Πάω να περάσω καλά...
Σηκωνομαι με την βοηθεια της Μύρτους και του Στέφανου και πηγαίνω στην κουζίνα σιγά σιγά παντα γιατί είναι και λίγο ζαλισμενη....
Αλίμονο μαρή
Ναι...θα το αφήσω ασχολίαστο και θα προχώρησω...
Πήγα στην κουζίνα και πήρα τρεία σακουλάκια πατατακια που ειχαμε εκεί...το παίρνω και αρχίζω να πηγαίνω προς το δωμάτιο μου...ανεβαίνω σιγά σιγά τα σκαλιά...και τοτε μου ερχεται αναλαμπή!( Ο Στεφανος και η Μυρτώ ήταν διπλα μου όλη αυτήν την ωρα και δεν ξερουν τι στο καλό κάνω αυτή την στιγμή... )
-Μυρτώ πήγαινε φώναξε τα παιδιά σε παρακαλώ πες τους να έρθουν στο δωμάτιο μας
Της είπα
-σας???
Και με κοιταζε με ενα ύφος...Υφος....?
Α ναι πονειρο
Α καλά εγώ το ξαναλεω το ποιηματακι...Τρέια πουλακια κάθονταν και πλεκανε πουλόβερ το ρνα ομως κουράστηκε και ειπε game over
Με αυτά και με αυτά έχω φτάσει στο δωμάτιο μου με τον Στεφανο δίπλα μου... Και τα πατατακια στο χέρι
-μωρο μου σημερα έμαθα οτι θα γίνω μπαμπάς... Και το καλυτερο είναι οτι είσαι εσύ η μαμά του παιδιού μου, και-
Αυτά τα γλυκά του λογια τα διέκοψε ο ήχος πολλών πυροβολισμών μαζί. Τι σκατά δλδ δεν μας αφήνουν στην ησυχεια μας?? Δλδ τι τους έχουμε κανει??!
Λες και δεν ξέρεις... Είστε η μεγαλύτερη συμμορία στον κοσμο όλο!!
Πωωω
Ο Στεφανος στο μεταξύ έβγαλε ενα όπλο απο ενα συρτάρι του κομοδινου
-μικρή κατσε εδώ μην φύγεις
-πας καλα?? Μαζί σου θα έρθω!
-όχι μικρή δεν θα ερθεις μαζί κου δεν θα κάτσω να το συζήτησω! Δεν σε αφηνα όταν δεν ήσουν έγκυος τώρα που είσαι νομιζεις ότι θα σε αφήσω???!!!!
Παιρνω ενα όπλο απο το δικο μου κομοδινο και πάω να φύγω απο την πόρτα αλλά προφανώς και δεν με άφησε και έπιασε απο τον αγκωνα και με τράβηξε μέσα ενω έκλεισε την πόρτα που πηγα να ανοιξω. Κάτι πήγε να μου πει αλλά σταμάτησε όταν ακουσαμε την πόρτα να κλειδώνει απ' εξω.
-όχι ρε γαμωτο
Σιγομουρμουρισε ενω πηγε να προσπαθήσει να ανοίξει την πόρταΑλλά άδικος κοπος, η πόρτα ηταν φτιαγμένη ειδικα για συμμορίες...απο οτι κατάλαβα για να μπορείς να κλειδωνεις τον οποιονδήποτε...και στο παλιό μου σπίτι ειχαμε τέτοιες και πάντα απορούσα γιατί αλλά τωρα κατάλαβα...αν θες να κλειφωδειε κάποιον μέσα να μπορεις και να μην φοβασε αν θα φύγει...
VOUS LISEZ
16 & pregnant
AventureΗ Κατερίνα ένα 16χρονο κορίτσι που πάει Δευτέρα Λυκείου... Είναι δυναμική μα δεν το ξέρει όπως και πολλά άλλα πράγματα που δεν ξέρει για εκείνη... Είναι άριστη μαθήτρια και δεν βγαίνει σχεδον ποτέ.... Ο Στέφανος ένας 18χρονος εφηβος ο οποίος έχει...