Alıştığım yatma şekline bürünmeye çalıştığımda ayağımı hissedemedim ve bağırmaya başladım.
"Yardım edin! Ayağımı kesmişler." Bağırmamla odaya Lisa girdi ve gülmeye başladı,"Jen salak mısın ne bağırıyorsun?"
"Lisa ayağımı hissetmedim."
"Alçıda çünkü Jen." Deyip göz devirdi ve gitti. Üff ne yapayım alışamamıştım hala.
Sinirle yatağımın yanındaki sandalyeye oturmaya çalıştım. Demirlikleri olmasa düşecektim ki düşmeden yerleştim ve koluyla hareket ettirdim. Merdivenin başına gelince babama seslendim.
"Şu sandalyeyi akıl ettinizde şu merdiveni nasıl ineceğimi neden akıl edemediniz." Babam merdivenin dibine gelip bana tip tip bakmaya başladı. Bende sorarcasına baktığımda konuştu,
"Jennie evde asansör var." Deyip gitti. Cidden beynim allak bullak olmuştu. Tabi bende hata 3 katlı villası olan adamın evinde asansör mü olmayacak.
Asansörden çıkıp yemek masasına gittim ve bi sandalyeyi çıkarıp oraya geçtim. Lisa bana bakıp yemeğini yemeye devam ettiğinde sinirle soludum,
"Lisa beni yemiyorsun bana bakıp durmasana!" Dememle şaşırmıştı ve içinde tutmayarak konuştı.
"Jen bugün iyi misin?!"
" Evet neden?"
"Sabahtan beri olur olmaz şeylere sinirlenip atarlanıyorsunda." Deyip kalktı ve odasına çıktı. Üzülmüş müydü? kırmış mıydım onu? ama benim başımda çok dert var böyle karşılamamalı. Ne de olsa beni tekrar af eder diye peşinden gitmedim.
***
Televizyonun başında geçirdiğim saatler sonrasında aklıma Lisa geldi neredeydi sabahtan beri yoktu ortalıkta. Çok mu kırılmıştı? gerçekten bencil olmaya başlamıştım. Kendime kızarak Lisa'yı evde aramaya başladım.
Odasının önüne geldiğimde bir ses işittim ve sessizce dinlemeye başladım.
" Neden buraya getirdin ki onu işimi dahada zorlaştırdın!"
"Delirdin mi sen burayı terk edin sizin yüzünüzden daha da asabi oldu."
"Peki ama lütfen karşımıza çıkmayın." Deyip derin bir iç çekti. Ayak sesleri duymamla hemen geri gittim. Kapı açıldı ve Lisa beni görünce şaşırmıştı.
"Ne oldu Jen bi sorun mu var?" Safa yatmaya karar verdim.
"Lisa ben, özür dilerim seni kırmak istememiştim. Sadece her şey üst üste geliyor ve bende etrafımdakilere patlıyorum." Hafifçe tebessüm etti,
"Sorun değil Jen seni anlıyorum. Ah, bu konularla kendini yorma sen biraz dinlen ben bir yere kadar gidip geleceğim."
"Nereye?" Parmağıyla oynayarak cevap verdi.
"Bir işim var onu halledeceğim boşver sen dinlen" Deyip gülümsedi bende başımı sallayıp odaya geçtim. Bir şeyler çeviriyordu ve ben bunu bulacaktım.
________
😙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chaennie || Instead Of Us•
Fanfiction•TAMAMLANDI• Hayatın acımasız yüzüyle kendine duvar örmüş sert bir kızın, sınıfa yeni gelen güzel bir kızla o duvarı yıkışının satırlara aktarılmış hali. ₱₳Ɽ₭ ₵Ⱨ₳ɆɎØɄ₦₲ ♥ ₭ł₥ JɆ₦₦łɆ] #1-chaennie #1-rosie #1-lalisamonoban