Θα Φύγω Εγώ!

1.4K 82 10
                                    

-όπα κάτσε τι??? Και τον εσπρωνα από πάνω μου αλλά δεν εφευγε

-δεν υπάρχει λόγος να με σπρώχνει μωρό μου ξέρεις ότι δεν θα φύγω... Και ναι αυτό που άκουσες...

-Δεν υπάρχει ούτε...
Και ανταπέδωσα σε ένα φιλάκι... Μικρό μικρό μικρό... Για λίγο μην νομίζετε... Αλλα δεν μπορώ να αντισταθώ ρε παιδιά σορρυ κιόλας...

😁😁

Εντάξει όμως ως εδώ!!

-ούτε μια περίπτωση να μείνω στο σπίτι μόνη μου χωρίς να μπορώ να βγω!!

-Υπαρχει! Και αυτό θα γίνει Τέλος!!

-Πωω... Ωραία πες στο σχολείο δεν πάω... Καξ μένω στο σπίτι όπως λες με συναγερμό... Και με κλειδωμένα τα πάντα για να μην μπορώ να φυγω κλασικά... Αλλά αν γίνει τίποτα και πρέπει να φύγω οπωσδήποτε??

Δείχνει λίγο σκεπτικός... Και σηκώθηκε και από πάνω μου... Πω πω ρε παιδί μου... Θέα είμαι... Το θέμα είναι ότι δεν θα με ξανααφησει να κάνω τίποτα αν μάθει αυτό που έχω σκοπό να κάνω...

-πφφ οκ... Αλλά μόνο και μόνο επειδή σε εμπιστεύομαι 10% παραπάνω από ότι πριν... Που παρεπιμπτοντως ήταν μηδέν...

Και στροφογυρναω τα μάτια μου

-Αλλά αν κάνεις και την παραμικρή μαλάκια, ξέρεις πολύ καλά τι έχει να γίνει... Μου λέει με ένα απειλητικό υφος

-καιιι να τος πάλι ο παλιός και βλακας Στέφανος...είπα στριφογυρντντας και πάλι τα μάτια μου...

-ναι... Τέλος πάντων μωρό μου θα με βοηθήσεις να κάνω την βαλίτσα μου??
Με ρωτάει κάνοντας παπι φασε

-με το... Έλα να με βοηθήσεις να κάνω την βαλίτσα μου εννοείς... Έλα να κάνεις την βαλίτσα μου ενώ εσύ αρχίζεις να με φιλάς και να με πειράζεις επίτηδες??

-ναι... Νομιζω... Ναιπ αυτό εννοω... Και μου κλείνει το ματι

-ναι... Δεν υπάρχει περίπτωση
Του λέω με αποφασιστικό τη τα και μπιτσικο υφος

-έλα ρε μωρό μουυ... Και το πρωί θα έχεις βαφλες με μερεντα και φρούτα του δασουςς στο κρεβάτι... Και έναν... Φρεντο εσπρέσο μέτριο...

Καιιι να το πάλι το παπι φασε...
Αλλά... Παιδιά σορρυ... Εδώ υποκλινομαστε στην τακτική του... Μόνο το φαγητό μπορούσε να μου αλλάξει γνώμη σε κάτι τέτοιες στιγμές...

Εεε αλίμονο είναι δυνατόν τώρα... Πάντως απορώ πως δεν έχεις παχύνει ακόμα με τόση μερεντα...

16 & pregnantOù les histoires vivent. Découvrez maintenant