[0.9]

1.5K 73 10
                                    

Jen'den

Ev zilinin çalmasıyla gözlerimi araladım, sabahın köründe kim beni rahatsız ediyordu.

Saçımı düzeltip kapıya ilerledim. Kapıyı araladığımda karşımda Chae'yi beklemiyordum. Vereceği tepkiden korktuğum için kapıyı yüzüne kapattım. Kapı deliğinden ona baktığımda ise şaşkınca kapıya bakıyordu. Tam arkamı dönüp gidecekken tekrar zil çaldı. Chae olduğunu bildiğim için seslendim,
"Git kapımdan Chae." Bıkkınca konuştu.

"Sana bir şey söylemem gerek. Aç şu kapıyı."

"Ne söyleyeceğini biliyorum. Git başımdan."

"Bilmediğine eminim Jen." Bıkkınlıkla kapıyı açtım ve ona sorar bakışlarla baktım.

O ise biraz beni ölçüp dudaklarıma kapandı- bir dakika ne?! Chae beni mi öpüyordu şuanda. Şaşkınca ona bakarken chae ise karşılık vermem için alt dudağımı ısırdı. Ona karşılık vermeye başlayınca Chae kapıyı kapayıp beni kapıya yasladı. Arzuyla birbirimizi öperken nefes almak için alınlarımızı. Birleştirdik.

"Seni seviyorum Chae." Dememle gülümseyip konuştu.

"Galiba aynı duyguları paylaşıyoruz." Gülümseyip içeri geçtik. Onu hayranlıkla izlerken garipçe bana baktı.

"Jen şöyle bakma utanıyorum." Hayranlıkla cevapladım,

"Öyle bakmamı sen sağlıyorsun." Chae konuyu değiştirmek için etrafı süzdü ve konuşdu,

"Neden okula gelmedin?"

"Tepkilerinden korktum Chae." Diyecek bir şey bulamadığını anlayınca söze daldım.

"1 haftalığına okuldan izin aldım eğer sende alırsan beraber kalabiliriz bu hafta."

"Lisayla aynı evde kalıyorsunuz sanıyordum." Dedi sorarcasına,

"Kalıyoruz fakat o bu haftalığına arkadaşında kalacak hem bende kafamı dağıtmam için." Düşünürcesine bana baktı ve cevapladı,

"Peki." Cevabıyla gülümsedim. Kesinlikle kafam dağılacaktı.

____

Chae'den

Jen beni eve davet etmesiyle kabul etmiştim. Böylece onu daha yakından tanıyabilirdim.

"Chae film altyazılı olsa sorun olur mu?" Sorusuyla başımı salladım.

"Olmaz, hatta sevinirim." Dememle gülümsedi ve filmi başlattı.

filmi izlerken başımı Jennie'nin göğsüne yasladım. Oda kolunu boynuma dolamıştı. Daha huzurlu bir şekilde film izlediğimi hatırlamıyordum.

________

Film bitince yorum yapmaya başlamıştık.

"Kızın erkeği aldatması hoş değildi."

"Ama erkekde aynısını ona yapmıştı."

"Olsun yinede o sadık kalmalıydı." Jen omuz silkip konuştu.

"Yinede film güzeldi." Başımı sallayıp onaylayan bir mırıltı çıkardım.

"Yorgun musun? İstersen sana Lisa'nın yatağını hazırlayabilirim." Kafasını salladı ve cevapladı,

"Pek değil."

"Peki o zaman ne yapalım." Aklıma gelen fikirle konuştum.

"Bara gitmeye ne dersin?"

"Bana uyar ama fazla içmeyelim sonra pişman olacağımız şeyler olabilir." Demesiyle başımı salladım.

"Evet haklısın." Dememle gülümsedi ve hazırlanmaya başladık.

°°

Hazırlanıp bara gitmeye başladık. Jennie çok güzel olmuştu. Hayal edemeyeceğimden daha fazla büyüleyiciydi. Ve onun bana ait olmasını istiyordum fakat bu kadar erken olmazdı. Ve belkide istemezdi.

Düşüncelerimi bölen barın ışıklarıyla etrafı süzdüm o kadar da korunmalı yer değildi. Jennie'nin elini sıkıca tutup bara girdik, boş olan iki tabureye yerleştik yanımıza bir garson gelip siparişlerimizi aldı ve beklemeye başladık. Etraf dans edenler, yiyişenler ve kızları becerenlerle doluydu. Gidin bir odaya neden işinizi burda yapıyorsunuz diye sinirlenip Jen'e dönecektim ki onu gördüm. Neden mutluluğumu hep bozuyordu? Karşıma çıkmak zorunda mıydı?

Durgunluğumu fark eden Jen endişeyle bana baktı.

"İyi misin Chae?"

"İyiyim sadece görmek istemediğim birini gördüm." O ise üzgünce bana baktı.

"JK mu?" Kaş göz işaretiyle olduğu tarafı gösterdim.

"Malesef evet." Jennie onu süzdükten sonra bana baktı ve konuştu.

"Onu unutmanı sağlayabilirim." Deyip çapkınca bana baktı. Bense ona baktım, artık üzülmek istemiyordum bu yüzden kendimi Jennie'nin o eşsiz dudaklarına bıraktım.

______
[493]
Diğer bölüm büyük ihtimalle smut. Fakat rahatsız olanlar için "smut başlangıcı" Ve "smut sonu" Diye yazacağım o arayı atlayıp okuya bilirsiniz.

Chaennie || Instead Of Us•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin