41

1.1K 44 34
                                    

W innym wcieleniu

Woojin pierwszy lepszy raper

Jako że jego postać, w którą się wcielił, jest znana na całym świecie i jest wręcz maestrem w swoim fachu. Woojin postanowił kontynuować sławę tego pierwszego lepszego rapera.
Przykładowy tekst:

Ona kupiła chrupki, ty kupiłeś colę
teraz już wiesz, co będzie wieczorem

Miała dupe jak stodoła
miałem branie jak mogoła

fryk, sryk, pryk
rżnąłem wszytko z bryk

Chan Jesus Chrystus

Wypicowany w szaty i sandały, chodzi po mieście. Prawie codziennie ktoś go zaczepia, by się pośmiać, zrobić zdjęcie albo pogadać o życiu. Dzis podbiegł do niego niski chińczyk z dziećmi krzycząc:

- O BOSKI BOSKI  FAMILIA!!! - ustawił dzieci obok Chana do zdjęcia, i na sam koniec poprosił o autograf. Chan jako najlepszy Jezus na dzielnicy dał mu autograf. Za to chińczyk spojrzał na kartkę z autografem i szybko się oburzył.

- COOO ,,JESUS"?! MYŚLAŁEM ŻE TO KEANU REEVES! - podarł kartkę i uciekł z dziećmi.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.














Minho gorąca laska

- [T.I] uwierz mi, dobrze że nie wyglądasz jak ja bo to jest normalnie męczarnia. Jestem taki hot. I wiesz skąd to wiem? Trzech idiotów za mną chodziło i śpiewało
Wow (woo, oh man)
She’s hot (hot, hot)
Wow (woo, oh wow)
She’s hot (hot, hot, she’s fine)
normalnie orangutany takie, że mialem ochotę  przytyć w jedną chwilę by mi spokój dali. Dobrze że chociaż nikt nie nagrywał ... A może nagrywał Ale to byłoby takie gówno beznadziejne, że trzeba by było zmienić tekst na.
Ohhh (oh, oh man)
she kicked you (kick, fuck)
Ohhh (oh, oh man)
She fucked you (kick, uuu)

Changbin zakonnica

Wykształcona zakonnica choć niezbyt mądra. Podbiera z apteczki NaRkOtYkI, podbiera benteleje proboszczowi, i podbiera datki z tacy na plakaty z Dundersztycem.

Jisung Minyoongi

wyglądał dokładnie tak samo jak boss z Daechwita. Nie dość że śmiali się z jego ubrań to dzieci podbiegały, zadawaly pytanie i uciekały.
- Pan się zaciął przy goleniu?

Hyunjin kot

Od razu poszedł zarywać do kobiet, które normalnie by na niego nawet nie spojrzały.
Okazało się, że nowa właścicielka dosłownie się w nim zakochała. Jaki szok był ogromny gdy kot zamienił się w Hyunjina z powrotem.

Felix I.N

kiedy się zorientował jaką ma formę prawie zszedł na zawał. Sprawdzał długo co ma dłuższe A co krótsze. Pomyślał, że w filmach takie przemiany trwają max 24h więc poszedł na zakupy na które go nie stać, wydając oczywiście pieniądze  Jeongina. Nażarł się tak że nawet koreański aktor nie pójdzie srać na pole. Na koniec dnia zawisł  nogami na drzewie i wypuścił psy sąsiadów by I.N nie mógł zejść.

Seungmin JYP

Jako Seungmin nigdy nie odważył się założyć na miasto przezroczyste spodnie, ale teraz jako JYP niczego innego nie nosi. Tylko same przezroczyste spodnie, które swoją drogą na Seungminie wyglądają znacznie lepiej.

I.N Pepe Pan Dziobak

jako to wcielenie nie potrafi nic zrobić. Dundersztyc za każdym razem wygrywa, przez co Fretce udaje się przyłapać braci, a w OKRĘGU WSZYSTKICH 3 STANÓW nareszcie zapanowała anarchia.
I wszyscy są szczęśliwi.

Miłego dnia skarby


Stray Kids PreferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz