Shawn Mendes
-Értem, de én akkor sem tudom nem szeretni őt. -magyaráztam Annának.
-Próbáld meg. Te fogod húzni a rövidebbet.
-Szerinted nem próbáltam már? Ha menne akkor már rég nem ábrándoznék Barbie-ról.
-Shawn. Ha akarod, ha nem, el kell engedned őt. Amint láttad már Cole-t szereti. Lehet, hogy nem Barbie neked a nagy ő. -mondta majd lassan felállt. -Shawn én nagyon szívesen maradnék viszont kisérnem kell Zayn-t. Ha bármi van, szólj nyugodtan. -mosolygott és már ki is lépett a teremből. Szerintem én mindjárt csinálok egy "Hogyan tegyük tönkre az életünket 3 másodperc alatt." tutorial videót.
Barbara Lightning
Sajnos miután Cole-lal lecuppantunk egymásról már mennie is kellett, mert már fogalmam sincs, hogy mit forgatnak, pedig mondták.
Én szokás szerint a kis irodámba mentem, hogy végre valahára megcsináljam a papírmunkát, amit én úgy szeretek, hogy leírni se tudom. Amikor leültem az asztalomhoz a papírhegy közepén egy rózsacsokrot pillantottam meg, mellette egy kis piros papírt amire a nevem volt írva. Kinyitottam és mosolyogva olvastam a lapon heverő sorokat.
“Az én gyönyörű szerelmemnek, hogy el ne felejtse: mindennél jobban szeretem.
Cole♡„
Hát van ennél cukibb ajándék a világon? Biztos akkor tette ide amikor közönségtalálkozón voltam...édes.
A virágnak elővettem egy vázát amit megtöltöttem egy kis vízzel és elhelyeztem benne a meseszép rózsacsokrot. Le sem lehetett rólam vakarni a mosolyt. Igaz, egy apróság, de ezzel most tényleg sikerült meglepnie.
Pár perc múlva egy már ismerős ismerős tekintetet pillantottam meg az ajtóban.
-Shawn! Gyere be nyugodtan! -villantottam egy jó széles mosolyt. Mendes lazán félmosolyra húzta a száját aztán besétált és ledobta magát a velem szemben lévő székre.
-Szép a rózsád. -nézett a csokor felé.
-Ugye? Nekem is nagyon tetszik. -fordultam csillogó szemekkel a virágok felé. Gyönyörűek!
-Cole-tól kaptad, igaz? -mosolygott.
-Igen, tőle. Szerintem nagyon aranyos tőle. -ugyanazt csináltam, mint a velem szemben helyet foglalt fiú, aztán eszembe jutott, hogy ez a téma lehet egy kicsit kellemetlen neki. -Na és? Mi újság veled?
-Semmi új sincs. Megvagyok. -vonta meg a vállát. Még mindig mosolygott.
-A promózás hogy halad? Láttam már rólatok képeket. -csak ez az egyetlen téma jutott eszembe. Lehet, hogy Shawnnak ez is kellemetlen, de jobb a kínos csendnél...vagy lehet nem, de na!
-Öhm igen. -bólintott gyorsan. Szerintem majd ez után fog neki leesni, hogy mit is kérdeztem. -Hát... Halad, halad. Camila albumát egyre többen hallgatják és mióta te is megemlítetted a Q&A-eden azóta meg még többen.
-Te ott voltál? -egy kicsit lefagytam, hogy még mindig jár a közönségtalálkozóimra. Biztos ott volt, mert most live-ot nem tartott belőle senki. Még a telefont is elvették mindenkitől, direkt ezért.
-Persze. Mindig ott vagyok. -túrt a hajába zavartan.
-Hol ültél? -mondtam gyorsan.
-A hátsó sorokban. Majdnem az utolsóban.
-Ó...! -csak ennyit tudtam mondani. Hogy nem vettem észre? Shawn még ülve is magas. Csak láttam volna.
-Na de! Igazából nem társaságnak jöttem. Andrew küldött, hogy átvigyelek a 876-os terembe. Valaki feldolgozást kell énekelned valamilyen eseményre. -Mendes vigyorogva felállt. Én is ugyanúgy tettem.
-Ja igen! Igen! Mondta is Andrew, de ezek szerint elfelejtettem. -nevettem zavartan.
-Na és? Mit fogsz énekelni? -léptünk ki a folyosóra, majd elkezdtünk lépcsőzni.
-Billie Eilish-tól a Watch-t. -válaszoltam.
-Go ahead and watch my heart burn. -énekelt egy kicsit Shawn a dalból. -Ez az ugye? -kérdőn nézett rám a popsztár.
-Igen ez. -bólintottam. Az utunk többi része sajnos eléggé kellemetlen volt és beállt közénk a kínos csend. Csak némán hagytuk magunk mögött a lépcsőket. Talán még mindig érez irántam valamit. Viszont én mostmár Cole-t akarom és ebben egy másodpercre sem kételkedem. Most ő dobogtatja meg a szívem és ő az akinek boldogan ugrok a karjaiba egy fárasztó nap után. Az aki egykir Shawn volt. Talán sokkal több...nem! Biztos, hogy sokkal több!
[...]
Bementem a fülkébe és feltettem a fülhallgatót. A szöveg ott hevert a kottatartón. Hosszan kifújtam azt a levegőt ami a tüdőmben raboskodott. Megszólalt a zene. Én lehunytam a szemem és elkezdtem énekelni.
-Lips meet teeth and tongue
My heart skips eight beats at once
If we were meant to be, we would have been by now
See what you wanna see, but all I see is him right now
I'll sit and watch your car burn
With the fire that you started in me
But you never came back to ask it out
Go ahead and watch my heart burn
With the fire that you started in me
But I'll never let you back to put it out
Your love feels so fake
And my demands aren't high to make
If I could get to sleep, I would have slept by now
Your lies will never keep, I think you need to blow 'em out
I'll sit and watch your car burn
With the fire that you started in me
But you never came back to ask it out
Go ahead and watch my heart burn
With the fire that you started in me
But I'll never let you back to put it out
When you call my name
Do you think I'll come runnin'?
You never did the same
So good at givin' me nothin'
When you close your eyes, do you picture me?
When you fantasize, am I your fantasy?
Now you know
Now I'm free
I'll sit and watch your car burn
With the fire that you started in me
But you never came back to ask it out
Watch my heart burn
With the fire that you started in me
But I'll never let you back to put it out
Never let you back
Let you back, let you back
Never gonna let you back
Let you backTalán a dal egyik részét Shawnnak énekeltem viszont a fantáziás részt 100%-ban Cole-nak szántam. Nem tudom, hogy miért nem tudunk még most sem olyan felszabadultan beszélni mint két barát. Elvégre is barátok vagyunk.