[1.8]-theend

1.5K 68 34
                                    

"Chaeyoung?" Dedi Lisa şaşkınlıkla. Chae ise yan bir gülüşle konuştu.

"Efendim Lisa. Ah! Pardon sürtük demeliydim. Değil mi?" Lisa ne olduğunu idrak etmeye çalışıyordu. Bense konuşmasına izin vermeden söze atıldım.

"Lisa senden açıklama bekliyorum. Gerçekten ayakta durmakta zorlanıyorum yaptıklarını hatırlayınca." Lisa başını öne eğdi. Ne yani şimdide pişman mı olmuşdu cidden!

"Üzgünüm Jennie. Yıllardır seni seviyordum fakat benden değil de yeni gelen bir kızdan hoşlanman kalbimi acıttı. Sana sürekli sevgim için her şeyi yaparım demem ileride olacaklar içindi. Benim affeder misin bilmem fakat gerçekten onun yaşadığını bilmen için seni o sahile getirdim. Ama senin olmadığını bilmen içinde Jungkook'u oraya gönderdim. Üzgünüm. Ama sizin sevginiz bunu bile aşmış. Artık arkadaş olmak istemezsin biliyorum. Bu yüzden eşyalarımı bugün toplarım Jennie."

Nefretimden ağır basan merhametim onu affetmemi istiyordu ama aklım onu silmemi. Aklıma uymadım bu sefer. Kalbimi dinledim herkes hata yapabilirdi. Onun yaptığı fazlacaydı fakat bu yüzden onun benim için yaptığı iyilikleri es geçemezdim.

"Toplanmana gerek yok Lisa kalabilirsin. Seni çabuk affetmedim bu zaman alır fakat sen benim dostumsun herkesi çabuk silemem bilirsin. Ama kimseyi bir daha böyle kırma Lisa. Çünkü toparlanması benim kadar çabuk olmayabilir." Lisa dolu gözlerle bana bakıyordu. Ve birden titrek sesiyle konuştu.

"Sana aşık olmam boşa değildi Jen." Deyip gülümsedi. Chae söze daldı.

"Jen affettiyse bana söz düşmez Lisa umarım iyi anlaşırız." Ona parlayan gözlerimle baktım güzel kalbine. Kanatları kalbinde olan bir melekdi o.

"Madem beni affettiniz Chae Jisoo'nun numarasını verebilir misin? Sanırım gülüşü beni çok etkiledi de."

Diyip kıkırdayan Lisaya bakıp gülmeye başladık. Sanırım tatlı çiftlere 1 çift daha ekleniyordu.

                                  -SON-

_____
EVET
sonunda kitabı bitirebildim cldmfşeşfüelf 1,5 yıl olmuş olabilir. boka saran kitabım için öncelikle özür diliyorum. asla kitap bitiremiyorum. keşke lisayı kötü yapmadan zirvede bıraksaydım ama illaki bi işimi bok edecem yoksa rahatlamıyorum nys. kitbımı okuduysanız teşekkürler yani büyük sabır var sizde sağolun  kfşdcöisdldl  aşkolar lisoo kitabımada bakabilirsiniz. kendinize cici bakın öptüm bbys🫶🏻❤️‍🩹

Chaennie || Instead Of Us•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin