Jen'den
Kahvaltımı edip evden çıktım. Chae'nin dediği kafaye gidiyordum. Aklım ona artık inanma desede kalbim 2. şansı istiyordu.
Kırık ayağımdan zorla geçirdiğim bol bir eşofman ve yarım sweat giymiştim. Lisa'nın sorgusuna tutulmamak için aceleyle çıktım evden. Benimle gelmek için ısrar edeceğine çok emindim.
Chae'nin dediği kafeye geldim ve bir masaya oturdum. Hattâ sandalyeyi çekip oraya yerleştim. Hoş bir kafeydi pastel tonları kullanılmıştı. Masalar camdı ve alt kısmına hoç fotoğraflar koyulmuştu.
Kafeyi incelerken bana doğru koşan bir Chae gördüm. Kalbim bana yaptıkları karşısında hala çok hızlı çarpıyordu. Saçları onu paha biçilmez kılan özeliğiydi. Sarı saçları beline uzanıyordu. Üzerinde sweatshirt ve boy friend vardı. Her kıyafetle kusursuzdu.
"Jen beni kırmayıp geldiğin için teşekkürler." Kafamı salladım ve devam etmesini bekledim.
"... Aslında senin tarafından olaylar nasıl gözüküyor bilmiyorum fakat benim tarafımdan farklı değil Jen. Lisa gerçekten herşeyi planlamış. Bu bir oyun." Şaşkınca Chae'ye baktım ne demek istiyordu.
" Açık konuşur musun Chae?" Dememle kendini topladı ve konuştu.
"Jen o gün seni bırakıp gittim. Ama sebebim vardı Lisa senin ağzından bana mesajlar yazdı, fotoğraflar attı artık o kadar daynamadım ki sizin gerçekten birlikte olduğunuzu sandım Jen. Ve ben de dayanamadım ve gittim. Jisoo da benimle geldi o benim en iyi arkadaşım ve de ablamdı. O kadar kızgındım ki sana sahilde gördüğümde ise o tavrına inanamadım. En sonunda Lisa söyledi gerçekleri. Ve ne kadar sana söylersem söylelyeyim inanmayacağını söyledi."
Şaşkınlıkla Chae'yi dinliyordum. Ben nasıl bir insanla yaşıyordum. Gözünü nefret bürümüş biriyle aynı evdeydim. Ama işimi garantiye almalıydım.
" Peki inanmam için bir kanıtın var mı Chae?" Gülümsedi ve telefonunu çıkardı ses kayıt kısmına girip ilk baştaki kayda bastı ve kulağıma uzattı.
*
Şaşkınlıkla ve kırgınlıkla Chae'ye baktım. Sandalyemi onunkininin yanına sürüp sarıldım.
"Bunca zaman nasıl bir insanla yaşamışım ben gerçekten inanamıyorum."
"Jen üzgünüm. Seni onca zaman yanlız bıraktığım için."
"Senin suçun değil Chae."
Dememle yanağıma bir buse kondurdu. O anda dona kalmıştım. Uzun zaman sonra ilk kez öpmüştü beni. Onu gerçekten özlemiştim.____
covid olup öldüğümü sandınız demiiii?? Kötüye bir şey olmaz aşkolarm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chaennie || Instead Of Us•
Fanfiction•TAMAMLANDI• Hayatın acımasız yüzüyle kendine duvar örmüş sert bir kızın, sınıfa yeni gelen güzel bir kızla o duvarı yıkışının satırlara aktarılmış hali. ₱₳Ɽ₭ ₵Ⱨ₳ɆɎØɄ₦₲ ♥ ₭ł₥ JɆ₦₦łɆ] #1-chaennie #1-rosie #1-lalisamonoban