[1.5]

1.1K 61 22
                                    

Lisa'dan

Hızlıca buluşma yerine gitmeye başladım ona ödülünü verecektim. Bunu hak etmişti. Belki Jen üzülmüştü ama artık Chae'siz bir hayat onu daha da mutlu ederdi.

Bankların oraya geldiğimde sessizce denizi izliyordu. Yanakları göz yaşlarıyla dolmuş ağlıyordu. İşte onun acı çekmesi beni daha da özgüvenli yaptı. Hemen seslendim,
"Park Chaeyoung!" Bağırmamla hemen arkasını döndü, nefret dolu bakışlarla bana bakıyordu. En sevdiğim bakış türüydü sanırım.

"Yetmedi mi? Bizi ayırdın, üsütüne üstlük eziyetler ettin, bacağı kırıldı onun ve sen hala ona acı çektirmeye devam ediyorsun. Ve bana yalan söyledin seni istemiyor o artık benimle birlikte diye fotoğraflar attın, hepsi yalandı değil mi? sana inanmamalıydım. Benim aptallığım!" Gülerek onu onayladım,

"Evet, hepsi senin suçun, senin aptallığın bizim aramıza girmeseydin biz mutlu bir şekilde Kore'de ki hayatımıza devam ediyor olacaktık. Sen ve o salak arkadaşın her şeyi mahvetti!" Göz yaşlarını sildi ve konuştu,

"Emin ol ona senin gerçek yüzünü göstereceğim Lisa!" Deyip sahilin diğer ucuna doğru adımlamaya başladı. Ortaya çıkarabilecek bir delil bile yoktu elinde. Göz korkutma çabası hepsi.

****

Evin kapısını açıp içeriye girdim, Jen tv izliyordu. Yanına oturup bende izlemeye başladım. Tatlı bir anime vardı ve aşık olmuştu. Ama o onu istemiyordu.

"Lisa nereye gittin?" Ona bakmadan cevapladım.

"Okul işleriyle uğraştım Jen sorun yok." Jen bıkkınlıkla cevapladı.

"Hey, okula gitmek istemiyorum." Kıkırdadıyıp cevap verdim.

"Bu halde gidemezsin zaten Jen" Gülümseyerek konuştu.

"Ben odama çıkıyorum çok yoruldum. İyi akşamkar Lisa." Kafamı onaylayarak salladığımda tekerlekli sandalyeye binip asansörün oraya doğru adımladı.

Jennie'den

Asansörün kapısı açılınca koluyla sandalyeyi ilerlettim. Odamın kapısını açıp içeriye girdiğimde bıkkınlıkla nefes verdim. Odam çok dağılmıştı. Ve yatağıma çıkmaya üşeniyordum bu yüzden balkonuma gidip biraz dışarıyı seyrettim.

Gözüme bana el sallayan Chae takılınca kaşlarımı çattım. Ne yapmaya çalışıyordu? Elinde bir pankart vardı ve bana gösteriyordu. Üzerinde ne yazdığını göremiyordum. Ve elimle dur işareti yaptım. Durduğunda üstünde bir numara olduğunu fark ettim. Sorarcasına ona baktığımda telefonunu gösterdi.

Anlamıştım onu aramamı istiyordu. Aklım istemesede kalbimi tercih ettim o deli gibi çarpıyordu.

"Alo"

" Alo Jen. Ah! Sesini bile özlemişim." Beni terk etmişti ve özlediğini söylüyordu. Cidden ne yapmaya çalışıyordu.

"Neden geldin!" İç çekip konuştu.

"Jen herşeyi Lisa planlamış o tam bir iblis. Bir kafede buluşalım sana her şeyi anlatacağım." Onu dinlemek ona inanmak istiyordum.

"Peki *** kafesinde buluşuruz."

"Tamam Jen bu arada kendine iyi bak." Kafamla onaylayıp telefonu kapadım. Bana el sallayıp taksiye bindi ve devam etti. Cidden çok yorulmuştum.

____
😙🤙🏿

Chaennie || Instead Of Us•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin