[1.0]

1.6K 69 33
                                    


4 gün sonra- Jen'den

Chae 4 gündür bizde kalıyordu. Çoğunlukla evde kalsakda bir kaç kere dışarıya çıkmıştık. Bugün yapacak bir şey bulamadığımız için film izleyecektik.

"Chae hangisi?" Deyip elimdeki iki filmi gösterdim. Chae düşünür gibi yapıp soldakini seçti. Seçtiğini cihaza koyup Chaenin yanına geçip oturdum. Film 2 lezbiyenin hikayesiydi. Bizimki gibi.

Yarım saat sonra-

Film güzeldi ama biraz duygusal gibiydi. Duygusal filmlerden pek hoşlanmazdım. Ama bu izlemeyeceğim anlmınada gelmiyordu.

Filme odaklandığım sırada ne olacağını fark etmiştim. Yanlış bir şey yapmak istemiyordum. Filmdeki karakterler öpüşmeye başlayınca yandan bir bakış ile Chae'ye baktım yanakları hafif kızarmışken çok tatlı görünüyordu. Fazla belli etmeden filme döndüğümde karakterler birbirini soyuyordu. Birden esmer kız kumral kızın boynuna daldı. Emiyor ve ısırıyordu, kumral kız ise inliyordu. Birden gelen cesaretim ile filmi durdurup Chae'ye döndüm, şaşkınca bana bakıyordu.

"İzlemektense uygulamayı tercih ederim sence?"

(SMUT BAŞLANGICIII)

Deyip dudaklarına yapıştım o da karşılık verince kalçasından tutup onu kucağıma aldım. Hala öpüşürken önümü zar zor görüyordum. Odama girdiğimizde onu kucağımdayken yatağa yatırdım ve üstünü soymaya başladım. Oda benim üstümü soyarken yanlışlıkla eli vajinama değdiğinde hafifçe inledim. Üstüne çıkıp dudaklarımızı tekrar birleştirdim. Öpüşlerimizin sesi odayı doldursada ayrılmadık.

Ona bakmadan dudaklarımızı ayırdığımda boynuna izlerim bırakmaya başladım. Isırıklarım ve öpücüklerim arasındaki inlemeleri beni daha da azdırıyordu. Boynundan göğsüne dilimle bir yol çizdim. Göğüslerinin birini emip ısırırken diğerini avuçluyordum.
Ahh çok güzeldi lanet olsun.

Ben ona izlerimi bırakırken Chae kalçamı sıkarak benim ona sürtünmemi sağlıyordu. Chae'nin göğsünden karnına doğru bir yol çizdim. Bir kaç kere öptükten sonra vajinasına indim. Ona sorarcasına baktığımda heycanla başını salladı. Vajinasına öpücüklerimi bırakırken aynı zamandada dil atıyordum.  Chae başımı vajinasına bastırdığında boğukça inledik.

Parmaklarım onu vajinasını okşamaya başladı ve içinde git gel yaptım. Chae inlemeye başlayınca gülümsedim, boşalacağını anladığımda elimi yavaşça ondan çektim ve yanına uzandım.

(Smut sonuuuuuuuuuu)

Hala nefeslerimiz düzensizken onun yanımda yatması bile delirmeme bedeldi.

"Chae sen başıma gelecek en güzel şeysin bebeğim." Chae sırıtıp konuştu.

"Sende benim, güzelim." Bu dediğiyle dudaklarına bir öpücük kondurup kendimi uykunun kollarına bıraktım.

______
[390]

utançtan yerin dibine girdim evet.

Chaennie || Instead Of Us•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin