40!

1.4K 37 71
                                    

Na wstępie, oby nikt za wami nie stał.

Kiedy są lepsi w czymś od innych/ludzie chodzą do niego żeby im pomogli

Woojin komik

Chciałaś być choć trochę dobra w żartach (głównie o Żydach) tak jak twój chłopak. Potrafił obrazić A jednocześnie rozweselić każdego! Po twoich prośbach, w końcu Woojin się zgodził i udzielił ci kilku wskazówek.

- Najłatwiej i jednocześnie najtrudniej w tym wszystkim jest to, żeby umieć W KAŻDEJ CHWILI ŻYCIA mówić żarty w stylu ,,masz pusto w głowie jak na głowie Kis-Lewa", ,,laska, masz takiego wąsa jak Jo'aw Donat na ryju".

Po jego ... wskazówce(?), przestałaś robić notatki i zaczęłaś z dystansem podchodzić  do tych, którzy mu za takie teksty płacą.

Chan poszukiwacz złota

Najlepszy poszukiwacz złota w całej Australii. Ostatnio udało mu się zwerbować najlepszą ekipę z dźwigami i nielegalnymi emigrantami do pracy. Teraz rozmawia z przewodniczącym o planie wydobywania złota.

- Okej, to najpierw robimy dziury w tych miejscach, a później te wszystkie wody pod ziemią nam ślicznie tymi rowami wypłyną i mamy pierdyriald złota.

Plan

Kto wie jakie to miasto

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Kto wie jakie to miasto

Changbin biolog/lekarz

Changbin po kilku latach nauki został certyfikowanym kardiologiem, najlepszym w kraju. Przyjmował same gwiazdy, ewentualnie czasem dzieci prezydentów.
Pewnego dnia ciebie bardzo bolała klatka piersiowa, a wiedziałaś że serce jest gdzieś w tamtych rejonach to od razu podbiegłaś do Changbina. Weszłaś do jego gabinetu, wyjaśniłaś jak się sprawy mają, a ten kazał ci zdjąć koszulkę. Wyszłaś zza parawanu a chłopak gwałtownie się spiął i zdjął szybko krawat w bambusy. Normalnie myślałaś, że dojdzie tutaj do czegoś co miało odbyć się po ślubie.

- [T.I] ... nie ruszaj się. - zaczął powoli do Ciebie podchodzić, ostro się zarumieniłaś.
- [T.I] ty masz chyba dwa kleszcze na torsie. - chłopak już brał palnik, żeby ich się pozbyć.

- Changbin ... to nie kleszcze, to cycki są.

Ten w ciężkim szoku, myślał długo i w końcu coś powiedział.

- A no tak haha bo takie małe.

Minho trener personalny Fiony

- DAWAJ FIONA DAWAJ CIŚNIJ JAK W PIERWSZEJ CZĘŚCI SHREKA OD TYŁU!

Ta cała w zielonym pocie podnosiła kolejne ciężary, a Minho ją jedynie stresował. Jeszcze mu musiała zapłać z 2 stówki za to.

- DAWAJ ZRÓB TO JAKBYŚ MIAŁA MI ZAPŁACIĆ 5 RAZY WIĘCEJ! TWOJE CIAŁO JEST PIĘKNE JAKIE JEST DLATEGO TERAZ SIĘ GO POZBYWAMY! No i skarbie musisz zacząć nosić jakieś inne kiecki zamiast tej jednej, która sama w sobie jest zielona. Może jakieś szorciki ci kupimy i będziesz w końcu wyglądać jak w tych ubiernakach dla 7latków.

Jakimś cudem są efekty, wygląda jak ruda Magda Gesler.

Jisung kaskader Dev'a Patela

Cały sukces polega na tym że to ten sławny aktor zerżnął z Jisunga jego uśmiech, którym kupi każdego.

SĄ STRASZNIE PODOBNI

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

SĄ STRASZNIE PODOBNI

Hyunjin diamentowy użytkownik orgaflixzm i analbo go

Przyrodni brat Hyunjina zawsze kochał się w starszym bracie i właśnie przez tę miłość został pozbawiony węchu. Obawiał się jedynie, że nie jest w jego typie. Postanowił przeszukać pokój Hwanga żeby znaleźć coś co mógłby w sobie zmienić, aby mu się przypodobać. Aktualnie sam nie wiedział czego szukał, aż znalazł płyty filmowe pod jego łóżkiem.
Tytuły go wręcz załamały.

,,Zapach twoich stóp", ,,Wąchający sekso-chińczyk: ostatnia nadzieja 4", ,,Szerokie jak dziurki od nosa i długie jak gile".

Po tym szoku został hetero.

Felix nauczyciel wfu

Lubił się patrzeć na uczniów w każdym wieku i wszystko jedno o jakiej wadze. Niestety uwziął się na jednej z grubszych uczennic, która akurat była podobna do Ciebie. Wszystko jedno w co grali Felix zawsze miał powód żeby się do czegoś przypieprzyć.

- RUSZ TĄ SWOJĄ DUPĘ NA CHOCIAŻ PÓŁ METRA! WYGLĄDASZ JAK BAYMAX Z CYCKAMI! GDYBYM CHCIAŁ PRACOWAĆ Z TAKIMI JAK TY TO BYM POSZEDŁ DO KRAKOWA NOOOO MA CI POT TRYSKAĆ JAK Z KETCHUPU KOTLIN JAK W REKLAMACH!!!!

- Ale w reklamach kłamią! - pisnęła grubsza uczennica.

- TAK MASZ RACJĘ! TWÓJ OJCIEC WIDOCZNIE NABRAŁ SIĘ NA REKLAMY LEKÓW NA EREKCJĘ ... A on nadal na viagrze - biedny Felix doznał retrospekcji.

kirwa jaka reklama!!!!

Seungmin kierowca Mustanga z silnikiem V8

miał go 3 dni i skończyło się to tak

nie wiem jak wy moje Panie ale mi tam to imponuje

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

nie wiem jak wy moje Panie ale mi tam to imponuje

I.N nauczyciel biologii

Właśnie uczeń tłumaczył mu czego nie rozumie z tematu o czynnikach wpływających na reakcje enzymatyczne. Kiedy skończył mówić o swoich wątpliwościach, Jeongin powiedział:

- Nie wiem, sam sprawdź. - To była bardzo odpowiedzialna odpowiedź. - Walcz z tym pytaniem jak inhibitor z substratem.

To był naprawdę ambitny uczeń, zaczął przeprowadzać eksperymenty najpierw na żabach, później na koniach i skończyło się na ... paznokciach Chana. Okazało się, że Bang Chan jest z innej planety. Ten uczeń dostał Nobla, wspomniał w swoich podziękowaniach o Jeonginie, gdyby nie on ... nie odniósł by takiego sukcesu.

Stray Kids PreferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz