"ANNE BABA NE İŞİNİZ VAR SİZİN BURADA?"
~~~~~~~~~~Gece olayları çözmüşken kapının çalmasıyla yarım kalmıştı her şey. Annem ve babam bu saatte gelmişlerdi.
Annem yüzünü buruşturarak
"Jungkook niye bağırıyorsun gece gece?""Ş-şey sizi bir anda karşımda görünce sevinçten bağırdım."
Kollarımı açıp sarıldım.
"Oğlum sen iyi misin?"
Annem elini alnıma koydu. "Ateşinde yok."
Üvey babam konuşmaya başladı.
"Bizi içeri almayacak mısın?"
Kenara geçip onların içeri geçmesine izin verdim.
Annem ve babam gülümseyerek içeri girdiler. Bu saatte neden burada olduklarını bilmiyordum. Her şeyden önce neden buradalar önemli olan şey de neydi bu saatte?
Annem normal de müsait misiniz diye arayıp sorardı. Ama kesin bir şey olmuştu yoksa bu saatte gelmezlerdi.
"Taehyung nerede Jungkook?"
Tam söyleyecekken Taehyung merdivenden aşağı inip "Anne baba hoş geldiniz." dedi.
"Hoş bulduk oğlum." Onlara sarılıp yanıma oturdu.
"Anne baba sizi bu geç saatte hangi rüzgar attı?"
"Çocuklar sizi özlediğimiz için geldik gelmeyelim mi?"
"Anne yani bu saatte olmaz hani geç saat ya biraz."
"Önemli bir şey konuşmaya geldik oğlum."
Taehyung hemen konuşmaya atıldı. meraklı bir şekilde sorularını sormaya başladı.
"Anne baba yoksa siz boşanıyor musunuz.?"
Annem babama baktı. Babam anneme gülümsedi. Annem tekrar konuşmaya başladı.
"Hayır evladım boşanmıyoruz. Sakin ol lütfen."
" Taehyung biraz sakin olur musun.? Böyle hemen her şeyi aceleye verme."
"Tamam sakinim ben."
"Çocuklar bunu size nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum."
"Anne söyle işte."
"Bir kardeşiniz daha olacak."
Taehyung'la ikimiz birbirimize bakıp "NE?" demiştik.
Taehyung annemin yanına gidip ona sarıldı. Yanındaki boş yere oturdu.
"Anne çok sevindim. Ve şaşırdım."
Bende onların yanına gidip annemle babamın arasındaki boş yere oturdum.
Taehyung elini annemin karnına koydu. Bende Taehyung'un elinin üstüne elimi koydum. Elimi koymamla Taehyung şaşırmış bir ifadeyle bana baktı.Bir şey olmamış gibi devam etti konuşmaya.
"Anne şimdi hep mutlu bir aile olacağız. Bizim en küçük kardeşimiz olacak."
"Bende çok sevindim anne. Tae ile bakarız biz ona kendi çocuğumuz gibi."
Taehyung öksürmeye başladı. Annem sırtına vurdu.
"Oğlum iyi misin?"
"İyiyim öh öh öh anne. Ben su içip geleyim."
Taehyung salondan çıkmıştı. Biraz sohbet edip bende mutfağa gitmiştim. Taehyung'un sırtı bana dönüktü. Arkadan gelip gözlerini kapatıp yanağına öpücük kondurdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abim | Taekook
FanfictionTaehyung ve Jungkook birbirlerinden nefret ederlerdi. Başlangıç: 28.06.2019 ♡ Bitiş: 03.08.2019 ♡