1. Új diák

3.7K 165 81
                                    

Reggel volt... hallottam az ébresztőmet és mivel eléggé nyűgös állapotban voltam így rávágtam az asztalra és sikerült lelöknöm a telefonomat ilyedten utánnaugrottam, a telefont sikerült elkapnom de a telefonnal a kezemben leborultam az ágyról és barátkoztam a padlóval.
- Áúcs - motyogtam, majd ránéztem a telefonomra... 8:50. Néztem egy fél percig a képernyőt majd felordítottam
- MINDJÁRT KILENC?! - villámsebességgel felpattantam a földről és odarohantam a szekrényemhez és kikaptam valami random ruhát, sikerült kikapkodnom egy shortot egy laza pántnélküli pólót vagy mit mert ma nagyon meleget mondtak. Rendberaktam a hajamat magamra raktam némi szempillaspirált egy kis szájfényt majd rohantam is a lépcsőhöz.
Az utólsó 4 lépcsőnél megbotlottam a saját lábamban és leborultam a lépcsőn beverve a fejemet az asztalba.
Felpattantam megráztam a fejemet majd futottam a cipőmért a táskámért és persze a kulcsért és már el is hagytam a házat.

Rohantam a sulihoz és közben azt hajtogattam magamban - Ja istenem de nagyon elfogok késni és apa lefogja szedni a fejem.... mert történetesen az én apám Aizawa Shouta vagyis a lehendő osztályfőnököm. 15 perc múlva meg is érkeztem a sulihoz felrohantam a lépcsőn reménykedve hogy nem fogok elesni.

Futottam a folyosón és láttam hogy karbatett kézzel ott ál apa a termem elött és haragosan néz rám. Na ilyenkor tudtam hogy hamarabb kiugrok az ablakon minthogy leáljak vele beszélgeni. Megáltam elötte és lihegve kapkodtam a levegőt mivel a sok futástól megfájdúlt az oldalam, nem is értem hogy miért nem használtam a képességem biztosan hamarabb ideértem volna viszont az is tuti hogy azt hitték volna hogy valami gonosztevő vok. Ugyhogy inkább hagytam ezeket a gonolatokat és inkább remegve apám szemébe néztem

- b-bo-csánat - kapkodtam levegőért. Majd apa megsimogatta a fejemet ezzel tönkretéve az amúgyis már szanaszét álló hajamat, majd rám mosolygott.

- Máskor ne késs vagy bajban leszel - mondta mosolyogva majd levette a fejemről a kezét és benyitott a terembe. - Majd behívlak - mondta majd becsukta magamögött az ajtót.

Gyorsan elővettem egy fésűt a táskámból majd megfésültem a hajamat, közben hallottam hogy apa bent beszélget a teremben és mondja az új osztálytársaimnak -
Gyerekek ma új diák érkezik kérlek fogadjátok őt normálisan... hallottam egy fiú hangját... hááát eléggé kisfiúsan hangzott - Hogy hívják az új tanulót? - kérdezte a fiú. - Shiro Kaguyának, Midoriya - mondta apa...

Oh szóval Midoriya a neve ennek a fiúnak... gondoltam magamban.
Elraktam a fésűt majd hallottam a nevemet - Shiro gyere be - mondta apa. Nemértem miért nem Kaguyának hív mit a többi normális ember miert kell Shirozni??? De mindegy ha neki igy esik jó, nekem tök nyolc.

Beléptem a terembe majd egy kissebb mosolyrahúzva a számat intettem eggyet és odaáltam apa mellé.
- Sziasztok a nevem Shiro Kaguya de hívjatok csak nyugodtan Kaguyának.
- mondtam teljesen kedves hangon.
Láttam a boldogságot néhány diák szemében majd mondtam - igazából ennyi lenne, nem szeretem a hosszú bemutatkozásokat... - halkultam el a végére.

- Van valakinek kérdeznivalója?
Egy barnahajú lány feltette a kezét -
- Mi a képességed?
A szám egy kucsit lejjebb görbült és olyan semleges képet vágtam.
Apára néztem aki rámbólintott és mondta - Mutasd meg nekik.
Megroppantottam a mutatóújjamat a hüvelykújjammal majd az égszínkek szemem pirosra változott.

Megroppantottam a mutatóújjamat a hüvelykújjammal majd az égszínkek szemem pirosra változott

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Tőled függ... (Bakugou x oc) [befejezett] Where stories live. Discover now