- tehát a tervem hogy egy kicsit felhívjuk rátok a figyelmet ezért felkéne gyújtani egy épületet - mondta Stain.
Mi egy kicsit meglepődtünk de aztán rá jöttünk hogy most muszály lessz adni a rosszfiút mert ha nem akkor nagy eséllyel meghalunk.Jaj istenem... (nem, nem te Yato)
- de elötte bemutatom nektek a két társatokat...
Belépett az ajtón két fiú, őszínten mind a két fiú jól nézett ki. De miket mondok!? Nekem van fiúm akit mindennel jobban szeretek!
- Ő itt Azusa
(Igen... tudom hogy az ő neve nem Azusa! Es igen... tudom hogy ő egy másik animeből van de nem érdekel mert imádom ezt a személyt)
Ő pedig itt Shouji
- ők lessznek a "csapattársaitok"
Shouji te leszel Kaguyával, Azusa pedig Yanagival... eggyütt fogtok lenni párok és szövetségesek.- Szia, a nevem Shouji mint hallhattad - mondta az elöttem álló kékeslila szemű fiú.
- Szia, a nevem Kaguya és a képessegem Ghoul... - mondtam neki majd kezetfogtunk.
- az én képességem hogy vérfarkasvagyok.
(És olyan képlen mint a Twilightba a vérfarkasok, szóval Shouji át tud változni farkassá)- oh... az menő - mondtam neki és rámosolyogtam.
- te olyan kis hibátlan vagy és vidám... - fogta két keze közé harcom és elém hajolt annyira hogy az orrunk összért.
- te meg olyan közel vagy és olyan sima... - mondtam neki.
- sima? Ezt meg hogyérted? - kérdezett vissza és messzebhajolt tőlem.
- hát a bőröd... hófehér és egy karcolás sincsen rajta... - mondtam neki.
- oh... hogy úgy, hát köszönöm.
Amugy néha néha hallottam hogy mit beszélgetnek a háttérben Yanagiék és megtudtam hogy Azusanak a képessége az időjárás. Azért szerintem az is elég menő.- Na menjetek és vegyétek föl ti is a ruháitokat fiúk! - mondta rájuk Stain majd a fiúk elmentek és összesúgtak az ajtóelött.
A fiúk kijöttek es egy eléggé menő szerelésben voltak.
Legalábbis Shoujit figyeltem ahogy felém jön...- indulhatunk? - ál meg elöttem és nyujtja a kezét.
Én eg ykicsit bizonytalanul de odanyujtom neki a kezemet mire ő átváltozik és egy fekete farkas hátán kötök ki.- indulhatunk? - szólt az alattam lévő szépség. Én csak bólintottam majd egy üvöltés után megindult. Egy hatalmas toronyház tetejéte értünk fel pillanatok alatt, nem is értettem hogyan jutottunk ode fel deee fent vagyunk! Jej!
- Stain azt mondta hogy egy gazdag pénzes embert kellene elhozznunk neki... - amikor meghallottam hogy kit rgy kicsit megkönnyebbültem higy nem All mightal lessz dolgom mert azt nem bocsáltanám meg magamnak hogy én itt játszom a gonoszt és szembeszállok a példaképemmel.
- okés, és merre - kérdeztem tőle mikor leszáltam a határól.
Shouji viszaváltozott emberi alakjába és megdörzsölte feje tetejét hogy visszaigazítsa a haját...Bementünk az épületbe és én már készítettem is a kis kulcsomat amiből a nagy fegyveremet tudom előidézni.
Haladtunk lefele a lépcsőn mikor Shouji hozzámszólt - Te sem vagy a szérúm hatása alatt mi?Mikor meghallottam ezt a kérdést rákaptam a fejemet és kék szemeivel találkoztam amik nem arról árúlkodtak hogy ő akarja ezt a kűldetés.
- te sem? - kérdeztem. Mire csak a fejét rázta.
- sikerült egy szert szereznem és így azt hiszi most hogy vele vagyok... de akkor jól gondoltam hogy te sem vagy, túl ártatlannak nézel ki. - erre az ártatlan szóra rákaptam a fejemet és előhívtam kagunéjaimat, szemeim vörösreváltoztak és úgy néztem Shoujira.
A szemében a meglepődöttséget láttam. Nem erre számított, hehe...
- nah most megleptél Kaguya... nem erre gondoltam - nevetett eggyet halkan és tovább indultunk.
Haragom elszált és kagunéjim a szemszínemmel eggyütt eltüntek.
Leértünk a 17. Emeltre a 30 ikról és
Megáltunk egy ajtónál.- itt lesz bent, 3 ra berontunk okés? - bólintottam mire ő elkezdett visszaszámolni.
- 1
- 2
- 2
- 2
- Mond már ki bakker!
- 3!
És berontottunk a szobába... ahogy gondoltuk, ott volt az illető egy kád pénzben körülötte 4 fehérnemüs nővel... Ez aztán tud élni.
Előrántottam a "kaszámat" és mondtam- Ez itt most egy emberrablás...
Kifele lányok!!! - az összes lány kirohat a szobából.
Shouji megkötözte addig a férfit és kihúzta a folyosóra...Én meggyújtottam egy gyufát és szépen elegánsan eldobtam.
(Mint a promised neverlandbe Emma mikor felgyújtja az "utánzat" Rayt)A lakás elkezdett égni és Shouji előrántott egy kerek cuccot a zsebeből ami egy portálvolt. Bedobta oda az embert majd mondta hogy fussunk fel az emeletre mert ott vannak az emberek az utcán és a házat nézik, had tudják meg hogy élsz...
Bólintottam mire kiáltunk a lángoló épület tetejére. A tömegben megpillantottam 2 ismerős embert akik engem néztek.
Apa volt és Bakugou...
Ennyi lett volna ez a rész is, remélem tetszett. És igen tudom... mindig a legjobbkor hagyom abba a részt... de így lessz izgalmas
nem de?
STAI LEGGENDO
Tőled függ... (Bakugou x oc) [befejezett]
FanfictionBakugou... és a szerelem Két külön álló dolog, pedig egyszer muszály lessz megtörténnie... Új diák jött az osztályukba, A kedves és mosolygós mégis könyörtelen és vérfagyasztó Kaguya. A célja hogy hős legyen mint az apja viszont ebbe a bátyja is bel...