Τ-τι εννοείς?

1.7K 93 1
                                    

-Εγώ όμως όχι... Για αυτό σήκω από πάνω μ τρ..

-Ωω μωρό μ ξέρω οτι με θέλεις... Καμια δεν μπορεί να μου αντισταθεί εμενα...

-Να σε ρωτήσω κάτι?!?!Πόσο μαλακας μπορείς να γίνεις αγοράκι μ?!!!

-όσο θέλω κια μίλα καλύτερα μικρή γιατί δεν θα έχουμε καλά ξεμπερδέματα...!!

-αντε μ στο διαλο αγορακι μ!!!

-για ξαναπες το αυτό!!
Με κοίταξε με σηκωμένο φρύδι...

-ΑΝΤΕ-ΜΟΥ-ΣΤΟΝ-ΔΙΑΟΛΟ-ΑΓΟΡΑΚΙ- ΜΟΥ!! είσαι και κουφός?!!

-ε ως εδώ μικρή!!!

Με φίλησε αλλά δεν ανταποκριθηκα μέχρι που μ δάγκωσε το κάτω χείλος και... Αναγκαστικά...

Ναι... Αναγκαστικά... Σε ποιον τα πουλάς αυτά ρε Κατ... Όλοι από εδώ μέσα ξέρουνε ότι τον θες... Οπότε απλά όρμα... 😊

Αχ έλεος όμως... Τες πα... Αφού σταματήσαμε εγώ τον εσπρωξα και για πρώτη και ελπίζω όχι τελευταία φιρα είχε αποτέλεσμα και σηκώθηκε από πάνω μ...

-Πάω να κάνω ένα ντους...

-Οκ εγώ θα βγω με τα παιδιά...

-ναι οκ

Αυτό είναι υπέροχο! Άμα φύγει αυτός θα μπορώ να φύγω και εγώ... Κρυφά μεν αλλά...θελω να πιω... Όχι ότι δεν θα έχει κάτι εδώ αλλά θα βγω και θα περάσω καλά σμρ... Κι ας έχω σχολείο αύριο..

-Μπορώ να πάρω το κινητό μ να βάλω μουσική??

-Ναι παρτο αλλά μην κάνεις καμιά βλακεια θα το ελέγξω μετά..! Με κοίταξε με αυστηρό βλέμμα.. Και εγώ ενευσα καταφατικα

Το πήρα και έβαλα μουσική καθώς ήμουν στο μπάνιο... Καθώς άκουγα μουσική και κλ έκανα μπάνιο έστελνα μνμ στην Λίνα να βγούμε και μ λέει ναι... Και θα πάμε στο μπλουμ πάλι κανονίστηκε... Θα έρθει από εδώ μόλις φύγει ο Στέφανος... Δλδ σε κάνα 10λεπτο...τωρα να σβήσω τα μνμτ γιατί αν τα δει ο άλλος θα... Θα...

... 10 λεπτά μετά...

-Φευγωω

-μμμ

Μόλις έκλεισε την πόρτα έτρεξα να ετοιμαστώ... Έβαλα αυτά...

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.
16 & pregnantNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ