W jaki sposób się spotkacie?
Woojin
Od urodzenia mieszkałaś na farmie. Twoi rodzice zgłosili wasze gospodarstwo do programu, które ma na celu przedstawianie idolom wiejskiego życia. Okazało się, że do was ma przyjechać zespół pod nazwą Stray Kids.
Wyczekiwałaś ich wizyty ale ostatnio miałaś takie urwanie głowy, że zapomniałaś o ich przyjeździe. Aktualnie ganiałaś koguta, który chciał zapłodnić kokoszki. Niestety te kury nie mogły już znosić jajek więc miały iść na rosół.
Ten sukinsyn skręcił za stodołę, a ty za nim ale nie wyrobiłaś na zakręcie i wylądowałaś w błocie. Koniec misji ,,zdesperowane grzebienie" więc wstałaś i ruszyłaś w stronę domu. Twój szok był ogromny kiedy zobaczyłaś cały zespół wraz z ekipą filmową. Ściągnęłaś uwagę wszystkich tu zebranych na siebie. To najgorszy dzień w życiu - Jesteś cała w gównie (błocie), twój ryj jest na telewizorach w całej Korei Południowej, ponieważ jest to na żywo i ten ptak pewnie teraz jebie każdą biedną kokoszkę. Uciekłaś do stodoły gdzie przechowujecie kombajny, wsiadłaś do jednego z nich i zaczęłaś użalać się nad swoim życiem.- Hej wszystko dobrze? - poczułaś uścisk na ramieniu. Podniosłaś wzrok i ujrzałaś chłopaka, który stał na drabince przy wejściu do ,,kabiny".
- Tak tak jest dobrze. Co tu robisz? Idź do reszty.
- Zaraz będą przechodzić, a później ich dogonię. - Chłopak zaczął cię pocieszać co mocno poskutkowało. Czułaś się jakbyś znalazła swojego zaginionego brata. Wspólnie postanowiliście, że poznacie się bliżej ale innym razem.
Chan
Dzień jak każdy. Pojechałaś wcześnie rano do pracy by przeprowadzić wywiad z zespołem, który nie należy do tych najbardziej znanych.
Teraz siedzisz w stacji radiowej i zastanawiasz się gdzie popełniłaś w życiu błąd, którym skutkiem jest o to ta wspaniała robota. Rozmawiasz z nimi od ciągnących się 20 minut, większość z nich to jakieś orangutany, cóż chociaż z jedynym z nich dało się normalnie pogadać, mowa o liderze.- Okej, powiedz mi teraz co zamierzacie zrobić po wydaniu następnej płyty. - powiedziałaś ale miałaś ogromną chęć by wykrzyknąć światu ,,Spierdalajcie na palmę prostować banany". Lecz niestety twoja sytuacja nie pozwalała na to.
- Cóż ... - mówił o ich biznes planie, ale ciebie dużo bardziej interesowało co ma w majtkach. Kto wie może miałabyś u niego szansę w innym życiu.
W końcu nadszedł czas na ich piosenkę. Jedno musisz im przyznać. Śpiewają idealnie. Nie spuszczałaś wzroku z Chana ani na sekundę. Podziwiałaś go za jego cierpliwość do tych ,,pożal się Boże wyjców".
Nareszcie twój koszmar się skończył, kiedy chłopaki się już zbierali lider podszedł do ciebie i podał ci kartkę z jego numerem telefonu.- Kal mi bejbi - wyszeptał zaś ty nie wiedziałaś czy się śmiać czy płakać.
Minho
Znajomi bywają okrutni tak było i dzisiaj. Przegrałaś zakład i twoim zadaniem było sprzedanie komuś butelki wody na plaży nudystów. Byłaś już ,, ubrana" i chodziłaś między plażowiczami szukając swojej ofiary.
Im dłużej tam byłaś tym bardziej się zniechęcałaś. Idąc po piasku przez przypadek nasypałaś go trochę (dużo) na czyjś kocyk.- Hej. Uważaj ... trochę - gdy spojrzał na ciebie wstał gwałtownie i złapał cię za rękę - co ty kobieto robisz w takim miejscu?
- ... Wykonuje zadanie. Może chcesz kupić wodę? - chciałaś już wyjść z tego ,,cyrku" i nigdy nie wrócić. Chłopak chciał ci pomóc więc wziął pierwszy lepszy ręcznik i okrył cię nim tak by ,,rzeczy świętych" nie było widać.
CZYTASZ
Stray Kids Preferencje
Humorekhem ... Prefernecje, tak wiem dużo ich ale ta wyróżnia się swoim seksizmem, czarnym humorem no i ofc przypadkiem Mam nadzieję, że nigdy nie będę musiała spojrzeć ci w oczy. 50 000 - 9.07.2020 69 000 - 24.11.2020 mój faworyt cholerne 100 000 - 19...