Αφού τους έφερε τον καληνύχτησα, ευχαρίστησα και έφυγα... Μόλις έφτασα έξω από την πόρτα του σπιτιού... Νιώθω κάποιον να είναι από πίσω μ πάω να γυρίσω και εκεί που γυρνάω πάω να τσηριξω απο την τρομάρα μ αλλά μ κλείνει το στόμα...
Αλλά ευτυχώς είναι ο Στέφανος και ευτυχώς που μου έκλεισε το στόμα γιατί θα ξυπνουσε όλη η Νέα Υόρκη με την τσιριδα που θα έβγαζα...
Μόλις βγάζει το χέρι του από το στόμα μ τον κοιτάω ερωτιματικα αλλά εκείνος είναι πάρα μα πάρα πολύ νευριααμενος... Τι σκατα?? Ο άνθρωπος είναι διπολικός!!
-Πας καλά?? Γιατί το έκανες αυτό!!?
-Εγώ δεν έκανα τίποτα... Και για πες, τι κάνει η Φίλη (τονίζοντας το φίλη) σ... Η.. Πως την λένε είπαμε??
-Δεν είπαμε και ούτε θα πούμε νυστάζω
Και πήγα να φύγω αλλά με κράτησε με πολύ δύναμη το κράτημα του στον καρπό μ και με γύρισε για ν ατον κοιταζω-Λοιπόν μικρή τέλος!! Εμένα ψέματα δεν θα μου λες!! Ακούς?!?!!! Έχεις μια ευκαιρία να μου πεις την αλήθεια!!
-Ποια αλήθεια αγοράκι μ?!!
-Τελευταία ευκαιρία μην κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις!!
-Μα ποια-
-Εσυ το επέλεξες!!
Με πήρε στους όμους του σαν σακί με πατάτες και με έβαλε μέσα στο σπίτι ανεβήκαμε τις σκάλες και βρεθήκαμε στον η γνωστο διάδρομο με 5 δωμάτια
Μπήκε στο τελευταίο και εκεί πέρα έχει ένα κάτι σαν μεταλλικό είναι ημικύκλιο που είναι ένα με το πάτωμα στην άκρη του δωματίου... Σκεφτειτε σαν το από πάνω του λουκέτου να είναι ένα με το πάτωμα... Με άφησε κάτω, και με γύρισε απο την άλλη και όσο και να αντιστεκομουνα αυτός είχε πολύ μα πολύ δύναμη οπότε... Ναι... Και ελπίζω να μην κάνει αυτό που νομίζω-Στεφανε τι- τι κάνεις??!
-Σου είπα ότι έχεις μια ευκαιρία να μου πεις την αλήθεια έξω!!Τωρα θα μ την πεις έτσι και αλλιώς, αλλιώς δεν φεύγεις πο δω μέσα!! Και όσο αργείς τόσο περισσότερο θα κάτσεις εδώ μέσα!
Και με έδεσε στο σιδερένιο πραγματάκι με τους χειροπέδες, αυτό που φοβόμουν...
-Μπορείς να μου πεις για ποιο πράμα μιλάς?!!
Για ποιο πράγμα μπορεί να μιλάει ρε ηλιθια!! Για το του είπες ψέματα ότι θα πας σε μια φίλη σου!!
Ναι αλλά δεν το ξέρει αυτός!!
Είσαι σίγουρη?? Το να σε παρακολούθησε δεν σου περνάει από το μυαλό??!
VOUS LISEZ
16 & pregnant
AventureΗ Κατερίνα ένα 16χρονο κορίτσι που πάει Δευτέρα Λυκείου... Είναι δυναμική μα δεν το ξέρει όπως και πολλά άλλα πράγματα που δεν ξέρει για εκείνη... Είναι άριστη μαθήτρια και δεν βγαίνει σχεδον ποτέ.... Ο Στέφανος ένας 18χρονος εφηβος ο οποίος έχει...