24. hiányzott a közelséged.

620 50 2
                                    

Miután lenyugodott Bakugou és érezte hogy maga mellett tudhat,
lassan elmagyaráztam hogy Dekunál voltam, és mindenki elment amint megnyugodott, egyedül én maradtam otthon Apa és Baku.
Apa lement a nappaliba tvzni én meg Baku pedig felmentünk a szobámba.
- mit csináljunk? - kérdezte a Kaguya kuckóba lépve barátom.
- hmm nem tudom, nézhetnénk filmet? - kérdeztem.
- okés, nézzhetjük az én kedvenc filmemet?
- igen, mi az?
- Annabelle
- NA JÓ ELMÉSZ TE A PICSÁBA!
Bakugou hatalmas nagy nevetésben tört ki ezt pedig az én nevetésem követte.
- akkor nézzük a te kedvenc filmedet?
- mondta a nevetést visszafolytva Bakugou.
- hmm nem, mondjuk inkább társasozzunk... vagy valam-
Nem tudtam befejezni a mondatomat mert Baku rátapadt az számra és vadúl csókolt.
- Ba- ku...gou - vettem levegőt abban a másodpercegben mikor éppen ő is oxigénhez jutott.
- hm? - morogta ajkaimra, s miután vége lett ennek a "csókcsatának" szorosan megölelt.
- baku...?
- hm?
- mi a baj?
- hiányzott a közelséged.
- de hát...
- nincs semmi de... ez van...
- hülye vagy...
- kuss
Szorosan ölelt magához és megint éreztem a könnyeket mik a nyakamon folytak végig...
- mi történt?
- mikor összevesztünk... és te elmentél... akkor történt egy szörnyű rémálmom...
- és mi történt benne...?
Bakugou csak rázta a fejét azt tudatva hogy nem akarja elmondani...
De sejtettem hogy velem történt valami. Valami... szörnyű dolog hogyha így megingadta Bakugout.
- sssh... semmi baj - mondtam és simogadtam a fejét.
Lassan leültünk az ágyra és Bakugou még mindig ugyan úgy ölelt egy kicsit sem engedve szorításából.
- szeretlek... - nyöszögte majd a szemeimbe nézett.
- én is... mindennél jobban - mosolyogtam rá majd lágyan megcsókoltam.
Miután egy enyhitettük a "hiányzás vágyát" azután bedöltünk az ágyba és néztünk valami sorozatot.

Tőled függ... (Bakugou x oc) [befejezett] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora