Wybory na prezydenta świata
- Witamy wszystkich oglądających, czyli cały świat! Ja nazywam się Katarzyna Krzywoszczęka-Kutasalski, tak Kutasalski to nazwisko mojego ojca, a Krzywoszczęka mojej żony. To właśnie dzisiaj, po 10 latach, odbędzie się konferencja z naszymi 8 kandydatami na 690 prezydenta świata!!! W dzisiejszym programie zaplanowaliśmy przedstawienie poglądów i pokazanie plakatów wyborczych, które zasypią bilbordy na całym świecie!!! Przejdźmy do naszych zaproszonych gości, którzy zamierzają poprawić na lepsze ten nie-jak-jaja-zapyziałe-kwiecisty świat!! - powiedziała prezenterka Katarzyna, podchodząc do pierwszej mównicy przy której stał pierwszy kandydat. Kamera ledwo obejmowała boki, było za to widzieć toaletę dla statystów, pracujących dla telewizji.
- Więc to Pan zabierze jako pierwszy głos Kim Woojinie! Proszę przedstawić swoje poglądy na następne 10 lat! - i koncert życzeń się rozpoczął.
- Witaj Katarzyno, drodzy wyborcy, szanowni inni, których imion nie pamiętam, kandydaci. Nazywam się Kim Woojin i czuję potrzebę wprowadzenia zmian do tego świata. Zmienić to co złe. Wszystko będzie należało do każdego. Niepotrzebne podziały będziemy rozstrzygać jak zawsze, 3 kroki do tyłu i strzał w przeciwnika. - Uśmiechnął się na koniec, a kamera objęła mu pół twarzy.
- UUU można by rzec, że chce Pan niemożliwego. Ale co ja mogę, odebrali mi obywatelstwo świata po tym jak poślubiłam kobietę haha. Zobaczmy jak reprezentuje się Pana plakat wyborczy. - Wszystkich wzrok pokierował na tablicę, na którym pojawił się obraz.
Wszyscy w studio zaniemówili, oprócz jak zawsze niezawodnej Katarzynie Krzywoszczękiej-Kutasalski.
- Mm dobrego ma Pan edytora, o ile to nie 5letnie ruskie dziecko. Dobrze przechodzimy do kolejnego kandydata. - Powiedziała, podchodząc do drugiej mównicy. - Pan Christopher Bang, co nam Pan powie?
- Cóż Katarzyno - Zaczął, plując na wszystkie strony. - Całe życie uważam, że myśli i poglądy nie są ważne, to czyny się liczą i to jak się w nie zaangażujemy. Dlatego jeśli zostanę prezydentem świata, zadbam o to aby każdy miał pracę, każdy. Kiedy dziecko się urodzi damy mu garnitur i segregator, a na drugi dzień pójdzie do korporacji. Jeśli ktoś nie będzie dawał z siebie 200% i podatków, osobiście się nim zajmę. - Uśmiechnął się promiennie i spojrzał prosto do kamery. - Poza tym jestem najprzystojniejszy, dam się nawet papieżowi dotknąć.
CZYTASZ
Stray Kids Preferencje
Humorekhem ... Prefernecje, tak wiem dużo ich ale ta wyróżnia się swoim seksizmem, czarnym humorem no i ofc przypadkiem Mam nadzieję, że nigdy nie będę musiała spojrzeć ci w oczy. 50 000 - 9.07.2020 69 000 - 24.11.2020 mój faworyt cholerne 100 000 - 19...