Utolsó rész
Barbara Lightning
Amikor visszaértem 876-os terembe, csak a két énekest találtam akik gondolom még mindig nem kerültek sorra.
-Andrew merre van? -a szemöldököm a homlokom közepéig szaladt.
-Beszél Haley-vel. -válaszolt Camila.
-Ó, oké. -én odasétáltam az asztalhoz és annak neki dőlve álltam.
-Már holnap menned kell? -érdeklődött Mendes.
-Ühüm. -bólintottam. Ezután beállt közénk az a kínosan kellemetlen csend. Hamarosan az ajtó kinyílt és Haley Lu Richardson lépett be rajta Cole kíséretében.
-Hello! Barbie tudnál jönni? -hadarta el a barátom és nyújtotta a kezét, hogy megfogjam. Cuki.
-Persze. -én összekulcsoltam a kezünket és kiléptem velük együtt a folyosóra. -Egyébként mi most hova is megyünk?
-A tizedikre a körasztalhoz. -mosolygott Haley.
-Bocsánat, hogy nem mutatkozom be, de ígérem, hogy pótolom amikor felértünk. -pillantottam a mellettem sétáló színésznőre bocsánatkérően.
-Szerintem nem nagyon kell bemutatkoznod. Amíg átsétáltunk a fél folyosón csak rólad beszéltem. -festett az arcára egy nagyon édes mosolyt a Will-t játszó színész.
-Nem baj. Én be szeretnék mutatkozni. -az államat felszegve úgy terveztem, hogy majd én le nézek Sprouse-ra, de mivel így is magasabb nálam egy fél fejjel, ez a tervem nem sikerült.
-Tudod, hogy imádlak. -neki viszont sikerült lepillantania rám.
-Lifttel menjünk! Nem akarok lépcsőzni! -Haley gyorsan bevágott a lift elé és már meg is gyomta a hívógombot.
-Mi miért is megyünk a körasztalhoz? -én még mindig nem értettem, hogy most miért is megyünk a tizedikre.
-Gondolom azt kaptuk meg, hogy mit kell csinálnunk. Eléggé későn találták ki, hogy ez lesz. Már holnap mehetünk. -a lift hamarosan megérkezett. A Stellát játszó színésznő előre engedett bennünket, majd ő is beszállt. Rábökött a digitális táblán a tizesre és a lift másodperceken belül elindult felfelé. Az üvegfalon kitekintve nem láttam semmit, csak elmosódva rohanó tárgyakat. -Egyébként ez Andy-vel meg lett beszélve? -fordult felénk Haley.
-Gondolom, igen. -ezen még csak most gondolkoztam el. Lehet, hogy Andy még csak most fogja megtudni. Lassan felértünk a tizedikre. A körasztal a folyosó közepén volt, tehát még sétálnunk kellett egy kicsit. Cole-lal már szerintem összeforrt a kezünk, de én ezt egyáltalán nem bántam. Amikor odaértünk a kerekasztalhoz még csak hárman voltunk. Én elengedtem a szerelmem kezét és végre be tudtam mutatkozni Haley-nek. Miután ez is megtörtént én Sprouse ölében foglaltam helyet. Az asztalon négy lap hevert. Mindegyikünk elvett egyet. Az volt ráírva, hogy mikor mit kell csinálnunk és hogyan. Nekem leginkább a dallal kapcsolatban voltak utasítások, de azért a jeleneteket is átolvastam. Konkrétan minden egyes Will számára életveszélyes pillanatban ott kell lennem, meg amikor végre elkezdi a kezeléseket csinálni és a repülőtéren is ott leszek.
-Ohm. Barbie. -nézett fel Haley.
-Igen? -mosolyogtam rá kedvesen.
-Ugye itt nekünk újra kell alkotni nagyon sok jelenetet és köztük van az is amikor Will szájon át lélegezteti Stellát.
-Tudom. Nem baj. Én is ott leszek, majd figyelek Will Newman-ra. -mondtam miközben megcirógattam a mögöttem ülő fiú arcát.
-A dallal mi újság? -kérdezte szinte egyszerre a két színész.
YOU ARE READING
Stuck On You | ✔
Fanfiction„Fogalmam sincs, hogy egyáltalán lesz-e még olyan, hogy mi! "