przesadne 38

1.6K 38 17
                                    


- Debile nienawidzę was serio może jesteście zacofałym i zdebilniałym brakiem ewolucji w oknie kurwa życia z którego machaliście matce, może właśnie jesteście dowodem na to że aborcja jest potrzebna, może jesteście zatwardziałymi kuponami do bramy gdzie Jezus robi jaja z takich jak wy i mówi że dla litości was wróci z powrotem bo nawet On ma was totalnie w dupie i nie chce mu się pisać waszych imion.

Jeongin troszkę zdenerwował się na swoich kolegów z zdupaniałych wrzodów Jypa. zapadła cisza po jego wywodzie aż w końcu przerwał ją Chan.

- Ale?

- To tyle co wam chcę powiedzieć i powiem wam że jesteście jedynie skarpetą w Las CYCcity.

- Ale I.N, Las CYCcity już dawno wycofali. Zapamiętaj to bo tam jedynie chodzi Jisung po sraniu kiedy mu jeszcze gówna w dupie zostało.

po w sumie gównianej rasistowskiej i seksisotwskiej pogadance Chan poszedł do swojego biura gdzie zastał NIKT SIĘ TEGO NIE SPODZIEWAŁ ... motorower.
tak ten, który cię roztegował na 3 części na torach. to była przyczyna twojej śmierci ...
Chris widząc lśniący i pachnący motorower wziął go na biurko, przejechał dłonią po górnej stronie tylnej opony (pod błotnikiem?) ścisnął mocno za pokrętło od benzyny i polizał napis ,,SIMSON" ... 

Jisung czuł się nieswojo po tym jak jego KOLEDZY znowu wypominali mu, jak kiedyś zasnął na kanapie z ręką w majtkach, mrucząc ,,Zabierz mnie do CYCcity". wyszedł z salonu i jednocześnie z grona jego KOLEGÓW do kibelka. usiadł sobie na kibelku i zaczął oglądać poradniki dla trenerów Squirtla. jako że to jest Jisung na kibelku wszystko może się stać. po kilku minutach zorientował się, że nie otworzył klapy kibelka, a co więcej zapomniał że usiadł na nowych ubraniach Hyunjina.

- no nieźle - powiedział.

Felix, Minho, Changbin zostali w salonie i uznali, że najlepszym sposobem na zabicie czasu jest rzucanie sobie WYZWAŃ. pierwsze padło na Knowa, inni uznali, że skoro ma takie  kiepskie tricepsy to warto coś w nich zmienić.

1. wstrzyknąć sobie w tricepsy spermy

Minho jako, że jest drugi najstarszy chwycił za telefon i zadzwonił do mamy.

- Mamo gdzie mi schowałaś strzykawki takie typowe do pobierania tego czerwonego co jak metal smakuje? I spytaj się przy okazji ojca gdzie schował tą spermę co miał dać ciotce do In Vitro.

nie wiedząc skąd wzięli spermę Minho, tak jak mu kazali, wstrzyknął w tricepsa. wszyscy spodziewali się jakiegoś wybuchu mięśni albo własnego wytrysku ... Ale nic się nie stało.

Minho zaliczył

2. Wesele Changbina i Felixa

Wyzwanie połączone dla Felixa i Changbina, mieli zorganizować swoje wesele takie na 300 osób, a na sam koniec imprezy powiedzieć, że biorą rozwód.
oczywiście to zrobili, zdążyli wszystko ogarnąć a samo wesele odbyło się w ich dormie. Tort był ogromny i wszyscy się dobrze bawili, chyba nie było osoby, która nie cieszyłaby się ze szczęścia pary.
to była miłość ... Ale tylko na 3 godziny bo później, tak jak miało być, wzięli rozwód.
nic nie przebije min ludzi, którzy z niepewnością przyszyli na wesele homoseksualistów, którzy i tak zerwali po 3 godzinach.

W dormu był taki BURDEL że nawet prostytutka bez nóg by tu NIE przyszła.
picolo na ścianach, masło orzechowe na podłodze, majtki i staniki w większości pomieszczeń, wszystko tam gdzie być nie powinno.

Changbin z Felixem zaliczyli

Hyunjin wraz z Seungminem pobiegli na strych i przez przypadek spadli na niższe piętro, robiąc przy tym dziurę w suficie. spadli niefortunnie na tort Changlixów a odłamki od sufitu spadły na najstarszego gościa przyjęcia. pamiętajmy że w ten sposób pielęgnuje się relacje.

kiedy (prawie) wszystkim udało się zasnąć (jakoś o 18), Chan z motorowerem, Jisung na obsranym kiblu, a pod dupą nowe ciuchy Hyunjina, mruczący ,,Zabierz mnie do CYCcity", Minho z (wciąż) spermą w tricepsach, Changbin i Felix po rozwodzie, Hyunjin i Seungmin z obrażeniami po rozerwaniu sufitu, Jeongin wraz z 300 gośćmi pijani na brudnej podłodze.

nagle wszedł Woojin do mieszkania z torbami zakupów. jedno jest pewne, mógł się tego spodziewać i się spodziewał.

- ehhh a nie było mnie 4 godziny ...przynajmniej nie jestem paralitykiem, który szcza pod wiatr - w tym momencie zobaczył pijanego faceta, ledwo idącego, do telewizora. Stanął przy Samsungu 😉 i zaczął sikać na ich telewizor. po chwili włączyła się klimatyzacja wraz z wentylacją przez co szczał pod wiatr.

_______________________________caramba___

to ma już chyba z rok serio luty łódzkie ferie życia
ogólnie początki wyglądały tak

I coś myślę że poziom się do teraz nie zmienił dziękuję wam bardzo że jesteście i lecimy do 2021 jak będzie 60 tysi wyświetleń 🙉

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

I coś myślę że poziom się do teraz nie zmienił
dziękuję wam bardzo że jesteście i lecimy do 2021 jak będzie 60 tysi wyświetleń 🙉

I naprawdę ten rozdział jest tak przesadzony że miałam dylemat czy na pewno go wstawić no ale yay prezent dla ciebie ty moja walentynko

Stray Kids PreferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz