Kiedy dowiadują się że muszą uratować świat/ są nadzieją ludzkości lub są w trakcie ratowania świata
Woojin
- Ty jak myślisz dlaczego Chan trzyma kij od krokieta na stole od bilarda?
I nagle podchodzi very ładna kobieta do waszego kręgu braku Felixa. Z teczuszką pod pachą, poprawia okulary i mówi:
- Jest Pan ostatnią nadzieją ludzkości. Ogromny człowiekohomar grasuje po mieście. Musi Pan go zatrzymać. Miłego dnia! - odeszła.
- ... Ty a to nie był ten krab co go Hyunjin próbował w wannie utopić? - zapytał.
- Od kiedy on ryby je?
- po tym jak rozwolnienia dostał po kraboburgerach i jedyne słowa jakie wtedy znał to ,,ODEJDŹ" i ,,ODEJDŹ DO KURWY NĘDZY".Chan
Ładnie i kulturalnie staliście sobie przy drzewie do czasu kiedy podszedł do was Minho w garniturze.
- Minho stara dupo co tu robisz? - zapytałaś.
- Pracuję w porównaniu do ciebie 🥴 Przyszedłem tu specjalnie by powiedzieć Chanowi, nie tobie [T.I], że musi uratować świat.
- Nie sraj Minho. Nic światu nie grozi. Co ja Umbrella Academia? Widzimy się w domu. Papcie szmaty!Minho
- I właśnie dlatego Felix trafił na odwyk. - dokończył opowiadać.
- Niesamowite. Dlaczego ty tak nie robisz? Dlaczego nie ratujesz świata? - zapytałaś.
- Bo świat zawsze musi mnie ratować bym głupoty nie odwalił. Przecież to logiczne.I jak na zawołanie podeszła do was dwójka ludzi z krawatem zamiast paska.
- Jest Pan potrzebny światu. Nadaje się Pan najlepiej to tego zadania. Ziemia prawdopodobnie nie przetrwa takiej apokalipsy. Tu ma Pan więcej informacji - podał mu teczuszkę - Powodzenia.
Kiedy już odeszli, Minho otworzył teczkę w której było napisane jedno zdanie.
,,Hyunjin dostał rozwolnienia"- ... [T.I] tej misji prawdopodobnie nie przeżyję. Kocham Cię, pozdrów dzieci.
Po roku Lee Know stał się sławny, po tym jak uratował świat od zapchanych ścieków. Udowodnił to prasie jednym zdjęciem.
Changbin
Siedzicie sobie razem w kawiarni i NAGLE JEST NAPAD NA KAWIARNIĘ W KTÓREJ SIEDZICIE
- UWAGA TO NAPAD NA KAWIARNIĘ W KTÓREJ SIEDZICIE - bandyci zaczynają rabować kawiarnię w której wszyscy znaleźli się całkowicie przez przypadek.
- Changbin musisz uratować tę kawiarnię w której siedzimy - szpenęłaś na tyle głośno by usłyszał.
- Ale [T.I] ja nie potrafię powstrzymać Minho gdy ten próbuje zwalić Hwanga z kibla kiedy ten powinien się w spokoju wysrać. A co dopiero powstrzymać bandytów NAPADAJĄCYCH NA KAWIARNIĘ W KTÓREJ SIEDZIMY!
CZYTASZ
Stray Kids Preferencje
Humorekhem ... Prefernecje, tak wiem dużo ich ale ta wyróżnia się swoim seksizmem, czarnym humorem no i ofc przypadkiem Mam nadzieję, że nigdy nie będę musiała spojrzeć ci w oczy. 50 000 - 9.07.2020 69 000 - 24.11.2020 mój faworyt cholerne 100 000 - 19...