20. Itt az alkalom

743 60 13
                                    

Leugrottunk Shoujival a tetőről és elkezdtünk zuhanni, előkaptam a fegyveremet és még egy utólsót pillantottam Baku felé majd elteleportáltunk (bezony, mert ezzel a fegyóval meg ilyet is tudok😏)

Visszatértünk az ideiglenes otthonunkba vagyis Stain "birodalmába".
- Szereztem még egy szépséges csatlóst! Gyertek csak be ide - mondta vidáman és őrülten Stain... mi megrántottuk a vállunkat és követtük őt. Amint beértünk a szobába megált egy pillanatra a szívem.
Bakugou feküdt elöttem véres fejjel leláncolva.
- Még nem adzam be neki a szert... de sztem jó gonosz lessz belőle - mondta diadalmasan, mintha ő nyerte volna a most zajló háborút.
Ekkor beléptek az ajtón Yanagiék és Yanagi rám szegezte tekintetét... mindent elárúlt az a nézés, tudtam hogy nekik az volt a feladatuk hogy elrabolják Bakut. Odasétáltam Yanagi mellé és kivettem a táskajaból az ellenszert...
- elterelem Stain figyelmét addig ti fussatok el, Azusa és Shouji is magánál van... - súgtam oda Yanaginak akinek először félelem majd elhatározottság fortyogott a szemében.
- Nah van valaki aki megtiszteltetés ként beszeretné neki adni a szert? - kérdezte Stain és Bakugou felé mutogatott.
- Majd én - nyújtottam fel a kezemet jelentkezve.
- jólvan - a kezembe nyomta azt a tűt és odasétáltam Bakuhoz...
Mikor nagyon nem figyelt Stain lenylmtam Baku torkán a fiolát így belé juttatva az ellenszert.
Baku elkezdett köhögni
- MI A SZAR? KI A FA- Kaguya? - nézett rám értetlenül.
Én megsimítottam az arcát majd megroppantottam az újjamat és hírtelen átdöftem a szívét Stainnek.
Yanagj vette a jelzést és odafutott Bakuhoz eloldozni őt.
Én miközben már majdnem készültem beledöfni a fejébe a 4. kagunémat is ő előhúzott egy kést és a nyakamhoz szegezte...
- Nem mész ám sehova! - ordította Stain Yanagi felé és az eggyik dárdáját felédobta ami egyenesen Yanagi combjába fúródott, Yanagi felordított majd összeesett. Yanagi kotorászott a zsebében valamit keresve sűrgősen de nem Yanagira koncentráltam hanem a késre a nyakamnál.
- fúrfangos kislány vagy te... - mondta a már vérben fuldokló Stain.
- hát igen, meglehet - válaszoltam neki majd gyorsan egy suhintással kettészeltem az említett személyt.
Utólsó erejével az oldalamba döfte a kését és meghalt.
Én a földre húllottam mellé és fogtam az oldalamat fájdalmasan ordítva.
Yanagi közben előkapta a telefonjá és a legközelebbi embernek írt...
*- IIDA! Sűrgősen kell segítség! KAGUYA HALDOKLIK!*
Nem éreztem már a fájdalmat sem... Bakugou ölében volt a fejem és ő is ordibált segítségért.
Mindig ordít... persze ez az egyik dolog amit szeretek benne, a türelmetlensége.
Minden lassan elhomájosúl és lecsukódnak a szemeim...

Katsuki szemszöge

- Kaguya! KAGUYA! NE MERÉSZELJ ITT HAGYNI! KÉRLEK! ÉBREDJ FÖL... - ordítottam szerelmemre de ő megsem mozdult... már nem vette a levegőt, nem mehet el! Neh... kérlek...
Folytak a könnyeim, meg sem álltak egy percre sem...
Megérkezett Iida és All might meg egy jó pár mentő...
Kaguyát vitték a kórhába, Iida bekötözte Yanagi sebeit, All might meg lerendezte Staint...
Én meg elindultam lassan a kórház felé...
Hajnali 4 volt mikor kihozták Kaguyát egy szobából...
- M-mi történt? - mondtam remegve az orvosnak.
- a lány jól van, felfog épűlni, viszont most ment át 2 műtéten így pihennie kell - mondta az orvos és vette le véres kesztyűjét.
- és mikor láthatom? - kérdeztem egy fokkal nyugodtabban...
- maga hozzátartozója?
- igen... a fiúja vagyok.
- értem, szerintem kb 1 óra múlva bemehet hozzá.
- jólvan... köszönöm
Megköszöntem az orvosnak hogy megmentette Kaguyát és helyet foglaltam egy széken.
Vártam vagy 2 órát mikor egy nővér kijött Kaguya szobájából és idetipegett hozzám.
- már bemehet uram, a lány felkelt.
Amint ezt meghallottam a fáradtságom elszált és pattantam fel a székből.
Mikor beléptem a szobába láttam hogy Kaguya ott ül az ágyon és kifele tekint az ablakon.
- kaguya... - mondom nagyon halkan, de ő amint meghallotta a hangomat felémfordította könnyes szemeit.
- baku... - mondta halkan és rám mosolygott.
Én odafutottam hozzá ésóvatosan átöleltem nehogy baja essen.

Tőled függ... (Bakugou x oc) [befejezett] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora