[1.2]

1.2K 58 11
                                    

Uçağın ineceğinin anonsundan sonra bulutlar arasında kaybolmuş bakışlarımı Lisaya çevirdim. Anons yüzünden uyanmıştı.

"Jen umarım zengin babacığının yumuşacık yatakları vardır." Uyku sersemliğiyle dediğine güldüm,

"Vardır Lisa."

•••

Uçaktan indiğimizde bavullarımızı alacağımız yere gitmeye başladık. 5 bavulu nasıl taşıyacağımız hakkında hiçbir fikrim yoktu.

"Jen babanı aramazsan bu kadar bavulu taşımak zorunda kalacağız." Demesiyle başımı salladım ve telefonumdan babamı aradım.

"Tatlım havaalanına indiniz mi?"

"İndik baba."

"Tamam şöför yakınlarda birazdan gelip sizi alır." Deyip kapadı. Lisa'yla şöförü beklemek için oturduğumuzda karşımda gördüğüm manzara kusmama sebepdi. Fakat kusmamıştım.

"Lisa burdan gidelim." Lisa'da benim gördüğüm görüntüyü gördükten sonra başını salladı ve 5 valizle başka yer aramaya başladık.

"Jen o kadar insanın içinde- iğrenç." İğrenir yüz ifademi bozup telefonumdaki bildirime baktım, babamdan gelmişti. Ne olduğunu bildiğim için açmadan Lisa'ya seslendim.

"Şöför gelmiş hadi lisa." Dememle peşimden gelmeye başladı. Havaalanından çıkıp etrafı süzdüm, bize doğru gelen bir şöför görmemle ona doğru ilerledim. Valizleri alıp arabaya yükledik. Arabaya binip yola koyulduk, cidden yorucu bir gündü.

***

Rahatsız edici bir tonda bağırıldığında gözlerimi yumdum ve hafiften doğrulup etrafı süzdüm. Ne ara gelmiştik? Uyuya kalmış olmalıydım.

"Günaydın Lisa"

"Günaydın? İyi geceler demelisin uykucu kedicik."

"Yah! Lisa sen uçakta uyudun ama ben uyumadım."

"Tamam ya sanada şaka yapılmıyor, hadi kahvaltıya uyk- kedicik." Deyip güldü. O ilerlerken bende peşinden gittim. Yüzümü yıkamaya üşeniyordum.

"Günaydın kızım." Diyen babama baktım ve tebessüm ettim

"Günaydın." 

"Kahvaltınızı yapın sonrada şöförle bir tur atın. Etrafı tanıyın, hatırlamazsın buraları çok oldu gelmeyeli." Lisa'ya sorarcasına baktığımda baktığımda başını salladı.

"Tamam baba" Deyip kahvaltımı etmeye başladım, çok açtım.

***

"Lisa benim siyah yarım sweatim nerde?"

"Nereden bileyim Jen sabahtan beri bi benim nerde olduğumu sormadın!" Sinirle bağırdığında korkup yerimden sıçradım sinirlenince çok garipti.

"Offf lanet olası şey hangi boklukta!" Baktığım bavulun dibinde siyah bir şey görünce hemen çektim ve sweatimi bulmanın zaferiyle kahkaha attım. Lisa bana delirmişimcesine baktığında susup üstümü giyinmeye başladım.

****

"Hadi Jen" Demesiyle aşağıya indim ve Lisa'yı süzdüm saçları salık, üstünde dar bir t-shirt, altında bol bir pantolon ve beyaz spor ayakkabılarla gayet sportifti.
Oda beni süzünce ıslık çaldı,

"Siyah sweat, siyah yırtık dar pantalon ve beyaz ayakkabılarla siyahı en iyi taşıyan kişi olduğunu kanıtladın kim Jen" Deyip kıkırdadı.

"Kim Jen mi?" Deyip gülmeye başladım. Kıkırtımızı şöför böldü.

"Efendim hazırsanız çıkalım" Kafa sallayıp peşinden ilerledik, araba çok havalıydı. Kendimi kraliyet filmlerindeki prenseslerden sandım ama modern bir prenses. Kafamı cama yasladım ve kulağıma kulaklıkları taktım. Her dinleyişimde bana huzur veren şarkılardan birini açtım.

Şarkıyı dinleyip dışarıyı izlerken birden şokla gözlerim büyüdü. Beni bırakıp buralara gelmişti.  Hemde beni unutup başkalarıylaydı.  Şokla  kapıyı açtım ve arabanın durmasını beklemeden dışarıya atladım, ayağım takılıp yuvarlandım fakat umursamadan koşmaya başladım tam ona bağıracağım sırada sağ bacağımda hissettiğim acı ve başımın yere çarpmasıyla bu bağırma isteğimi bastırdım. Ama o benim yerime bağırmıştı. Oda secdiği kişiye bağırmıştı.  Bana bağırmıştı. Lisa'nın acı dolu sesi kulaklarımı doldururken bilincimde yavaşça kapanmıştı.

_____
[462]

🫶🏻

Chaennie || Instead Of Us•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin