Barbara Lightning
Csodálatos érzés Shawn Peter Raul Mendes mellett ébredni. Amikor kinyitottam a szemem Shawn arcát pillantottam meg először. A két gyönyörűszép szemével engem figyelt és amikor kócos hajjal feléfordultam, lángvörös ajkai mosolyra húzódtak.
-Jó reggelt Honey.
-Jó reggelt Kicsi. -mosolyodtam el én is. Rendkívül aranyos látványt nyújt Shawn kócos hajjal. Lassan kinyújtottam felé a kezem, ezzel azt jelezve, hogy jöjjön ide. Hát nem vette az adást, ugyanis eléggé furcsa arckifejezéssel pillantott vissza rám. Neki még ez is jól áll. -Meg akarlak csókolni, csak lusta vagyok közelebb menni hozzád, úgyhogy gyere te.
-Repülök babe! -nevetett, majd fölém hajolt. Én lehúztam magamhoz és megcsókoltam. Egyre szorosabban és szorosabban öleltem magamhoz. Szerettem volna, ha ez a pillanat sohasem ér véget. Imádom Shawnt és soha nem akarom elveszíteni.
Sajnos levegő hiány miatt elváltunk egymástól. Lihegve vigyorogtunk a másikra. Annyira szép ez a perc. Shawn Mendes szeret engem. Szerelmes belém. Belém, és nem Camilába.
-Életem szerelme. -mosolygott Shawn. Istenem ez a becenév! -Szerintem én megyek zuhanyozni. -ennyit a romantikus pillanatról. Mendes felállt és elindult.
-Szivem! Csatlakozhatok? -mondtam hirtelen. -Kérleek! Légyszi Shawn! Hagy menjek veled!
-Nyugi, kislány! Persze, hogy jöhetsz. -villantott meg egy perverz mosolyt. Az ajtónál bevárt engem és együtt mentünk a fürdőbe. A szerelmem hamarabb levetkőzött mint én, ezért hamarabb is állt be a zuhany alá. -Honey mikor jössz? -nyavajogta.
-Mindjárt, na! Csak felkötöm a hajam. -válaszoltam a hajammal babrálva.
-Ne kösd össze! -kiáltott.
-De vizes lesz. -most én hisztiztem.
-Majd én megszárítom! -mondta hirtelen Shawn.
-Jól van fiam. -sóhajtottam majd beléptem én is a zuhany alá.
-Szűz anyám! -mért végig Mendes.
-Mi az? -kérdeztem zavartan.
-Gyönyörű vagy! Ezalatt a pár hónap alatt csak gyönyörűbb lettél. -magyarázta csillogó szemekkel.
-Shawn csak a hajam lett hosszabb. -mosolyogtam zavartan.
-Még pluszban rohadtul meg is csinosodtál. Gyere közelebb dögöske. -kacsintott majd kitárta a karjait. Konkrétan egy lépésnyi távolság sem volt köztünk, de Mendes még ezt a kis távolságot is meg akarta szüntetni. Bevallom. Nem csak ő. Én amennyire csak tudtam hozzábújtam a fiúhoz és rátapadtam az ajkaira. Azok az édes, puha ajkak...Istenem!
Az egyik kezemet Shawn tarkójára vezettem, míg a másikkal a haját markoltam. Kicsit elforrósodott a hangulat. Mendes az egyik kezével az arcomat, másikkal a hátamat simogatta. A mellkasunk gyorsan emelkedett fel-le. Már mindkettőnknek az ajka lángolt. Tűzpirosan égett. Egy kicsit deja vu-m volt.
[...]
Miután befejeztük a zuhanyzást, köntösben ballagtunk át Shawn szobájába, hogy megszárítsa a hajam, ami kellőképpen vizes lett. Én az ágy végében ültem Mendes pedig mögöttem helyezkedett el török ülésben.
-Olyan szépen meg fogom neked szárítani, hogy nem fogod elhinni! -mondta majd bekapcsolta a hajszárítót.
-Szerintem el fogom hinni. -tűnődtem.
-Szerintem nem. -nyalta végig a nyakam.
-Ne a nyakamat nyalogasd! -löktem lágyan félre a fejét.
-Máshol nyalogassalak? -morogta. Biztos vagyok benne, hogy még egy perverz mosolyt is felfestett az arcára.
-Shawn Peter Raul Mendes! Sehol se nyalogass, hanem a hajamat szárítsd! -rivalltam rá. Istenem! Kellett nekem vele zuhanyozni! Azthiszem beindítottam a mocskos fantáziáját.
-Pedig én ollllyan szívesen nyalnálak máshol is. -morogta a fülembe.
-De nem fogsz! -kuncogtam.
-Ooo! -sóhajtott szomorúan.
-Nem érdekelsz Mendes! Szárítsd a hajam.
-Azért megpuszilhatlak? -nézett rám hatalmas bociszemekkel.
-Istenem, de édes vagy! -mondtam, majd kitörtem a nyakam, hogy meg tudjam puszilni a száját.
[...]
Még szombaton is berángatnak a stúdióba. Ilyenkor ezt a helyet is poszkosul tudom utálni. Andrew berendelte mind a kettőnket.
-Miért kellett bejönnünk? -kérdeztem Shawn miközben egymás kezét szorongatva lépcsőztünk a tizedik emeletre. (I love Andrew Gertler and stairs forever.)
-Nem tudom, de szívesen maradtam volna még veled.
-Most is velem vagy. -néztem rá kérdően.
-Kettesben. Amikor csak te létezel nekem és nem kell másra figyelnem. -mosolyodott el. Ilyenkor annyira szeretem. Bár mondjuk amúgy is nagyon szeretem, de ilyenkor mégjobban beleszeretek Shawnba.
-Szeretlek. -súgtam, majd a kezemet az arcára simítva megcsókoltam. Ebből adódóan meg is botlottam a lépcsőn.
-Majd a folyosón csókolózunk, jó? -kuncogott Mendes a kis botlásomon.
-Hagyjál békén! -löktem meg nevetve.
-Úgysem foglak. -vigyorgott.
-Sajnos tudom. De egyáltalán nem bánom! -öleltem át az egész bal kezét.
-Cuki vagy. -motyogta és egy puszit adott a fejem búbjára, amitől elöntött a forróság. Lassacskán felértünk a tizedikre. -Gyere ide asszony! Hagy csókoljalak meg! -zárt a karjaiba Mendes és elkezdett csókolgatni.
-Naha! -nevettem. Nagyon csikizett az amit csinált, ugyanis sok apró csókkal hintett be. -Mennünk kell Andrewhoz.
-De nem akarok! -nyavajgott.
-Én sem, de muszáj. -sóhajtottam majd megkerestük az 1032-es szobát és bementünk.
-Sziasztok! -köszöntöttük egymást. Andrewval még Camila is ott volt. Félek.
-Köszönöm, hogy bejöttetek. -kezdte a menedzser, majd mutatta, hogy üljünk le. Basszus... -Bizonyára tudjátok, hogy Camilának most jött ki az új albuma.
-Mi van vele? -vonta fel az egyik szemöldökét a mellettem ülő fiú.
-Promózni kéne Shawn.
-Kitehetem a közösségi oldalaimra. -vonta meg a vállát.
-De nem úgy....valami olyasmi kéne amit a Senorita-nal csináltatok. Kézenfogva sétálás, pár csók... -magyarázta.
-Micsoda? Ugye nem hallottam jól? -kérdezett halkan Mendes.
-Nem. Én értem, hogy Barbie-t szereted, de Camilának most kell a nézettség Barbienak meg így is 35 millió felíratkozója van csak youtube-on. Pár csókról lenne szó.
-Pár csók?! -kiabált Shawn és felállt.
-Ss! -próbáltam visszahúzni.
-Ne csitítgass! -rántotta ki a kezét a kezeim közül. -Mi az, hogy úgy mint a Senorita-nal?! Elég bajom lett abból is! Ki se kellett volna adni!
-Csak egy hónap. -szólt Camila.
-Egy hónap?! Nem! Nem fogom megcsinálni! Minek néztek ti engem?! Barbie-t meg ne keverjétek ebbe bele! Nem azért vagyok vele, hogy népdzerűsítsem! Szeretem baszki! Szeretem! Megvan, hogy mit jelent ez a szó?!
-Igen, tudjuk, de....
-Mi de?! Hagyjatok már békén a baromságaitokkal! -kiáltotta majd kiviharzott a teremből.
YOU ARE READING
Stuck On You | ✔
Fanfiction„Fogalmam sincs, hogy egyáltalán lesz-e még olyan, hogy mi! "