BONUS - charakteristika postav

103 5 2
                                    

Na tip mé věrné čtenářky se teď pokouším udělat něco jako charakteristiku některých/hlavních postav Ledových dýk. Některé jsem zkrátka a dobře nebyla schopná spárovat s obrázky, protože nevyhovovaly mým představám. Tak alespoň něco málo. Fotky budou eventuélně pod popisky, jsou brány z pinterestu.

Dahy
Celým jménem Drahomíra (příjmení pro příběh nedůležité)

S Vil a Kristl se potakala až na škole, kde s nimi a dalšími žáky hrála ve školním hokejovém týmu, 19 let.

V Rybníkové lize - útočník

Povaha- Dahy je příjemná, veselá, mladá, blonďatá slečna. Občas mívá sklony k přehnané radosti, jindy zase přehnanému vzteku. Neváhá jít až do krajností a dopředu si neuvědomuje možné následky svých činů. Na pohled velmi milá a přátelská. Je ale zároveň velmi tvrdá, nelítostná a fyzicky silná. Kromě milovaného hokeje je ale schopná utápět svůj talent také v módě a kosmetice.

 Kromě milovaného hokeje je ale schopná utápět svůj talent také v módě a kosmetice

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Vil
Celým jménem Vilemína (příjmení taktéž pro příběh nedůležité)

S Dahy a Kristl se potkala až na škole, společně s nimi a dalšími žáky hrála ve školním hokejovém týmu, 19 let.

V Rybníkové lize - obránce

Povaha - Vil je vcelku tichá, nenápadná, ale krásná dívka. Pod oblečením se skrývá nevzdávající se srdce bojovníka. Vždy pracovala pro dobro všech ostatních, pro dobro týmu. Často funguje jako klidnící článek vedle Dahy. Dokáže se ovládat, ale nelze s ní snadno manipulovat. Jde si za svým a přesně ví, koho bude poslouchat a koho ne. Většinou je ale schopná domluvy, tudíž kolem sebe nešíří problémy a zmatky. Za prostým vzhledem obyčejné dívky se ale zároveň skrývá svalnatý rambo v ženském těle. Hokej byl vždy jejím miláčkem, sportem, ve kterém se dokázala neustále zdokonalovat.

KristlCelým jménem Kristl DeGainAčkoli má české občanství a je právoplatnou češkou, její rodiče nepocházejí z Česka, proto toto jméno, 19 let

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Kristl
Celým jménem Kristl DeGain
Ačkoli má české občanství a je právoplatnou češkou, její rodiče nepocházejí z Česka, proto toto jméno, 19 let.

V Rybníkové lize - útočník

Povaha - Kristl byla velkou kamarádkou zesnulého Damiana, se kterým od základu vypiplala Rybníkovou ligu. Je zpočátku psychicky nevyrovnaná, závislá na psychologovi a prášcích. Pronásleduje ji její neslavná historie, o které zčásti nemá nikdo ani ponětí. To vše jí způsobuje záchvaty, při kterých je schopná si sáhnout na zdraví. Hokej v jejím srdci stále žije. Nedokáže si ale představit se k němu znovu plnohodnotně vrátit. Před celým světem tají důležité informace a to jí klidu nepřidá. Výlet na MS 2019 v hokeji ji donutí se svým příběhem něco udělat vyřešit nejdůležitější otázky co nejdříve.

 Výlet na MS 2019 v hokeji ji donutí se svým příběhem něco udělat vyřešit nejdůležitější otázky co nejdříve

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Omlouvám se, ale zkrátka jsem nenašla vyhovující postavu. Pod pojmem Kristl DeGain si představím konkrétní osobu a jelikož to není žádná mediálně slavná hvězda a je zároveň velmi osobitá a skromná, nechce, aby její foto kdekoli bylo. Tudíž prostě není. Zapojte fantazii :)

Deš
Celým jménem Tadeáš Majer. Čech žijící na Slovensku. Jeho bratr Patrick se taktéž účastnil Rybníkové ligy, dokud ještě fungovala, 22 let.

Povaha - co vlastně zatím o Dešovi víme? Hezký úsměv, tmavé vlasy, svalovitá postava... Deš pracuje jako kamioňák. Je o několik málo let starší než Kristl, Vil, Dahy a Patrick. Jeho hlavním sportovním vyžitím byl motocross. Deš je pravdomluvný, ale tichý mladý muž. Je ochoten se obětovat pro ostatní, zvlášť pro členy jeho rodiny. Motorky opravdu miloval. S Kristl se seznámil během průběhu Rybníkové ligy už dříve, hned v prvním ročníku. S Dahy a Vil není za dobře zejména kvůli své nemluvné povaze, propalujícímu pohledu a kamaráděním se s Kristl. Dívky o něm prakticky nic nevědí. Jen to, že v momentu, kdy se stala ona nehoda, přestal se s Kristl stýkat a ta zároveň přestala kontaktovat Dahy a Vil. Logicky viní jak nehodu, tak jeho.

Taktéž jsem nenašla přesně to, co bych hledala

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Taktéž jsem nenašla přesně to, co bych hledala. Zkrátka mi přijde většina kluků na fotkách tak chorobně stejných a strojově moderních, že nejsem schopná vybrat tu správnou osobu. Podobné je to za mě i u dívek. Každý chce tak strašně moc vynikat a být zkrátka sama sebou, až je to všechno takzvaně na jedno brdo. A když už konečně přijde někdo v obyčejných džínách (nikoli všudypřítomných slim či legínách, nednoduchých rovných, nudných džínách), triku a kostkované flanelce (takzvaná verze z vesnických sedmdesátek a osmdesátek) a je konečně jiný, málem je těmi záplavami vyjímečných kopií upálen pohledy za živa.

Snad to splnilo alespoň částečně to, co mělo.

Mějte fantazii
-Mareka

Ledové dýkyKde žijí příběhy. Začni objevovat