Néztünk valami sorozatot...
Hát ebből nem lett semmi, mert bealudtunk mindketten. Én Bakun feküdve ő pedig a fejemet és a drekamat fogva.
Egy telefon csörgés ébresztett fel...
Kikászálódtam az ágyból magamra kaptam valami felsőt és nadrágot majd kimentem a szobámból hogy ne keltsem fel Bakugout.
Ismeretlen szám ~
- Halo?
- szia Kaguya...
- k-ki maga!?
- a nevem Shouji... talán nem felejtettél el...
- Shouji?
- igen, azert hivtalak mert nagy gubasz van es kellene a segitseged...
- mi történt, és miért engem kérsz meg hogy segitsek.
- mert te vagy az eggyetlen akiben megbizok...
- és miben kellene segí-
- nem mondhatod el senkinek...
- de Bakug-
- még neki sem...
- miért?
- mert mind engem mind téged eltüntetne
lábalól...- hogy mi van?
- kell a segitséged!
- de Shouji miröl beszélsz itt összevissza!?
- gyere... az erdő széléhez! GYORSAN!!!
- h-
- SEGÍTSÉG!!! ÁÁÁHHHH!!!
- SHOUJI!!!
Tördeléseket és csonttopogasokat hallottam...
Majd ezzel a lendülettel megszakadt a vonal.
Mi történhetett Shoujival... azt mondta ne mondjam el Bakugounak... de...
Most ha megint eltünök... könnybelábadtak a szemeim és nem gondolkozva egy percet sem többet...Gyorsan elkezdtem egy hátizsák után kutatni.
Belepakoltam egy palack vizet, egy kést, egy szedvicset és néhány ruhát...
Szaladtam egy tollért és papírért... leirtam amit akartam majd futottam a kagunéjaimmal Shouji felé...Katsuki szemszöge
Mikor felébredtem Kaguyának hűlt helye sem maradt...
Hol lehet... kimentem a konyhába, végigjártam az egész lakást pánikolva mikor észrevettem egy cetlit az asztalon...~ Szia Baku....
El kellett mennem most egy kis
időre, nem
mondhatom meg hova... majd
próbálok
üzenetett küldeni. Legyél jó és ne
hunyj el
agyvérzésben létszives.Szeretlek ♡♡♡ Kaguya ~
Mi az hogy elment? Hova ment? Miert megy el FOLYTON!!! - akadtam ki és gyűltek könnyek a szemembe... miert nem mondja meg hogy hova ment? Miért...?
- m-miért? MIÉRT!!!! - ordítottam torkom szakadtából...
Kaguya szemszöge
Rohantam ahogyan a kagunéjaim bírták...
Mikor megláttam az erdő szélét egy pillanatra megált a szívem...- Shouji...
Rengeteg hatalmas farkas volt ott és tépték a "barátomat" (persze nem úgy...🤔)
- n-neh...
Odaugrottam a kagunéjaimmal és körülvettem azt a bizonyos farkast aki miatt idejöttem.
Shouji visszaváltozott emberré és mjndenét vér lepte el... a farkasok beakartak jutni a burokba amivel körbezártam magamat és Shoujit is.
VOUS LISEZ
Tőled függ... (Bakugou x oc) [befejezett]
FanfictionBakugou... és a szerelem Két külön álló dolog, pedig egyszer muszály lessz megtörténnie... Új diák jött az osztályukba, A kedves és mosolygós mégis könyörtelen és vérfagyasztó Kaguya. A célja hogy hős legyen mint az apja viszont ebbe a bátyja is bel...