4. Úton

1.6K 93 16
                                    

El is indultunk a suliba...
Bakugou elöttem sétált zsebre tett kézzel. Elölrébb kocogtam Bakugou mellé, hogy azért nehogy már Bakugou mögött kullogva menjek suliba. Mi vagyok én valami ányék?
- Amúgy... - szólaltam meg
- hm? - kapta felém unott fejét Bakugou
- Mit kerestél reggel nállunk?
- jah, hát nem ment a házi ezért kértem a sensei tanácsát... - halkult el a végén mivel Bakugounak nem szokása segítséget kérni.
- Te? Te tényleg segítséget kértél? - kérdeztem kuncogva.
- SÜKET VAGY? - válaszolta ordítva.
Kicsit arréb léptem majd ilyedt szemekkel bámultam a földet.
- bocsánat... - mondta suttogva
Felé pillantottam mivel nem hittem el hogy ezt mondta.
- tessék? - kérdeztem vissza
- Te tényleg süket vagy? - válaszolta visszont lejebb vett a hangjából.

Bakugou szemszöge

Miközben úton voltunk a suliba, a szemem sarkából őt néztem... remélve hogy nem nagyon fog neki feltünni.
Hogy hát persze hogy feltünt neki!

- hé, mit bámulsz? - kérdezett rá

- én?! Semmit... - mondtam,
Hogy lehetek ennyire balf*sz...
Mi ez a válasz??? Fuh.

- jah persze... csak vagy már 2 perce engem bámulsz, de te "nem" nézel... - válszolta gúnyos hangon.

Szerencsére nem kellet tovább magyarázkodnom mert megérkeztünk a sulihoz.
Beleptünk a terembe ahol mindenki megbámult minket, hallottam hogy valaki oldalba bök. Odakapom a fejemet majd a kis vöröskével találom
szembe magamat.

- Mit akarsz? - kérdezem tőle, mire ő csak oldalramutogat a fejével egyenesen Kaguyára.

Kaguyára nézek mire ő rám kapja a tekintetét. Kérdőn néz rám majd Kirishimára. Kirishima kuncog egyet majd a helyére vándorol. Én megforgatom a szememet mivel sejtem mire célzot, majd én is leülök a helyemre. Már a 2. Óránk is letelt már csak a Tesi maradt hátra mivel ma rövid napunk van.

Kaguya szemszöge

Tesin a szokásos erősítések voltak.
Suli után egyből a parkba mentem egy kicsit kiszellőztetni a fejemet.
Na hát kivel hoz össze a sors már megint!!!

Lehet tipelni

Hát persze hogy a drága kis Bakugouval... huh, azért jöttem id hogy kicsit egyedül legyek erre meg itt van EZ! Nem mintha nem szeretném a társaságá csak... felkavaró ha vele vagyok.
Leült egy padra és fagyizot, milyen nyugodtnak látszott, gondoltam odamegyek hozzá és kapok az alkalmon hogy kicsit közelebről megismerjem. Bár arra gondolok hogy el fog küldeni.

Bocsánat hogy ez a rész ilyen kicsire sikerült és hogy a végét csak azután fejeztem be miután kiposztoltam, de hirtelen ment el az ikhletem és ezt csak a bénaságomnak köszönhetem...
Na mindegy, remélem tetszet.
Kövi rész lassan jön

Kövi rész lassan jön

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Tőled függ... (Bakugou x oc) [befejezett] Where stories live. Discover now