Další oběť

23 5 2
                                    

Beta k nám nechápavě přišla.
,, Co se děje?"
,, Někdo se pokusil Alfu otrávit!'' zakňučel jsem
,, Kolik  jsi těch ,, borůvek" snědl?" zajímalo mě.
,, Jenom tyto." zakňučel nešťastně.
,,To je štěstí!" vydechl jsem úlevou.
,, Duffy, už zase jsi mi zachránil život." vydechl vděčně.
,, Alfo , díky. Já jen dělám svou práci." poznamenal jsem pokorně.
,, Ale teď by jsi měl odpočívat!" dodal jsem a vydal jsem se ven.
Nechal jsem se unést oslavou a nevěnoval jsem tomu dostatečnou pozornost. Jsem hlupák! Alfa dnes málem zemřel a ten lotr si chodí po táboře a spřádá plány. Musím být víc opatrný.

Ach jo. Zase ráno. Vždyť jsem zrovna zavřel oči. Ospale jsem se začal soukat z pelechu. Od pokusu otrávení Alfy uplynuly dva dny.
Musím zkontrolovat Rapla. Doufám že se jeho stav zlepšil.Pokud se probudí mohl by nám vše říct. Možná viděl svého vraha.
Rapl tam však ležel a jeho stav byl stabilní.
Jestli to tak půjde dál....
,, Prosím aby se všichni shromáždili na nádvoří." zavyl mocným hlasem Alfa. Okamžitě jsem uposlechl a vydal jsem se na nádvoří. V kruhu okolo Alfy už tam stáli všichni a pozorně poslouchali.
,, Rozhodl jsem se" začal Alfa ,, aby v táboře zavládla lepší morálka, že mi všichni ode dneška budou říkat co budou dělat ten den a kdy přesně." prohlásil a táborem zašuměla vlna otázek.
,, Takže začneme každé ráno." dokončil Alfa.
,, Sydney řekni co budeš dělat?" zeptal se.
,, No dnes budu dopoledne hlídkovat a večer taky." řekla tiše a stydlivě.
,, Dobře, Duffy co máš v plánu ty?!'' pokračoval Alfa.
,, No jelikož Rapl potřebuje další bylinky půjdu večer k Medvědím skalám na byliny." zaštěkal jsem.
,, Dobře." odpověděl Alfa a přejel mě vděčným pohledem.
Takto se zeptal všech , ale upřímně nemohl si zapamatovat přesný program dvaceti psů. I já jsem z toho měl za chvíli guláš. Chápu že to myslel dobře ale nebude to k ničemu.

Večer se pomalu blížil a já věděl že je čas. Při západu Slunečního psa jsem právě vycházel z nádvoří.
Byl za mnou těžký a hlavně parný den.
Lor byl na lovu a zapletl se do ostnů. Musel jsem mu to vyčistit, ale byl to pěkný řev. Málem jsem ohluchl.
Aby toho nebylo málo Mesi se pohádal s  Tesákem a poprali se. Takže další práce navíc. A teď se tu unaveně trmácím daleko od tábora.
Už se tak těším na svůj pelech.
Raplův stav se stále nelepší a ve smečce nám žije vrah. Super.

Les byl tichý a čistý. Nikde nikdo. Jen já a les. Sluneční pes začal vrhat své světlo na stromy a celý les byl teď jeden velký stín. Do tábora se asi vrátím za tmy.

Konečně vidím ty skály. Je šero. Ale bylinky bych našel i po slepu. Spokojeně jsem si pobrukoval a vydal jsem se pod skály kde rostli ony bylinky. Začal jsem pomalu trhat.
V dáli zahoukal sýček a měsíční pes se vyhoupl na oblohu posetou hvězdami.
Najednou jsem nastražil uši.
Co jsem to slyšel. Jakoby mi nad hlavou něco vrzlo.No možná mám tou únavou halucinace.
,, Jdi pryč couvni od skal!!!" znělo mi v hlavě. To je přeci ten pud. Už tak dlouho jsem ho neslyšel, ale vždy mi radil dobře.
Pomalu jsem couvl.
Přesně v tu chvíli mi vedle hlavy proletěla sprška kamení. Vyděšením jsem zakňučel.
Co to je?Pomalu jsem vzhlédl vzhůru.
A tam na vrcholku skály jsem někoho viděl. Byla to jen tmavá silueta psa který hned zmizel.
Udělalo se mi zle.
Rozklepali se mi nohy a zdálo se mi že budu mít infarkt.
On mě chtěl zabít!! Byl to ten vrah a jsem jeho další oběť!!

Seslán z nebeKde žijí příběhy. Začni objevovat