24

2.7K 85 102
                                    


Wasz sen (Jeśli jakimś cudem macie ten sam mózg ... chyba źle zrozumiałam ten temat)

Woojin

Śnicie o apokalipsach, śmierci, ścianie dzielącej Meksyk z USA i najgorsze ... o wycieczkach ze Stalingradu do Moskwy.
Macie migi podczas snu, właśnie przez takie sny. Ostatecznie tulicie się całą noc na łóżeczku i jeśli (przez takie sny) któreś spadnie z łóżka to ciągnie drugiego na dół.

Chan

Zazwyczaj o ,,zaciekaniem się nożem".
Trafiacie razem do jakiegoś dziwnego miejsca. Dramat rządzi waszymi snami, więc dwoje kochanków ratuje się nawzajem ale jak to w filmach, jedno ginie, drugie się załamuje. A na sam koniec ten, który przeżył spotyka swoją kolejną wielką miłość. Za to ten, który zginął obserwuje ludzi, aż widzi ciebie ... w dość dwuznacznej pozie z jakimś typkiem.
A żeby tego było mało, zabity Chan budzi się z koszmaru i widzi ciebie na łóżku, śpiącą obok niego.
Podsumowując Chan miał koszmar w koszmarze, a ty mokry sen (z tym tepiekm od pozycji) w koszmarze twojego chłopaka.

Do każdego zdania pasuje (?) Ale raczej da się zrozumieć.

Minho

Sen w którym Minho próbuje zagadać do laski tekstem ,,Ale ciebie dużo".
Sen w którym musisz patrzeć na jego nieudolne próby zaciągnięcia anorektyczki do schowka, na Nimbusy 2000.

Changbin

Oboje próbujecie ratować twoją firmę ,,Roleta Mahometa". Któregoś dnia ty chorujesz i nic nie możesz zrobić. Chłopak jest bardzo zawzięty, ale nie wie co ma zrobić. Spotyka siebie z przyszłości, który mówi mu żeby spalił wszystkie fabryki produkujące firanki i zasłony. Changbin zrobił to i dzięki temu uratował nie tylko twoją firmę ale także twoje życie.

Jisung

Chłopak oferuje rozdziewiczanie ,,młodych sarenek" za bardzo małe pieniądze.
Ty próbujesz wciągnąć małego Inka w ten biznes. Niestety chłopak jest na to za mądry i za każdym razem łamie ci nogę.

Hwanguś

Sen w którym Hyunjin jest nieodpowiedzialnym kapitanem statku kosmicznego. Jego przyjaciel ginie zaraz po tym jak uratował swojego syna. Ty jesteś jedynie głosem we śnie Hwanga.
Podajemy przykład
Wszyscy się jednoczą i zbierają broń by zabić wspólnego wroga. A Ty mówisz:
- YAY zróbmy mu drugą dziurę w dupie!
Kiedy wszystko idzie nie zgodnie z planem, ty mówisz:
- Kurwa, nienawidzę poniedziałków.

Jest to odrobinkę powiązane z gifami w mediach.

Felix

Śnicie o pięknych krajobrazach. Trafiacie do miejsca w którym są wodospady czystej wódki, jeziora z limonkowym Martini. Oczywiście są też najlepsze drinki w darmowych barach.
Ten cały raj jest tylko dla was.

Seungmin

Budzisz się (we śnie) w pokoju pełnym luster. Każde przedstawia co innego, jedno np. ciebie za 100 lat (trumna), drugie np. dzień zapłodnienia ciebie przez twoich rodziców (... no wiecie), trzecie np. ciebie w postaci Seungmina.

I.N

Gdzie on wmawia sobie, że jest starym typem po paru molestowaniach. I mówi ci ,,Daj mnie do trumny, urny"
Ty na to nie reagujesz, jesteś przyzwyczajona.
Zawsze na koniec waszej historii siedzicie razem na tarasie i czekacie. Czekacie, aż sam Bóg was zabierze do siebie (czyt. budzik, który zabiera was do kolorowej rzeczywistości).

Kto idzie ze mną do trumny urny?
Sołi ale to się tak cholernie rymuje w mojej głowie, że OMG

,,Przyjemnością było pomagać pani doktur Klapek" Pollinska Dziękuję Ci bardzo za pomoc Ciastusiu!

Stray Kids PreferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz