-νομίζεις οτι είναι ωρα να μου λες οτι είμαι χοντρή???Και αρχισα να κλαίω και μου ήρθε να κάνω εμετό και ετρεξα στο μπάνιο και ήρθε και ο Στεφανος να μου κρατάει τα μαλλια...ενω κλαίω...και αχιζω να συνιδητοποιω οτι έχει πολύ πλακα το οτι κάνω οτι κάνω ενω κλαίω...και αυτό ειχε πολύ πλάκα ...οποτε αρχίζω να γελαω...και να μην σταματαω...και μετα ξαναεκλαιγα γιατί...ναι βασικά δεν ξέρω γιατί...τες πα όταν σταματησα πήγα επλυνα τα δόντια μου και πάω να βγω απο το δωμάτιο αλλά βλέπω να ανοίγει ο Στεφανος την πόρτα και απο οτι καταλαβα μόλις έκλεισε το τηλέφωνο σε κάποιον...
-χεευ μπέιμπ...
Του είπα μα αυτός με κοιταξε αυστηρά...τι έγινε τώρα??
- θα πάμε στον γιατρό θες δεν θες!
-μα-
- δεν έχει μα θα κάνεις αυτό που σου λέω!
- Στέφανε μην αρχίζεις πάλι!!
- δεν αρχίζω τίποτα απλά θα κάνεις ότι σου λέω!
-Ναι, παλι!
- Ναι ξαναγυρίσαμε τους παλιούς μας ρυθμούς τι θες να κάνω τώρα που δεν με ακούς παλι?! Πρέπει να πάμε στο γιατρό και θα πάμε επειδη το λέω εγώ, δεν με νοιάζει αν δεν θες, θα πάμε!
- εγώ στον γιατρό δεν πάω! Για να μου πει πάλι κάτι που δεν θέλω να ακούσω και προσπαθώ να ξεχάσω εδώ και κάτι μήνες!
- Και πού ξέρεις ότι θα ακούσεις αυτό και όχι κάτι καλύτερο ότι ας πούμε το μωρό ζει μέσα σου και ότι απλά ο γιατρός ήταν μαλάκας?! και επίσης πώς εξηγείς το γεγονός ότι κάνεις εμετό και αλλάζουν τα συναισθήματά σου σε χρόνο ντε τε και ότι είσαι πάρα μα πάρα πολύ ευαίσθητη??!!!
- Δεν ξέρω ίσως το γεγονός ότι αυτό που έμαθα πριν από δύο μήνες ήταν ότι χειρότερο στη ζωή μου?!!!
- ναι το ξέρω μωρο μου....αλλά πες οτι το μωρο ζει...και εσύ δεν κανεις αυτά που πρέπει για να είναι υγειες το μωρο...και παθαίνει κάτι...και εσύ μαζί, τι θα γίνει τοτε?!
- δεν υπάρχει περίπτωση έτσι και αλλιως....
- λογικά δεν καταλαβαίνεις τι σημαίνει με το ζόρι...και γενικά οτι θα κάνουμε οτι λέω εγώ αυτή την στιγμη... Και δεν ειμαι παράλογος σε αυτό το θέμα και το ξέρεις απλα τώρα σε έχει πιασει η ξεροκεφαλια σου!
- κανε οτι θες, αμα θες εσύ πηγαινε εγώ δεν έρχομαι!
- εννοεις να κάνω ότι θέλω, να παω, και εσύ θα ερθεις χωρις την θεληση σου. Οκ!
-τι?! Οχ-
Καιι...ναιπ με σήκωσε στους ώμους του... Φααακ
Με πηγαίνει στο κρεβάτι...καλέ, αν είναι δυνατόν τι ορέξεις είναι αυτές?!
Αα όχι λάθος συναγερμός παιδια...απλα με ντύνει...
Φακ... Μα είναι δυνατόν?? Μας ξεσηκωνεις τζάμπα ρε κοπελα μου?!
Φωνουλα δεν μας παρατας?!
Μμμμ οχι😁
Οχια Μαρή
Ααααα για να σου πω!
Για να μου πεις!
Τίποτα...απλα ήθελα να...ξεχνά το
Ναι...εγώ να το ξεχάσω, μπορεις ομως εσύ να με βοηθησεις να ξεχάσω την ύπαρξη σου?!
Οχι! Μπορω όμως να σου πω ότι τόση ωρα ο Στεφανουκος σου λέει τα παράπονα του και βασικά γκρινιάζει και δίκιο εχει.
Τι?!
- ...Και γενικά να μην κανείς του κεφαλιού σου?!!!
- τι ελεγες? Σορρυ δεν σε άκουγα...
- ε είσαι απίστευτη!
-το ξε-
- σοβαρεψου για μια φορά ρε παιδί μου!
Κοιτά που καταντησαμε...να μας λέει ο Στεφανος να σοβαρευτουμε...
Τς τς τς...Ασχολιαστο...προχωραω...
- καλά παμε τώρα???
- ναι παμε και θα τα πουμε και μετα!
- ναι να είσαι σίγουρος
Και αφού με αγριοκοιταξε...μπήκαμε στο αυτοκίνητο, γιατί όπως καταλαβατε τόση ωρα που μιλουσαμε ετοιμαζομασταν ταυτόχρονα.
Μετα απο κάνα δεκάλεπτο φτάσαμε στην γυναικολόγο μου.
...
Γυναικολόγος: βγήκαν τα αποτελεσματα...
ESTÁS LEYENDO
16 & pregnant
AventuraΗ Κατερίνα ένα 16χρονο κορίτσι που πάει Δευτέρα Λυκείου... Είναι δυναμική μα δεν το ξέρει όπως και πολλά άλλα πράγματα που δεν ξέρει για εκείνη... Είναι άριστη μαθήτρια και δεν βγαίνει σχεδον ποτέ.... Ο Στέφανος ένας 18χρονος εφηβος ο οποίος έχει...