[0.7]

2K 105 17
                                    

Jennie'den

Şuan kimsenin anlayamayacağı kadar çok mutluyum. Sevdiğim kişinin bana karşılık vermesi çok güzel. Ama bunun yanında aklımda onlarca soru var. Fakat şuan bunları zamanı değil. Yanımda hayatta en değer verdiğim, sevdiğim kız var. Kayalara oturmuş gökyüzünü seyrediyoruz. Başı omzumda, bana değiyor tenim ise onun benimle temas etmesinden dolayı çok fazla duygu yaşıyor. Heyecan, mutluluk, telaş ve adlandıramadığım onlarca his daha. Ama yanımdaki kişi herşeye değer.

"Jennie." Demesiyle biraz endişelensemde belli etmedim. Ve mırıldandım,

"Hm?"

"Bu hayatta zorluk çekmesemde, acı çektim. Çok ağladım, çok kırıldım fakat ayağa kalmayıda bildim. Peki biz düşersek beraber kalkarız değil mi?" Ne demek istediğini iyi anlamıştım. Onun kalbi ve o çok güzeldi.

"Düşmeyeceğiz Chae biz hep beraber olacağız. Ben düşmemize, düşmene izin vermeyeceğim." Burukça gülümsedi, oracıkta bıraktım kalbimi. Takılı kaldım gülüşüne. Sanki zaman donmuştu. Çok güzeldi. Ve benim olduğu gerçeği aklıma geldikçe karnımda hapis olmuş kelebeklerin canlandığını hissediyordum. 

Güzelliği karşısında gelen cesaretimle ona yaklaştım. İlk başta anlamamıştı fakat dudaklarından alamadığım bakışlarımı görünce anlamıştı. Kafasını biraz sağa yatırdı oda bana doğru yaklaşıyordu. Bütün duyguları an an hissediyordum. Birden Chae bana yaklaşmayı bıraktı. Bense dayanamayıp birden dudaklarına kapandım. Dolgun ve yumuşak dudakları dudaklarımla temas ettikçe huzura kavuşuyordum. Dudaklarımız arzuyla ve şehvetle dans ediyordu. Onu istediğimi daha çok fark ettim. Kollarımı ona sardım ve birden kucağıma aldım. O ise dudaklarımıx birbirine kenetliyken şaşkınlıkdan dona kalmıştı. Üst dudağını emmeye başlayınca kendine geldi, ve acıyla inledi. Bu beni çıldırtıyordu. O birden alt dudağımı emmeye başladığında ise inledim. Hoşuna gitmiş olacak ki dudağımın üstünden gülümsedi. Dudaklarımızı ayırıp alınlarımızı birbirine yasladık, çok güzeldi. Ömrümün sonuna kadar devam edebilirdim.

"Chae, beni büyülüyorsun sevgilim." Gözlerinin içi güldü,

"Jen seni seviyorum."

"Bende tatlım."

_____

Chae'den

Dün eve dönmüştük. Sabah olayları anlatmam için Jisunnie çağırdı. Ve şuan ben utançdan yerin dibine girerken oda benim utanmama gülüyordu.

"Yaah, Jisunnie! Gülme."

"Ama al al olmuşsun Chae." Dedğinde ofladım. Cidden yanaklarımı kesip atmak istiyordum.

"Chae umarım hep mutlu olursunuz."

"Umarım unnie" Dediğimde kollarını açtı bu sarıl anlamına geliyordu bende hemen yanına gidip sarıldım. Birden oturduğu yatakta geriye doğru yaslandı ve üstüne düştüm. Bakışlarımız kesişince kahkaha atmaya başladık. İyi değildik.

"Unnie biz normal değiliz." Bana tip tip baktı,

"Bunu yeni fark ediyorsun Chae-ah" Gülüp cevap verdim.

"Hayır unnie sadece şuan bundan emin oldum."

"Ahh chae ahh" Endişeyle ona baktım.

"Ne oldu unnie?"

"Benim sevdiğim biri bile yok. Ama senin bir sevgilin var." çapkınca ona baktım.

"Unnie Jin ne oldu?" Sıkkınca cevap verdi.

"Bakmıyo bana Chae ne yapayım kucağına mı atlayayım?" Demesiyle kahkaha atmaya başladım o ise üzülmüştü. Onunla şakalaştığımı biliyordu. Birbirimiz yanlış anlamıyorduk.

Jen'den

Lisa'ya her şeyi anlatmıştım. Üzülmüştü ama benim için mutluydu. Ona anlatmam doğru değildi ama ne yapayım tek arkadaşımdı o bana alınmadığını söylesede fark ediyordum.

"Jen unnie senin için çok mutlu oldum umarım hep mutlu olursunuz." Çegingence cevapladım.

"Umarım lisa."

__________
[455]
375 kişi olmuşuz sizi çookk srviyorum umarım sizi hayal kırıklığına uğratmam

Chaennie || Instead Of Us•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin