Kiedy razem gotujecieWoojin - próbowaliście zrobić krem z dyni. Żadne z was nie wpadło na to, że podczas gotowania zupa ,,wybucha", wy to te mądre szympansy więc przykryliście garnek pokrywką by tego uniknąć. Krem nie nadawał się do jedzenia, tak samo jak garnek do używania ... kuchenka też.
Chan - on robił i nie potrzebował twoich dwóch lewych rąk do pomocy w kuchni (też przy sprzątaniu, naprawach i w współżyciu też). Kiedy skończył, ty musiałaś próbować i czasem mówiłaś że czegoś brakuje, a wtedy on uznawał że nie będzie już więcej gotował.
Minho - po co sobie życie komplikować? zamówiliście jedzenie i chwaliliście się na ig i twitterku swoją ciężką pracą.
To. Zdjęcie. Mnie. Rozwala.
Changbin
(on zrobił, a ty oceniasz)- Te parówki stoją na talerzu jak włosy Rap Monstera za czasów debiutu. Ten ... chyba gołąbek, zawinął się na wykałaczce jak loczek Rap Monstera do teledysku ,,Danger". Zieleń tego szczypiorku zanika jak niebieska farba do włosów Rap Monstera do FAJEEEEEEEEEEEEEEE...ER.
- Co ty się tak trzymasz jego włosów?
- ... co do trzymania. Ty chyba się trzymałeś tego przepisu jak czapka do włosów Rap Monstera w 2013 roku.
- 😐Jisung - kupiliście nowe ubrania specjalnie na tą okazję. Gotowanie zaczęło się bardzo niewinnie, a skończyło na złamanej nodze, rozdziewiczonym I.nku, przeciętej wardze i rozprawie w sądzie.
Hyunjin
- Hwanguś mógłbyś mi wlać wody do czajnika?
- Ależ oczywiście!
Już po zagotowaniu wody chłopak szedł z otwartym czajnikiem, śpiewając ,,lala". Nagle potknął się i na złość losu akurat na ciebie wylała się wrząca woda.
- Oj mały Hwangusiu 😒Felix
(W którymś momencie próbujesz)- Felix to jest za słodkie jak na sam pieprz i sól w wodzie.
- To jakie powinno być?
- fujkowo gorzkie
- To wódki dolać?
- Mam idealny polski bitter od mojej matki 😀
Przez przypadek wylała się cała butelka do pieprzno-solnej zupy.Seungmin - To jest głęboka luv OKEY?
Brudzicie sobie noski mąką, dajecie sobie cmokaski, czasem któreś dostanie nożem w rękę ale to tylko przelotem.
Na koniec zjadacie sobie nawzajem jedzenie z talerza 😋I.N
(podczas gotowania)- Ten stek jest mdły jak krzyki Bang Chana w Side Effects.
- Za to ten makaron wygląda jak mokre włosy Geslerowej po ostrym praniu.
- Ale spójrz na te warzywa. Wyglądają gorzej niż Seungmin patrzący się na Hwangusia pod prysznicem!
- ... wywalamy to?
- Okej 😀 Ale do bluzy i spodni Hwangusia, który się znowu myje 🙂🤭
CZYTASZ
Stray Kids Preferencje
Humorekhem ... Prefernecje, tak wiem dużo ich ale ta wyróżnia się swoim seksizmem, czarnym humorem no i ofc przypadkiem Mam nadzieję, że nigdy nie będę musiała spojrzeć ci w oczy. 50 000 - 9.07.2020 69 000 - 24.11.2020 mój faworyt cholerne 100 000 - 19...