μόνη στο σπίτι

803 62 11
                                    

Ααχχχ και μετα κρεβατάκι...στρωματακι...παπλωματακι...αγκαλίτσα, και υπνοςςς🤩😍
Πάντως...ενα δεν καταλαβαίνω... έχω ένα καλό προαισθημα για τον καθηγητη...αλλα εκτος αυτού....ειναι πολύ παράξενος...δεν ξερω τι...επισης οταν ειμαι κοντα του, νιώθω πιο...οικεία...Όχι ερωτικά φυσικα ή κατι τετοιο... απλα... σαν να μας συνδέει κάτι...δεν ξερω τι...αλλα κάτι...

...

Γκουντ μορνινγκ!!

Λοιπόν...να δούμε τι θα βάλω σήμερα...

να δούμε τι θα βάλω σήμερα

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ναι...αυτά...Και κατεβαίνω κάτω γιατι θα φάω ένα κράξιμο από τα αγοράκια μου...😊😕

Λοιπόν...σήμερα, ειμαι πολύ χαρούμενη βασικα, δεν ξερω γιατι...η κοιλιά μου έχει αρχίσει να μεγαλώνει και να φαίνεται λίγο...😆🥰

Τέλος πάντων...κοντεύει το Πασχα και δεν ξέρω τι να κάνω...εννοω, τι να κανονίσω. Τέλος πάντων παω κάτω.

-μωράκι μου!

Σήμερα ξύπνησα μόνη μου-δηλαδή με το ξυπνητήρι μου-και άκουσα θόρυβο από κάτω και φαντάστηκα πως θα ήταν τα αγόρια.

-κολλητουλη μου!!

-μπροο!!

-Στεφανουκο!!!

-παιδιά ετσι και μου κάνετε πλάκα!

Αν και θα ήθελα πολύ να μου κάνουν πλάκα και να μην είναι κάτι άλλο...Αλλα αν είναι πλακα όντως θα φάνε παντόφλα! Πρέπει να πάρω το κινητό μου...που είναι ομως...κάπου θα το έχω αφήσει...Αλλα που;;;;

Ααα στο μπάνιο! Πάνω!

Ριχνω μια γρήγορη ματιά γύρω μου γρήγορα και ξεκινάω να τρέχω με όλη μου την δύναμη προς τα πάνω αλλα κάποιος είχε αλλα σχέδια. Πήγα να ανέβω τα σκαλιά μέχρι που κάποιος με τράβηξε από τα μαλλάκια μου και με πέταξε κάτω. Και φίλε, αουτς έπεσα με την πλατη...δεν μπορώ να αναπνεύσω καλα...που είσαι ρε Στεφανε...το μωρό γαμωτο!!!! Δεν μπορω να σηκωθώ...

Αλλά όχι Κατερίνα! Μην τα παρατάς! Δεν θα τα παρατήσεις και δεν θα παραιτηθείς μέχρι να και την τελευταία σου ανάσα! Θα παλέψεις μέχρι το τέλος!!

Έχεις δίκιο φωνουλα...θα τα καταφέρω και θα παλέψω...για το μικρό μου!

Είναι ένας άντρας αλλα δεν καταλαβαίνω ποιος γιατι φοράει κουκούλα. Προσπαθεί να μου κλείσει το στόμα με το χέρι του ενω έχει ανέβει πάνω μου σχεδόν ολόκληρος και κρατάει και ένα μαντήλι προφανως για να μου κλείσει το στόμα...Αλλα όχι! Πηγα να φωνάξω αλλα μου έκλεισε το στόμα, μέχρι που του δαγκωσα το χέρι και τον πέταξα από πανω μου...Δεν ξέρω πως το κατάφερα αλλα καθοταν στην κοιλίτσα μου και με πονούσε υπερβολικά πολύ! Παω να τρέξω αλλα πριν σηκωθώ με τραβάει από τα ποδια με αποτέλεσμα να πέσω μπρούμυτα κάτω.

-Στεφανεεεεε!!!!!!

-Πανοοοο!!!

Γαμωτο που ειναι πάλι αυτοί οι δυο;;; Τώρα βρήκαν να λοιπουν;;;
Ξαφνικά η πόρτα άρχισε να χτυπάει δυνατά και δόξα τον θ-
Για μισό...Και ο Πανος και ο Στέφανος έχουν κλειδιά...φακ!!!
Πάει να ανοίξει την πόρτα ο ...44@$1×+ με την κουκούλα αλλα καθώς ήμουν στο πάτωμα τον τράβηξα από τα ποδια και έπεσε και αυτός μπρούμυτα πριν φτάσει στην πόρτα. Η πόρτα θα σπάσει ούτος ή άλλως οπότε απλα θα τρέξω να κρυφτώ πάνω στο δωμάτιο μου αφου πρωτα κανω μια σταση στο μπάνιο αλλα αυτο πρέπει να γίνει ενω τρέχω πιο γρήγορα και από τον φλας. Και με το 1 με το 2 με το 3...τρέχω...

...

...καταφέρνω και κλειδωνω την πόρτα του δωματίου και ανοίγω το παράθυρο. Είναι λιγο ψιλά, αλλα αμα θέλω να σωθώ ειναι η μονη επιλογή...πηδαω νε το 1...χτυπάει δυνατά η πόρτα του δωματίου
Με το 2...σπάει η πόρτα
Με το 3...πηδαω και στο τσακ δεν με έπιασαν

Παναγία μου...

Ξέρω ειναι μικρό...αλλα Αυτό πρόλαβα σήμερα...το κεφάλαιο αυτο το αφιερώνω...σε...ξέρει εκείνη

16 & pregnantWhere stories live. Discover now