💘💘
Mutfaktan çıkıp kapıya yöneldim. Kapıyı açtım. Gördüğüm kişiyle şaşırmıştım. Çünkü tanımıyordum.
~~~~"Jungkook nerede?"
Kızın sorusuna cevap vermemiştim.
Yanımdan geçip salona doğru gitmişti.
Mutfaktan Jungkook'un bana seslenişini duydum.
"Kapıdaki kimmiş güzelim?"
Cevap vermedim. Jungkook mutfaktan çıkıp salona geçti.
"Tae sana sesleniyorum güzelim niye cevap ver-"
Kızı görmesiyle sözünü bitiremeden ağzını kapattı.
"Aşkım ben geldim." bu kız kimdi böyle? Sinirlenmiştim.
"Jungkook kim bu kız?"
"Tae açık-"
"Neyini açıklıyorsun Jungkook?"
"Tae bir beni din-"
"Ne haltlar yiyorsun?"
"Tae hayatım bir din-"
"Beni üzeceğini tahmin etmeliydim."
"Taehyung, beni dinle. Lafımı kesme artık!!"
Jungkook'un kükremesiyle yerimden sıçradım.
"Ne dinlemesi Jungkook!? Evime bir kız geliyor ve seni bana soruyor."
Bir süre sessiz kalmıştık. Kız fırsattan yararlanıp konuşmaya başladı.
"Jungkook ben hamileyim."
"Ne saçmalıyorsun sen!? Ne dediğinin farkında mısın?"
"Gayet farkındayım."
Dizlerimi yere koyup çöktüm. Gözyaşlarım istemsizce gözlerimden akıp gidiyordu. Ağlamaya başladım.
"J-jungkook bana b-bunu nasıl yaparsın? Ben s-seni bu kadar çok s-seviyorken hem de. Sen nasıl bir insansın?"
Jungkook yanıma gelmeye başlamıştı. Yanımdaki masadan vazoyu aldım.
"Y-yaklaşma J-jungkook. İ-istemiyorum seni. İkinizde d-defolup gidin. Mutlu bir yuva k-kurun."
Jungkook yaklaşmasını istememe rağmen yinede adımlarını bana doğru ilerletmişti. Elimdeki vazoyu karşı duvara atıp bağırmaya başladım.
"İkinizde defolup gidin. Yalnız bırakın beni. Evimden çıkın."
Jungkook, daha fazla ısrar etmeyip ceketini alıp çıktı. Ardından o kızda çıkıp kapıyı kapattı.
"Bunu b-bana nasıl yapar? Ben ona n-ne yapmıştım ki? Madem bir k-kızla birlikteydi niye b-benimle ilişkiye girmişti. Sen n-nasıl bir insansın J-Jungkook? Seni t-tanıyamamışım d-demek ki."
Krize girmiştim. Evde ne kadar vazo varsa yere, duvara fırlatıp kırdım. Odama çıkıp yatağa girdim. Yastığı ağzıma kapatıp çığlık attım. Çığlık atınca kendimi biraz rahatlamış hissettim. Telefonu elime alıp Jimin'i aradım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abim | Taekook
FanfictionTaehyung ve Jungkook birbirlerinden nefret ederlerdi. Başlangıç: 28.06.2019 ♡ Bitiş: 03.08.2019 ♡