17. Gonoszok? Mi?

816 55 9
                                    

Kinyitottam a szememet és egy fekete sötét szobában voltam... valami volt a hátamnak döntve, így gondoltam hogy ha kitudnám dönteni feltudnék álni. Meglöktem azt a dolgot mire csak egy *aut* hallottam.
Hupsz... ez nem valami hanem inkább valaki?

- Yanagi? - kérdeztem halkan az illetőhöz amint megláttam egy fehér hajtincset ami átlógott az én vállamra.

- k-kaguya? Te vagy az? - kérdezte ilyedten Yanagi. Miután megbizonyosodtunk róla hogy ki a másik egy ajtó nyikorgást és belépett az ajtón egy sötét alak.

- jaj drága lányocskák! Há végre felébredtetek! Hehe... - nevetett a végén az illyető.

- k-ki maga? - kérdeztem remegő hangon mivel egy nagyon nagy kés volt a kezében, és ilyenkor legtöbbször szerintem tudjátok mit szoktak csinálni a filmekben.

- engem már ismertek... - de azért bemutatkozok.

- A nevem Chizome Akaguro.

- STAIN!?!? - hőköltem hátra mikor meghallottam az ismerős nevet.
És ekkor láttam azt amit nem akartam, kilépett a fénybe, avagy a felettünk levő lámpafény megvilágította és láttam az önelégült mosolyát...

- MIT AKARSZ TŐLÜNK??? - ordítottam a képébe.

- oh semmit semmit csak átfordítalak titeket ám az én oldalamra...
Ahogy sejtettük, Yanagival megbeszéltük hogy vagy megakarnak minket kínozni vagy átfordítani az elménket a máaik oldalra...
Szerencsére Yanagi jól érett a vegyszerekhez és csomószór viselkedett úgy mint egy boszorkány... amit mondjuk egy párszor már kérdőre vontam tőle😅

Ugyhogy a ruha alatti rögzítőpántában volt 3 darab kis kapszula eggyet én ettem meg eggyet pedig ő.
Ezekben a kis kapszulákban olyan anyag volt hogy bármilyen vegyianyagot vagy gén módósítót adnak be nekünk az nem lesz ránk hatással... úgyhogy majd  jól kell adnunk a szerepünket.

- Most kapni fogtok ám egy szert... ami az agyatokat úgy fogja írányítani hogy gonoszok ként viselkedjetek - ahogy gondoltam... szuper.

Abban a pillanatban ahogy ezt végig mondta a nyakunkba szúrtak hátúlról valamit, a szer volt az és éreztem hogy átáramlik a testemen.
Persze nem éreztem változást es ezt úgy jeleztük egymásnak Yanagival hogy köhintettünk.

- jól van mostmár mi lenne a legnagyobb álmotok? - kérdezte Stain.

- Megölni valakit! - mondtam ki rekedt hangon majd felemeltem a fejemet és egy beteg mosolyra húztam a számat.

- lefagyaztani egy várost - követett Yanagi majd elkezdett nevetni...

- a szérúm sikeres volt... szuper lányok, kaptok új ruhát hogy gonoszabban nézzetek ki. - mondta Stain majd elindult felénk a hatalmas késével...

Hirtelen egy nagy csapódást allottunk majd láttuk hogy lejön a lánc a kezünkről és a törzsünkről.
Feláltunk majd mosolyogtunk Stainre.

- Gyertek lányok erre - mutatott az ajtóhoz mi meg illedelmesen követtük.

Bementünk egy szép szobába és ott mondta hogy válasszunk magunknak öltözéket és egy fegyvert.
Nagyon sok érdekes ruha volt ben igy kicsit nehez volt valasztani de vegul mindkettönknek sikerült valasztanunk ruhát és fegyvert is.

Kaguya ruhája :

Kaguya ruhája :

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Tőled függ... (Bakugou x oc) [befejezett] Where stories live. Discover now