Lisa ve Jisoo bu tarafa doğru gelirken kollarımı sıvadım. Beni farkeden Jisoo ise anlamazca bana bakıyordu. Bense sırıtıp Lisa'ya döndüm. Eskiye dönmüştük. Jisoo'yu benim oturduğum banka fırlatırcasına bırakan Lisa'ya baktım ve geri çekilmesini ima ettim.
"Merhaba Kim Jisoo.""Ne var be?"
"Shiiii ama yapma böyle ben senle düzgünce konuşuyorum."
"Konuşmanı isteyen mi var?"
"Var tabi, okulun dedikodu siteleri dedikodu arıyor istersem gider konuşurum."
"Banane bundan git konuş."
"Ama ya senle ilgili bir şeyler konuşursam."
"Benim hakkımda bir bok bildiğin yok Bayan sürtük."
"Hadi ama Chae'yi sevdiğini ikimizde biliyoruz."
"Cidden salaksın o benim yakın arkadaşım nasıl onu seveyim?"
"İşte bu yüzden ona yakınsın ya" Dememle ayaklanmaya başladı.
"Üfff git başımdan kızım."
" Ohoooo daha karpuz keseceğiz, nereye tatlım? "
"Sen arkadaşınla kesersin?"
"Lisa dedikodu sitesine haber ver yeni haber Kim Jisoo'dan"
"Seni sürtük, kapa o çeneni!"
"Bir şartla, Chae'ye bir daha yaklaşmayacaksın."
"Neden sen mi seviyorsun?"
"Delirdin mi onu neden seveyim ama bi arkadaşım seviyor. O yüzden Chae'yi unut. Yoksa aklının alamayacağı şeyler yaparım."
"Tamam ama o dedikodu sayfasında benle ilgili bir şey görürsem şehir değiştirmeyi unutma."
"Sen merak etme." Sürtük.
Çok kolay olmuştu. Zil çalmasına az kalmasaydı ona iyi bir ceza verirdim.Lisa'yla yavaşça sınıfa doğru ilerlerken platoniğim Yoongi ile karşılaştım. Tatlı çocukdu inkar edemem ama ben eşcinseldim.
"Selam Jennie.""Selam Yoongi-shhi"
"Jennie, bari arkadaş olalım. Ne bu ciddiyet?"
"Yoongi bana o gözle baktıktan sonra bir daha arkadaş gözüyle bakamayacağını biliyorum. Ve seni incitmekde istemiyorum."
"Jennie sana aşık olmam çok normalmiş." Deyip göz kırptı. Ne mana olduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu. Ama gülümseyip omuzuna vurdum.
"Ders başlamadan gitmemiz gerek görüşürüz Yoongi." Şaşkın bir yüz ifadesiyle bana bakarken heycanla konuştu,
"Bayılmamam için bir sebep söyleyin." Lisa ise kıkırtıyla konuştu.
"Ders başlayacak Yoongi." Yoongi'de gülmeye başlamıştı.
Sınıfa yürümeye başladığımızda Chae ve Jisoo'yu gördüm beraberdiler ve Chae üzgündü. Yanlarına gidip bir sandalye çektim ve Chae'ye baktım.
"İyi misin?" Yüzüne eliyle hava yapıp konuştu,"Boşversene." Şaşkınca ona bakakalmıştım. Jisoo'ya baktığımda sinsice bana bakıyordu. Çıkışta işi bitmişti. Sırama oturup kafamı sıraya gömdüm.
✡
Dürtülmemle kafamı kaldırdım karşımda Lisa'yı beklediğim için şaşırmıştım. Karşımda kimya hocası vardı. Bu adam daha ölmedi mi? Diye düşünmeden edemedim adam cidden yaşlıydı.
Kafamı kaldırıp hocaya anlamaz bakışlar atarken konuştu.
"Prensesimiz ayılması için kahve ister mi?" Dediğinde alayla konuştum."Olur olur, orta şekerli olsun." Hoca dehşetle bana bakıyordu.
"Seni terbiyesiz, müdürün odasına git ve ahlaksızlığının cezasını al!"
"Orda mı kahve içicem. Ama ayılmam için buraya getirmeliydiniz." Tüm sınıf bana şaşkınca bakıyordu. Bazen böyle tepkiler verebiliyordum.
Hoca kolumdan tutup beni sürüklediğinde sinirle soludum.
"O ellerinizi üstümden çekmezseniz kötü olur.""Ya, göster o zaman." Dediğinde bileğini tutup tüm gücümle sıkmaya başladım. Rezil olmamak için yüzünü kassada acı çektiğini görebiliyordum. Elimi çekip konuştum.
"İyi gösterebilmiş miyim hocam?" Dediğimde bileğini ovuyordu. Sandalyesine oturup hızlı hızlı nefes almaya başlamıştı giydiği beyaz gömleğini düğmelerini açtı. Ne yani ölüyor muydu? Bu yaşlılıkta normal tabi.
"Jen ne yaptın adam ölüyor."
"Gençler sakin, vakti gelmişti zaten." Dememle sınıftan koşarak biri çıktı. Ne ödlekler bunlar ya. Gidip sıramdan suyumu aldım kapağını açıp elime döktüm ve hocanın boynuna sürmeye başladım. Sık nefeslerinden anladığım kadarıyla kalp krizi geçiriyordu.
"Gençler kalp krizi geçiriyor. Porno izleyeceğinize ambulansı arayın!" dediğimde herkes utançla bana bakmıştı. E yuh yani izliyorlar mıydı?
Kapı sertçe açıldığında karşımda Chae ve müdür duruyordu. Müdür dehşetle bana baktığında anlamıştım sıçtık.
______
[540]
:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chaennie || Instead Of Us•
Fanfiction•TAMAMLANDI• Hayatın acımasız yüzüyle kendine duvar örmüş sert bir kızın, sınıfa yeni gelen güzel bir kızla o duvarı yıkışının satırlara aktarılmış hali. ₱₳Ɽ₭ ₵Ⱨ₳ɆɎØɄ₦₲ ♥ ₭ł₥ JɆ₦₦łɆ] #1-chaennie #1-rosie #1-lalisamonoban