με το 1...χτυπάει δυνατά η πόρτα του δωματίου
Με το 2...σπάει η πόρτα
Με το 3...πηδαω και στο τσακ δεν με έπιασανΠαναγία μου...
Πέφτω κάτω και έπεσα λίγο στραβά με το πόδι μου και άκουσα ένα κρακ και νομίζω οτι έσπασε αλλα δεν θα τα παρατήσω! Τρέχω μέχρι το γκαράζ, αν και αρκετά νεύρα πίσω που ακούω βήματα και τρέχω όσο μπορώ πιο γρήγορα...παιρνω τα κλειδιά του αυτοκινήτου που καταλαθος είχα αφήσει το γκαράζ ευτυχώς και βάζω μπρος το αυτοκίνητο βγαίνω από το γκαράζ και το γκαζωνω..ομως δεν ξέρω για πόσο ακόμα θα αντέξω με τα ματια ανοιχτά...μου έρχεται να λυποθημισω...ελα Όχι τώρα...γλυτωσα από ολα αυτα...εφτασα στο σχολείο και πάρκαρα το αμάξι στο γκαράζ. Κλειδωνω το αμάξι και πηγαίνω κουτσενοντας στο σχολείο. Βλέπω τα αγορια που παίζουν ποδόσφαιρο στο γήπεδο και τα κορίτσια στο βόλεϊ. Πάω να κατέβω τις κερκίδες αλλα ετσι γκαντέμω που ειμαι παραπαταω και κατεβαίνω τα σκαλιά μια με το κεφαλι μια με τον κωλο...σορρυ κιόλας...αλλα παρ'όλα αυτά ακόμα δεν εχω λιποθυμήσει...βλεπω τον Πάνο και τον Στεφανο να τρέχουν κατά πανω μου και να φωνάζουν το όνομα μου αλλα αρχίζουν σιγα σιγα ολα να θολώνουν...και να μαυρίζουν γύρω μου...ομως έφτασα ως εδώ, και θα καταφέρω να ξεπεράσω οτιδήποτε χρειαστεί.
-Κατερίνα! Κατερίνα γαμωτο!
Δάκρυα χαράς και λύπης άρχισαν να φεύγουν από τα ματια μου. Χαράς γιατι ολο αυτο τελείωσε...έστω για τώρα
Και λύπης γιατι φοβήθηκα πάρα πολύ, και που ο Στεφανος και ουτε ο Πανος ήταν εκεί....-γιατί δεν ήσασταν μαζί μου;
Είπα λίγο πριν κλείσουν τα ματια μου, και μαυρίσουν όλα γύρω μου.
...
Καταφέρνω να ανοίξω τα μάτια μου και αντικρίζω κάτι διαφορετικό απο αυτο που περίμενα...περιμενα ένα δωμάτιο με άσπρου τοίχους, και γιατρούς να μπαινοβγαίνουν...αλλα εδώ είναι το δωμάτιο μου...
-μικρή μου;;; ξύπνησες καρδιά μου!!
-ναι, Στεφανε...ξυπνησα...
-καρδιά μου χίλια συγγνώμη που δεν ήμουν εκεί να κανω τους μπάσταρδους ενα με το πάτωμα!! Ήμουν στο σχολείο γιατι οταν κατέβηκα κάτω να σε περιμένω με τον Πάνο μου ήρθε μήνυμα στο κινητό από εσενα, και μου λες όποιος φτάσει πιο γρήγορα στο σχολείο νικάει. Και μου είπες τελος πάντων να κάνουμε κόντρα με το αυτοκίνητο εγω δεν συμφώνησα αλλα ακουσα τον ήχο ενός αυτοκινήτου να φορτσαρει και ηθελα να σε φτάσω γιατι δεν ήθελα να σε αφήσω να οδηγήσεις ετσι αλλα τελικα δεν ήσουν εσύ. Αυτό σημαίνει ότι κάποιος ηταν στο σπίτι μας. Και μωρό μου αληθεια πως τους γλυτωσες;; γιατι αυτοί είναι απο την μαφία...ξερεις...
-ναι μωρό μου ξερω...και τώρα κατάλαβα και ήμουν σίγουρη ότι θα υπήρχε μια λογική εξήγηση. Όσο για το πώς γλύτωσα...απλά πεισμωσα και ειπα πως δεν προκειται να πάθει τίποτα το μωρό...Και ότι δεν υπάρχει περίπτωση να σταματήσω να παλεύω μέχρι και την τελευταία μου πνοή...Γιατί δεν πρόκειται να δώσω τόσο εύκολα σε κάποιον την ευχαρίστηση αυτή...
-σου έχω πει πόσο σε αγαπαω και πόσο πολύ με εκπλήσσεις κάθε φορά;;
-μμ Όχι...σε αγαπάω...
-και εγώ μικρούλα μου...
-θέλω να μου υποσχεθεις κάτι...σε παρακαλώ, μπορεις να είσαι διπλα μου όσο περισσότερο γίνεται...ή κάποιος από τους δύο σας...εσένα και τον Πάνο...σε παρακαλώ...φοβάμαι.
-μωρο μου δεν πρόκειται να σε ξανα αφήσω έτσι! Επίσης...για να μην έχεις απορία...στο σχολείο σε έψαξα αλλα δεν σε βρήκα και ρώτησα τον φυσικό και μου ειπε ότι γράφεις ένα διαγώνισμα...
Και κάτι άλλο...Τώρα που το ποδαράκι σου δεν ειναι στα καλα του και έχει σπάσει...θα είσαι σχολείο κρεβάτι φροντηστηριο και μονο! Και βασικά για μια εβδομάδα θα κάτσεις εδώ- τι λες ρε μωράκι μου, και θα μεινω απουσιες;;
-το έχω κανονίσει μικρη και άσε τα αυτά! Εγώ δεν είμαι Άλεξ μικρη πονηρή γατούλα! Κάθεσαι μια εβδομάδα στο κρεβάτι και τέλος! Και μετά μονο σχολείο και φτοντηστηριο τίποτα άλλο!
-μα-
-μαλακά σε αγαπώ θες να πεις...το ξέρω μικρη που και εγω σε αγαπώ...
Αναστέναξα...και μετα πηρα ενα γλυκο γλυκο φιλάκι από το μωράκι μου... Δεν ξερω τι ώρα είναι καν...μπατ χου κεαρς;;
Είμαι εδώ με το μωρό μου...Λοιπόν...ανεβασα κι άλλο...ειναι η συνέχεια...λοβ γιου και καληνυχταα
Εξακολουθεί να ειναι και αυτο αφιερωμένο στο ίδιο άτομο...αφου είναι part 2...❤❤❤❤❤❤😍😘😘😘
ESTÁS LEYENDO
16 & pregnant
AventuraΗ Κατερίνα ένα 16χρονο κορίτσι που πάει Δευτέρα Λυκείου... Είναι δυναμική μα δεν το ξέρει όπως και πολλά άλλα πράγματα που δεν ξέρει για εκείνη... Είναι άριστη μαθήτρια και δεν βγαίνει σχεδον ποτέ.... Ο Στέφανος ένας 18χρονος εφηβος ο οποίος έχει...