37

1.7K 46 76
                                    

ich nowa praca - opowiadają o tym/są w trakcie pracy

Woojin

Jako prawdziwy mężczyzna zasadził swoją plantacje pomidorków rzymskich na balkonie w centrum miasta, ożenił się i aktualnie jest, wraz ze swoją żoną, u swoich rodziców na rozstrzela- ... Obiedzie.

- Powiedz mi synu drogi, pomidorki już masz, bachory w kieszeni już masz ... powiedz mi jak tam twoja praca.

- No wiesz Abba Ojcze. Z pewnością bachory już mam, żonę mam czym wyżywić ... tylko z pracą mam probelm.

-  Chcesz mi powiedzieć, że za mało ci płacą? Dobrze cię wychowałem.

- Tato ja nie mam pracy.

Ojciec doznał ciężkiego szoku, był na skraju dostania zawału. Z pełną powagą, podziękował za posiłek.

- Dziękuję za posiłek.

Więc podziękował za posiłek i odszedł od stołu. Ciszę przerwała mama Woojina.

- Synku jak ci się udało te pomidorki na tym bal- I NAGLE WBIEGŁ OJCIEC ZE STRZELBĄ I KRZYKNĄŁ ,,WYPIERDLAJ ZE STOŁU I POD ŚCIANĘ!"

z drugiej strony to takie przykre

Chan

- Chan czym ty się zajmujesz na codzień?

- Otóż ...

Changbin

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Changbin

- Changbin bo ty całe życie praktycznie zmieniasz zawód. Jaki masz teraz? - zapytała jego dawna miłość z przedszkola. On niepewnie na nią spojrzał, ponieważ urwał się im kontakt na koniec przedszkola. Ciekawe skąd to wie? Nie mógł powiedzieć, że pomaga żonie przy produkcji rolet bo ta cwaniara z którą właśnie rozmawia mogłaby wykipić ich z biznesu.

- No wiesz ... yy koleżanko. Aktualnie jestem szamponiarzem w psim salonie. Salon nazywa się ,,Pudel Strudel". TŻĘŚ SUKO DUPĄ POKAŻ CO MASZ spółka Zoo.

- Ooo to jest ten salon co jest obok Szczajpolady? W sam raz dla mnie, właśnie mam budla i jemu przydałoby się pożądane czochranko kiedy ja będę  pić w szczajpoladzie.

- Ok powiedz profesjonalnej stylistyce w Pudlu Strudlu ,,Wypadł mi z dupy sylikon, włóż mi go z powrotem, jestem tak tego spragniona" to jest kod rabatowy.

- Dziękuję Changbin, na pewno tak zrobię! - po czym pobiegła do szczajpolady.

- Jesteś podły - Powiedział budel obok, którego zapomniała.

Minho

Chłopak był w trakcie prowadzenia wykładu o niesamowitej budowie jajników. Specjalnie zaprosił Jisunga i Felixa by się w końcu czegoś nauczyli i oderwali od swoich zadań (Jisunga od zagadywania ludzi w sex shopie, a Felixa od chlania). Wszyscy byli zachwyceni tym jak Minho potrafi z takiego tematu podrywać kobiety i stawać się interesujący.

Stray Kids PreferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz