333399999

1.3K 40 28
                                    


Co zrobili na Prima aprilis? Albo ich ktoś wkręca!

Woojin

Wróciłaś do mieszkania po ciężkim dniu pracy (😏). A w domu zastałaś: podłogę bez płytek, a cała powierzchnia była pokryta świeżym cementem.

- PRIMA APRILLIS SUKO! TO ZA TO ŻE WYLAŁAŚ TROCHE DANONKA NA ANTYH2OWYKŁADZINE! A tak serio wesołego 1 kwietnia skarbie! - krzyknął z łazienki gdzie prawdopodobnie tam skończył wylewać mokry cement.

Chan/vlogerka

- Słuchajcie kochani! Dziś 32 marca HA NABRALEM WAS! Dziś 1 kwietnia czyli ŻARTY DLA UBOGICH no ale dla mnie bogatych hihi.
Ale jaki plan mamy na dzisiaj! Idzimy z [cipa-T.I] do szpitala wyjmować wcześniaki z inkubatorów HAHAHAHHA ALE BĘDĄ JAJA!!!

*po jajach*

- Słuchajcie kochani! Wyjęliśmy dzieciaki one nawet nie płakały ani się nie śmiały, ahh gnoje totalnie nie czilują sprawy! Uciekamy właśnie ze szpitala bo jakaś matka zadzwoniła na policje OhMyAllah jakie jaja!

- Chan chyba skręciłam kostkę - powiedziałaś.

- ... KOCHANI idziemy właśnie do szpitala bo [cipa-T.I] skręciła kostkę haha debil haha. przy okazji zrobimy wywiad z policjantem, który zajmuje się sprawą jakiś debili co wyrzucali dzieciaki z inkubatorów!

Minho

jedziecie do szpitala kradzionym autem

- TY CIPO MINHO JAK MOGŁEŚ PODRZUCIĆ Hwangowi/(albo kogoś kogo chcesz to tylko twoja wyobraźnia pamiętaj)  WIRUSA W PUDEŁKU
- no normalnie dosłownie mogę kupić na Aliexpress, zniżki były.
- ALE ON JEST NIEPRZYTOMNY ZDEBILNIAŁY MARTWY FIUCIE NA USG
- TO DAJ GO KURWA NA SZNUREK DO ZDERZAKA TO SIĘ UBUDZI

jako że ty jesteś tydzień po maturze z biologii uznałaś że to bardzo dobry pomysł. 

MadWorld_and_Me jaka fura 🙈 piękna

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

MadWorld_and_Me jaka fura 🙈 piękna

Changbin

Changbin oświadczył ci się tego dnia, kochacie się jak nigdy, chłopak o tak zgrabnym tyłku, na którym i tak spodnie się marszczą. Macie same powody do dumy. Twój mąż był wielkim fanem The Umbrella Academy i zawsze chciał by jego żona w dupnym momencie zaczęła rodzić, a dziecko zabiorą.

Byłaś w trakcie przyjmowania porodu i taplałaś się w specjalnym baseniku aby złapać dziecko (😏). W którymś momencie! to ty zaczęłaś rodzić, z dupy ci się brzuch wziął po prostu zaczęłaś rodzić.
Więc fiutek dzieciaka tamtej laski wylądował na oczach twojej córki.

Hyunjin/xvivaxe

poszedł do klubu, podbiegł do grupki super lasek, dotknął jedną I powiedział:

- Chcesz chrupka! - podstwił jej paczkę. Ta wyciągnęła rękę ALE PO CHWILI Hwang zabrał paczkę i krzyknął - KUP SE!!!! - uciekł  mówiąc ,,hihi". 

Jisung

- Elo Elo Elo. Dzisiaj witamy Han Jisunga i jego dziewczynę która jest znana z tego że jest dziewczyną Jisunga i potocznie nazywana ,,Kupa Jeża" na instagramie.  Dzień dobry jak wasz dzień? - kiedy Jisung już chciał odpowiadać prowadzący mu przerwał - Mam to w dupie haha- wtedy Jisung się speszył, a prowadzący powiedział - okej sry mam zły dzień. jak wasz dzień? - kiedy Jisung miał odpowiadać prowadzący mu przerwał - Chuju ssiesz swoje życie dlatego masz krzywe biodra i jedynki. mam to w dupie ... no co ty żartuje!

I tak przez godzinę

Felix

W nocy zrobiłaś małego psikusa FELIXOWI (😏). Zrobiłaś mu zabieg, wstrzyknęłaś mu w usta botoks przez co rano wyglądał jak krokodylica. Niczego nie zauważył i zszedł na śniadanie. Ty już tam czekałaś, kiedy twój mąż usiadł przy stole, dałaś mu twoje popisowe tanie.

- OooooooO Nigdy nie widziałem takiej potrawy zacna żono. Cóż to?
- Fantastyczny Idealny Udany Twaróg. Smakuje ci mężu kochany?
- Jest przepyszny, przecież wiesz, że uwielbiam twaróg skarbeńku tylko wiesz ... trudno mi się je. Jakby mi troszkę usta spuchły.
- To z miłości, z miłości skarbie.

Seungmin

- Skarbie co byś chciała na Prima aprilis ode mnie? - zapytał (😏).
- Myślę, że chciałabym zobaczyć kiedyś uśmiech Lee Knowa.
- ... ALE co w jego uśmiechu jest takiego aby mieć go na Prima aprilis.
- Skarbie jego uśmiech jest jak ... Jakby miał utrzepać twaróg z flaka od kiełbasy osobie przed nim.
- nie rozumiem?
- no, mało ludzi to rozumie.

I.N

- Skarbie śmierdzą ci pachy.
- PRIMA APRILLIS HAHAHAHA?!?!?!?!
- TAAAAAAAK SKARBIE HAHAHAHA - okłamałaś go ale jeśli jest Prima aprilis to psiknęłaś mu dezodorantem w pachy.
- MATKO [T.I] JAKIE TY MASZ DOBRE POCZUCIE HUMORU HAHAHAHHAHA! 
______________________________________

a teraz odsyłam wszystkich do opisu
ciebie najbardziej AdorableLovelyJerk

Stray Kids PreferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz