Barbara Lightning
Én természetesen azonnal Shawn után rohantam akit a lépcsőn értem utol.
-Shawn! Shawn várj már! -kiabáltam utána.
-Barbie hagyj! -válaszolt. Ugh...ez fájt! Mendes begyorsított, mert továbbra is követtem. Hiába fut le a lépcsőn, túl jól ismerem. A "beszélgetős"terembe fog menni, ami a büfé mellett van. Pár óriási babzsák, kártyák és pár újság foglalt helyet abban a szobában. Én is szerettem oda járni. Ahogy sejtettem. Amikor leértem a földszintre már láttam a fiatal popsztárt az egyik babzsákban összerogyva és mind a két kezével igen erősen a haját markoltam. Lefelé nézett. Én azonnal odamentem hozzá. Leültem mellé és halkan suttogni kezdtem.
-Tudom, hogy nem szeretnéd. Pontosan úgy tudom, ahogy azt, hogy ezzel Andrew feldühített. Camila egy jó barátod. Megteheted érte. -adtam egy lágy puszit az arcára.
-Egyszer már megtettem és mi lett? Majdnem elvesztettelek... és én rohadtul nem akarlak elveszíteni. Kérlek Honey menj el innen. Nem akarom, hogy így láss.
-Nem érdekel, Shawn. Itt fogok maradni veled. Mondhatsz akármit, csinálhatsz bármit. Én. Itt. Fogok. Maradni. Veled. -mondtam majd a fiú fejét az ölembe hajtottam. A szemei könnyesek voltak. Nagyon megsajnáltam szegényt. Mendes a hasam felé fordult és lassan lehunyta a szemét. Én elkezdtem simogatni az arcát és a haját. Aranyos látványt nyújtott, de tudtam, hogy szomorú és dühös. A pulzusa normalizálódott. Legszivesebben magamhoz öleltem volna, mint egy plüss macit. -Ha tudnád, hogy mennyire cuki vagy! - szaladt ki a számon. Mendes lassan kinyitotta a szemeit és elmosolyodott. Szűz Mária! Erős késztetést éreztem arra, hogy egy nyálas csókot adjak a homlokára, úgyhogy meg is tettem. Valamint tudtam, hogy Shawn szereti ha a fülét csókolgatom, úgyhogy hozzá is láttam a művelethez. A fiúból apró sóhajok szakadtak ki.
-Tudod mivel kell megőrjíteni. -mosolyodott el.
-Megérdemled a kényeztetést. -kuncogtam.
-Andrew rám fogja erőszakni. Úgyis meg kell csinálnom.
-Akkor megcsinálod. -játszottam a hajával.
-De nem akarom. Érted Darling? Nem akarom.
-Tudod jól Kicsi, hogy ebben a szakmában nincs olyan, hogy nem.
-Most konkrétan azt kérte Andrew, hogy csaljalak meg. Nem foglak! Mégegyszer nem... - a torka elszorult, a hangja vékonyabb lett.
-Sssssh. -simogattam tovább. A rohadt életbe már! Olyan rossz így látni.
-Úgyis vissza kell mennem Camiláékhoz. Nem bújhatok ki alóla. -sóhajtott majd feltápászkodott az ölemből. Az ajtó nyitódott. Ariana Cole Sprouse társaságában lépett.
-Sziasztok! -köszöntünk Shawnnal egyszerre. Ariana ledobta a Monopoly-t és mindkettőnket megölelt egy "Ó hello" kiáltás társaságában. Időközben én is felálltam.
-Hello. -bólintott mosolyogva Cole.
-Sziasztok! -köszönt ismét Shawn majd kiment. Én visszahuppantam a hatalmas babzsákba.
-Hova sietett ennyire a barátod? -vonta fel kérdően Ariana a szemöldökét.
-A barátod? -ült le mellém Cole.
-Igen. Még az....félek, hogy nap végére már nem lesz az. -válaszoltam először a fiúnak. -Azért rohant el mert egy kicsit összekapott Andrewval és most megbeszéli vele.
-Min vesztek össze? -ült le Ariana a velünk szemben lévő babzsákra, Monopolyval a kezében.
-Most jött ki Camila új albuma és azt kérte Andrew, hogy promózza Camilával úgy mint a Senorita-t és ezen Shawn kiakadt. Itt egy kicsit megnyugtattam és most visszamegy.