13| Korkuyorum

6K 281 201
                                    

Jungkook yanımdan ayrılıp koltuğa oturmuştu. Bana kesinlikle kızgındı ona ne desem boştu. Evet biraz kötü davranmıştım anlıyorum ama benim içinde zor zamanlardı bilmiyordum böyle olacağını. Zaten bilsem yapmazdım. Benim bir suçum yoktu.

Evin içinde dolaşan Jungkook'u izliyordum kesin bir şeyler planlıyordu. Bana ne ceza verecekti. Ben cezayı hak edecek bir şey yapmadığım için rahattım. Jungkook bana ne söyleyecekti. Yada beni nerede kullanacaktı. Jungkook'tan her şeyi beklerdim.

Bana ne yapacaktı korku içinde bunu bekliyordum . Jungkook her şey yapabilirdi bana ve her şeyin en sertini yapar en zor olan şeyleri seçip yapardı. Düşünmekten çok yorulmuştum. Gece gece burada ne yapacaktı benim evimde.

Korkarak yanına gittim. Kafasını kaldırıp bana baktı.

"Sana bir şey söylemek istiyorum."

"Söyle bakalım.?"

"Bugün benim evimde mi kalacaksın.?"

"Evet bir sakıncası mı var hem sevgilimle vakit geçiririm olmaz mı.?"

Kafamı salladım bir köşeye oturup jungkook'u izledim. Bir şeyleri kafasına takmış onları düşünüyordu. Keşke jungkook'un kafasında ki şeyleri okuyabilseydim.

İç Ses.

"Akıllı baksana burada gerilim fazla değil mi? Ortamı yumuşatsak mı ne dersin.? "

"Bıdık sen ne düşündün bu konuda aklında bir fikir var mı.?"

"Akıllı aklımda güzel bir sürpriz var ama."

Ama ben korkuyorum.

"Anlamadım Taehyung kimden korkuyorsun."

"Sana demedim Kook."

Gülümseyip tekrar iç sesime geri döndüm.

İç Ses

"Taehyung sen ne diyorsun içinden desene biz seni duyarız harbi ürkek çocuk bu ya"

"Bıdık sende karışma Tae'ye zaten korkudan bayılacak çocuk."

Peki ne yapmalıyım.

"Bir şeyler içer misin? diye sor. Sonrada yanlışlıkla bir yere takıl ve üzerine düş Taehyung sen yaparsın."

"Akıllı senden bunu beklemiyordum."

"Bıdık adımızın hakkını verelim bence."

Ben nasıl yapacağım korkuyorum.

"Yaparsın hadi sana güveniyoruz."

Jungkook'a baktım. Arada bana bakıp duruyordu. Akıllı ve bıdığın dediğini yapmaya karar vermiştim. İç sesime güveniyordum.

"Jungkook bir şeyler içmek ister misin.?"

"Bir bardak su alsam yeter."

Yanından ayrılıp mutfağa gittim. Dolaptan su şişesini çıkarıp bardağa doldurdum. İlk kendim içtim ferahlamak için sonra tekrar su doldurdum bardağa.

Bıdık ve akıllı bana yardım ederlerdi zor zamanlarda en çokta korktuğum anda. Elimde bardak ile içeriye girdim. Jungkook'a baktım.

Suyunu alabilirsin şimdi dedikten sonra halıya takılıp Jungkook'un üzerine düşmüştüm.

"Benden bu kadar mı korkuyorsun. Senin demek istediğin bu muydu?"

"H-hayır Kook ben o anlamda dememiştim."

Ahhh iç ses beni yaktın.

Jungkook benim gözlerimin içine bakıyordu. Gerilmiştim ne de olsa korkuyordum.

Üvey Abim | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin