-μα-
-μαλακά σε αγαπώ θες να πεις...το ξέρω μικρη που και εγω σε αγαπώ...
Αναστέναξα ...και μετα πηρα ενα γλυκο γλυκο φιλάκι από το μωράκι μου... Δεν ξερω τι ώρα είναι καν...μπατ χου κεαρς;;
Είμαι εδώ με το μωρό μου......
Είμαι ξύπνια εδώ και 10 λεπτά και δεν μπορώ να κοιμηθώ... Θέλω μερέντα! Μα είναι δυνατόν?? Να μην μπορώ να κοιμηθώ επειδή θέλω μερέντα... Το πλασματάκι που έχω μέσα μου όμως θέλει μερέντα...
Ντάξει, παιδί σου είναι σίγουρα!
Proud!
Αλίμονο μαρή!
Αααα για να σου πω! Να εύχεσαι να μην γίνει σαν και σένα! Και τώρα μόκο γιατί θέλω να...να, να πάω κάτω να φάω μερέντα! Πωω πρέπει να πάρω και τις πατερίτσες τώρα γαμώτο... Μα καλά και εγώ πιο ατσούμπαλα δεν μπορούσα να πέσω?! Πάνω που θυμήθηκα ότι έκανα ρυθμική και ήθελα να ξανά ξεκινήσω... Αλλά δεν θα τα παρατήσω! Όταν με το καλό βγάλω τον γύψο, θα πάω στον διευθυντή και θα του μιλήσω για την ομάδα που έλεγα.
Τέλος πάντων θα πας να φας?
Ναι ναι σωστά! Λοιπόν... Σηκώνομαι σιγά σιγά για να μην ξυπνήσω τον Στεφανούκο μου... Ακουμπάω τα πόδια μου στο πάτωμα, όσο μπορώ γιατί, χαλόου έχουμε και έναν γύψο εδώ... παίρνω τις πατερίτσες από δίπλα και τις τοποθετώ στα χέρια μου όπως πρέπει και σιγά σιγά σηκώνομαι. Ωραία... Κοιτάζω δίπλα τον Στέφανο να δω αν κοιμάται... γιατί χώρια του ότι δεν θέλω να ξυπνήσει επειδή κοιμάται σαν αγγελούδι, δεν θέλω να ξυπνήσει γιατί θα αρχίζει πάλι να μου κάνει παράπονα που δεν τον ξύπνησα και που είναι επικίνδυνο να περπατάω με τις πατερίτσες και άλλα τέτοια... Μου τα έχει πει τρεις φορές αυτά σήμερα. Μία γιατί σηκώθηκα από τον καναπέ για να πάω τουαλέτα, άλλη μία ενώ τρώγαμε, επειδή σηκώθηκα να μου βάλω λίγο νερό και να φέρω το αλατοπίπερο και όταν έφτιαχνα το φαγητό, μακαρόνια με κιμά παρακαλώ... και το σπαστικότερο είναι ότι και ο Πάνος συμφωνεί με αυτό και με "μαλώνει" και αυτός μετά! Ντάξει όμως τα αγαπώ τα γλυκούλια μου... Αα... σας είπα που δεν με αφήνουν να είμαι με τις πατερίτσες και με σηκώνουν για να με πάνε όπου θέλουν-θέλω ήθελα να πω...
Ναι όπου θες και όποτε θες, για αυτό και πήγες να κοιμηθείς από τις εφτά! Βέβαια και με το δίκιο τους οι άνθρωποι, τους είχες πρίξει να παίξεις και εσύ play station μαζί τους, συν του ότι μιλούσες με την Λίνα και λέγατε να βγείτε κρυφά από τα αγόρια και το έμαθαν επειδή όταν σου απάντησε ναι η Λίνα τσίριξες και τα αγόρια σου πήραν το κινητό και είδαν τι έλεγες!
YOU ARE READING
16 & pregnant
AdventureΗ Κατερίνα ένα 16χρονο κορίτσι που πάει Δευτέρα Λυκείου... Είναι δυναμική μα δεν το ξέρει όπως και πολλά άλλα πράγματα που δεν ξέρει για εκείνη... Είναι άριστη μαθήτρια και δεν βγαίνει σχεδον ποτέ.... Ο Στέφανος ένας 18χρονος εφηβος ο οποίος έχει...