Zavržený

60 10 1
                                    

,, Ranhojič je mrtvý''  neslo se zoufalé vytí celým táborem. To nemůže být pravda znělo mi v hlavě a cítil jsem,  jak my tuhne krev v žilách. Okamžitě jsem vyskočil na nohy a utíkal směrem k jezeru odkud se neslo nešťastné kňučení a vytí psů . Přede mnou se objevil děsivý výjev.Na zemi poseté raní rosou leželo rozcuchané , krvavé tělo velkého hnědého psa. ,,R- Ranhojič zem-mřel"  zakoktal  Benji a stočil se do klubíčka vedle mrtvého těla. Najednou jsem si všiml, že všechny pohledy se na mě začali upínat. Psi si mezi sebou začali šuškat a házeli po mně jedovaté pohledy. Snad si nemyslí , že jsem to udělal já!Vždyť jsem tak třikrát menší než Ranhojič a nikdy bych to neudělal. Snažil jsem se najít spřízněnou duši a můj pohled se střetl s Vločkou - mou matkou. Její pohled byl plný smutku a soucitu.Pomalu se ke mně doloudala a olízla mi čumák. Sedla si vedle mě , jako by mě chtěla chránit před těmi nechutnými pohledy. Na chvíli jsem si připadal , jako když jsem byl malé štěně , ale ten pocit zmizel s příchodem Alfy. Velký vlčí pes mě zmrazil svým ledově modrým pohledem. ,,Buďte zticha!" zavrčel  a jeho pohled začal probodávat Vločku , která sklopila pohled . ,,To , že Ranhojič zemřel nic neznamená , najdeme si nového léčitele"  prohodil jakoby se nic nestalo. Vločka pozvedla hlavu a upřela na Alfu pohled. ,,Ale ..." pípla , Alfa ji hned přerušil ,, Žádné ale "zavřeštěl ,, tato aféra je u konce. Dnes večer vám oznámím  kdo je nový léčitel , pokud s tím má někdo problém rád mu to vysvětlím o samotě" jeho škodolibý pohled probodl mou matku , která nesouhlasně bručela nad jeho rozhodnutím. ,,Drápku , Ouško ukliďte ho a pohřběte!" rozkázal  panovačným tónem a nasupeně odkráčel. Ostatní psi se začali pomalu rozcházet a neustále něco mumlali. Upřel jsem na matku nechápavý pohled a ona jen sklopila hlavu a vydala se do pelíšku.

Seslán z nebeKde žijí příběhy. Začni objevovat