XIV.

351 18 4
                                    

Barbara Lightning

Annát sikeresen kiugrasztottuk az ágyból. Amikor odaértünk a szobájába, ült az ágyon, de határozottan aludt, mert hiába mondtuk neki, hogy itt van Hero Fiennes-Tiffin, nem kelt fel. Márpedig két dologgal lehet felkelteni Annát.
1. Ha azt kiabálod, hogy ott van Hero Fiennes-Tiffin
2. Nagy zajjal

Mivel az első nem vált be, a második következett. Cole-lal a lehető legnagyobb zajt keltettük a szobában. Dobogtunk, tapsoltunk, fütyültünk, mindent csináltunk ami zavaró és hangos. A lány körülbelül fél perc múlva fel is riadt.

-Úristen! -kiáltott, majd a teste hirtelen ugrott egyet. Mi persze dőltünk a röhögéstől. Annának már kevésbé volt vicces.

Shawn Mendes

A 213-as szobában kellett volna gyakorolnom az éneklést, de nem ment. Egyszerűen nem. A hangom gyenge volt, elcsuklott és semmi erő nem volt benne. A hatalmas ablakokhoz sétáltam, amik teljesen eltakarták a falat. Az úton száguldó autókat figyeltem és próbáltam teljesen kizárni a gondolataimat.

A telefonom megrezzent. Automatikusan érte nyúltam, hogy megnézzemmegnézzem, miért is zúgott. Egy twitter értesítést kaptam, hogy Barbarát megemlítette valamelyik újság a bejegyzésében. Azonnal meg is nyitottam. Szerintem gyorsabb voltam mint a fény.  Az újság két fényképet posztolt, amin Barbie és az a Sprouse gyerek volt. Az első képen nagyon boldognak tűnnek, ugyanis mind a kettő arcán széles mosoly ül. A második képen is ott van ez a mosoly, viszont ott Barbie keze a színész mellkasán van és nekem nagyon úgy tűnik, hogy oda is bújt hozzá. Ugye azt nem hoztuk nyilvánosságra amikor másodjára is összejöttünk, tehát a nagy többség úgy tudja, hogy az a csodálatos nő a Riverdale színésze mellett, több mint 3 hónapja szingli. Ez a felirat díszelgett a képek felett: "Barbara Lightning és Cole Sprouse lenne az új álom pár? #colbara". Basszus, de király! Már közös hashtagük is van! Ráadásul! Mindenki imádja őket. Millió olyan komment van amiben azt írják, hogy "nagyon aranyosak", "örülnék annak, ha együtt lennének" "UwU álompár", "#colbara4ever 😍", "omgomgomg😱💞", " Új álom pár❤" és ami a legjobban kiakasztott: "megérdemlik már a boldogságot🥰". Mi az, hogy megérdemlik a boldogságot? Nem tudom, hogy azzal a Cole-lal mi volt, de talán Barbie nem volt boldog velem az emberek szerint? Barbie-t én igenis boldoggá tudtam tenni! Nagyon is boldog volt velem! Nem tudom mivel jobb nálam ez a Sprouse gyerek!

Lerohantam a büféhez, hogy vegyek magamnak egy jó nagy csokis muffint.  Az legalább nem hagy el. Bár, ha továbbra is így folytatom még a muffin sem akar majd velem lenni.  A második szerelmem is utálni fog, aki valójában egy étel. Amikor leértem, pont a kis feltételezett párocska érkezett meg Anna társaságában.

-Hello Shawn! -köszöntek mindannyian hatalmas mosollyal az arcukon.

-Hm. -ez egy kicsit sem hallatszott semmiféle köszöszönésnek, de legalább egy gigantikus vigyorrak a pofámon bólintottam. -Anna beszélhetnénk? -kérdeztem a kék szemű lányt.

-Mondjad. -fordult felém unottan. "Colbara" a lépcső felé indult.

-Cole és Barbie tényleg együtt vannak? -suttogtam.

-Ezt honnan veszed? -kérdezte a lehető leghangosabban. Van egy olyan érzésem, hogy haragszik rám.

-A twitteren láttam. -én még mindog halkan beszéltem.

-Mert ami a twitteren van azt mindet el kell hinni, mi? -szerintem még a tizediken is hallották Annát.

-Akkor nincsenek együtt? -azthiszem egy pillanatra felcsillant a szemem.

-Nincsenek! De mi lenne akkor, ha együtt lennének? Miért ne lehetne Barbie boldog Cole-lal? Nem te vagy itt az egyetlen férfi! Meg ha jól emlékszem  te vetettél véget a kapcsolatotoknak. -vigyorgott, majd otthagyott. Teljesen igaza van. Én csesztem el.  Ha meg egymásba szeretnek, akkot egymásba szeretnek. Az érzéseinek egy ember sem tud parancsolni és azthiszem ez az egyik legrosszabb dolog a sok közül. Talán, ha akkor nem iszom le magam a sárga földig és nem smárolom le Camilát akkor még mindig együtt lennénk. Talán, ha nem adjuk ki a Senorita-t. Talán, ha nem velem lesz felvéve a Senorita klipje. Talán, ha nem lesz olyan a klip. Talán, ha már az első promózásnál nemet mondok. Talán, ha már a turné kezdeténél jött volna velem. Talán, ha több időt töltöttem volna vele. Talán, ha nem adok okot a féltékenységre. Talán, ha nem sírt volna miattam. Talán, ha nem érdemeltem volna meg, hogy utáljon. Talán, ha többször mondtam volna neki, hogy mennyire szeretem. Talán, ha összebújva megnéztük volna azokat a nyálas filmeket. Az élet egy bosszúszomjas ribanc!

Stuck On You | ✔Where stories live. Discover now