,, Promiň že jsem se nezeptal hned , ale jak se vlastně jmenuješ?" vyhrkl jsem na něj ,, Jmenuji se Tesák. A jak se jmenuješ ty ? " zeptal se. ,, Já jsem Duffy." oznámil jsem mu a chrlil na něj další otázky ,, Co tady děláš?"
,, No , můj Alfa mě pověřil abych šel vystopovat Prokleté ( to je jedna smečka psů která si jen tak chodí po našem území , kvůli nim bylo už tolik prolité krve) , no a jejich pach mě vedl až sem 3 dny cesty od mého tábora. Ale teď jsem je nejspíš stratil." ohromen tou novinkou mi najednou vypadlo vše na co sem se ho chtěl zeptat ,, TY MÁŠ SMEČKU?" zakňučel jsem s nadějí v hlase. ,, Jo mám . A co má být." řekl jako by nic. ,, To je úžasné!" nedokázal jsem se udržet.
,, Myslíš , že by mě přijali?" zeptal jsem se s nadějí v hlase. Tesák si mě změřil pohledem a dodal ,, No myslím , že jo. Potřebujeme schopného léčitele !" řekl a pak zakňučel ,, Mám hlad , prosím dones mi něco k jídlu."
,, Ty máš hlad?" řekl jsem zaskočeně
,, Tak to jsi zdraví!" zajásali jsem nahlas. Pak jsem však zjistil že mě čeká lov. Ach jo. ,, Víš já moc lovit neumím , ale budu se snažit." řekl jsem provinile a sklopil jsem hlavu.
,, To nevadí stačí malá myška." řekl aby mě uklidnil. ,, Myslím , že pro mě bude i ta malá myška problém!" zakňučel jsem , ale pak jsem zvedl hlavu a vzchopil jsem se ,, Zvládnu to!" prohlásil jsem sebejistě ,, Tak se mi to líbí " řekl a jako na zavolanou mu ukrutně zakručelo v břiše. Tak konec kecání a jde se lovit , pomyslel jsem si a vydal se po zaprášené stezce.,, To je dobrota!" pochvaloval si Tesák a žvýkal vypaseného sysla. Byla to náhoda , že jsem ho chytil. Vůbec si mě nevšiml a já toho využil. ,, Kdy už budu moct lovit já?"
,, No myslím že tak za týden." oznámil jsem mu.
,, Ach , jo!" Tak dlouho to nevydržím!" postěžoval si.Týden utekl jako voda a Tesák se velmi rychle zotavoval. Já jsem naprosto vylepšil lov a veverka pro mě nebyla problém.
,, Měl bych se vrátit do smečky." uvažoval jedno odpoledne Tesák a vytrhl mě tak z mých myšlenek.
,, Ale chci tě vzít s sebou.'' řekl rozhodně
,, To bych moc rád." řekl jsem upřímně. ,, Jak dlouho bude trvat cesta?" zajímalo mě.
,, Tři dny určitě a s mou kulhavou chůzí i čtyři."řekl zamyšleně a vyvalil se do trávy.
,, Zítra bychom mohli vyjít." napadlo mě ,, Ale musím ještě na cestu nasbírat nějaké bylinky!'' dodal jsem.
Otočil jsem se a vydal se cestičkou do lesa. Co kdybych šel jinou cestou než obvykle. Mohl bych prozkoumat okolí.
A tak jsem se vydal jinou cestou. Bylo to tam zvláštní , ve vzduchu visel zvláštní pach. Najednou jsem uprostřed cesty uviděl kus masa. Krásně to vonělo. Přiblížil jsem se blíž a nohou jsem zavadil o kousek klacku který trčel ze země. Pak se ozvalo cvak
a z nebe na mě spadla síť. Zděšeně jsem zakvičel a snažil jsem se dostat pryč. Nejde to ani tam ani zpátky! Zjistil jsem zděšeně a přemohlo mě zoufalství. ,, Pomoc!!Tesáku!" vyl jsem , ale pomoc nepřicházela.
ČTEŠ
Seslán z nebe
הרפתקאותPes Duffy žije ve smečce plné tajemství a záhad. Všichni ve smečce jsou k němu odměření a zdá se jako by jím pohrdali. Ale proč? Jednou se však dozví děsivou pravdu a bude nucen že smečky utéct. Podaří se mu najít novou milující smečku? A vyplní se...