Probudilo mě píchnutí v rameni když jsem se ve spánku přetáčel na druhou stranu. Bolestí jsem zavyl. Kde to jsem? Všude tma , jen úzký pás světla vycházející někde z dáli. Pokusil jsem se zvednout , ale bolest a vyčerpání bylo až moc silné. Začal jsem vzpomínat : řeka , myš , LIŠKY....No ano vlastně mě zajmuly lišky! Doplazil jsem se k pruhu světla a nakoukl ven. Jsem v jejich táboře. Tohle je asi nějaké vězení. Rozhlédl jsem se kolem sebe a zamžoural do světla. Jsem v nějakém skalním výklenku a venku mě hlídají. Alespoň je tu chládek povzdechl jsem si a lehl jsem si na chladivou zem. Z venku jsem uslyšel zastřený hlas ,, Alfo probudil se.'' Pak se odkryl závěs z klacků a do vězení zazářilo oslepující světlo. Dovnitř vpochodoval Alfa s dalšími asi deseti liškami. ,, Jak se ti u nás líbí?" zeptal se pln pohrdání a posměchu. ,, Mám hlad !" zavrčel jsem nervózně. ,, Tak pejsek by chtěl napapat ?" vysmál se mi Alfa. ,, Žlutoočko, dones pejskovi pochoutku."poznamenal jízlivě Alfa ,,S radostí" zabručela menší liška se žlutým okem. ,, Co se mnou hodláte dělat." zavrčel jsem. ,, No zabíjet tě hned nebudem , to bychom byli moc hodní. Vidím to na mučení a potom pomalé a bolestné umírání."zašklebil se radostně Alfa.,, Proč jste tak krutí?"zakňučel jsem vyděšeně. Na to Alfa pohrdavě máchl ocasem a odkráčel pryč i se svou družinou. Před tím než zavřeli vchod závěsem klacků vběhla dovnitř Žlutoočka a hodila mi na zem pár žížal a brouků. ,, Přeji dobrou chuť!" řekla výsměšně a zmizela venku. Měl jsem takový hlad, že jsem se na tu ,, pochoutku" vrhl. Pak jsem si vysíleně lehl a únavou usnul.
ČTEŠ
Seslán z nebe
AdventurePes Duffy žije ve smečce plné tajemství a záhad. Všichni ve smečce jsou k němu odměření a zdá se jako by jím pohrdali. Ale proč? Jednou se však dozví děsivou pravdu a bude nucen že smečky utéct. Podaří se mu najít novou milující smečku? A vyplní se...