Της είπε η Λίνα και ευτυχώς που μίλησε και εκείνη...δεν ξέρω τι έχει πάθει η Μυρτώ αλλά δεν πρόκειται να τα παρατήσω και να κάθομαι να κλαίω ούτε 'όμως να κάθομαι να ακούω την Μυρτώ να παραπονιέται και να κλαίει χωρίς καν να προσπαθεί και να κοιτάει μόνο τον εαυτό της!
Θα την αφήσω μόνη της μπας και ηρεμήσει, αν θέλει κάθεται και η Λίνα ή απλά έρχεται μαζί μου δεν ξέρω τι θα κάνει...
-Εγώ πάω κάτω Λίνα θα έρθεις?
-Ναι έρχομαι...
Κατεβήκαμε τα σκαλιά και πήγαμε στην κουζίνα.
-Ξέρεις τι έχει πάθει?!
-Όχι ήλπιζα πως θα ήξερες εσύ...
Μου απάντησε...Και δίκιο είχε...θα έπρεπε να ξέρω είμαι αδερφή της...Αλλά με απέφευγε και δεν ήθελε να με δει για πόσο καιρό...
-Θα έπρεπε αλλά που...πως...?...
-Ναι έχεις δίκιο και εσύ... Καλά κάτσε να τελειώσει η όλη ιστορία και να είμαστε όλοι καλά και βλέπουμε μετά πως θα την επαναφέρουμε στο κανονικό της...
-Ναι...έχεις δίκιο...
Μεριά Μυρτώς
ΜΠΑΜΠΑΚΑΣ
--ΕΙΣΤΕ ΜΟΝΕΣ ΣΑΣ??--
--ΝΑΙ ΕΛΑ ΤΩΡΑ ΤΑ ΑΓΟΡΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΕΧΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ--
--ΟΚ--
Μεριά Κατερίνας
-Έχω άγχος για τα αγόρια...Βασικά φοβάμαι...πολύ...
-Και εγώ...Αλλά είμαστε μαζί τουλάχιστον...θυμάσαι την υπόσχεση που είχαμε δώσει?? Μαζί θα τα περνάμε όλα και ότι δυσκολία και αν εμφανιστεί στον δρόμο είτε της μίας είτε της άλλης είτε και στις δύο...θα βοηθάμε και θα στηρίζουμε η μία την άλλη...Και δεν θα έχουμε μυστικά μεταξύ μας ποτέ!
-Ναι τ-
Ο ήχος κλήσης μου διέκοψε την συζήτηση που είχαμε, και αφού κοίταξα περίεργα την Λίνα για το ποιος μπορεί να είναι αυτή την στιγμή...το σήκωσα.
-Κατ??
-Έλα μωρό μου..
-Κατ...Άκου με προσεκτικά..Αλλαγή σχεδίων...
Όπως μιλούσα με τον Στέφανο μπορούσα να δω την αγωνία της Λίνας στα μάτια της...Και λογικό το βρίσκω...
-Οκ Κατερινάκι?
-Ν-ναι...
Δεν το πιστεύω αυτό που έκανε...
Αφού κλείσαμε με τον Στέφανο πήγα να πέσω κάτω αλλά ευτυχώς με κράτησε η Λίνα.
-Τι έγινε??!
...
-Δεν μπορώ να το πιστέψω...
-Ούτε εγω...Τον μισώ! Το ξέρεις?!
Της είπα με δάκρυα στα μάτια...
-Το ξέρω καρδιά μου...το ξέρω...Και τώρα τι κάνουμε?? Αυτοσχεδιάζουμε εμείς?
-Ναι δεν μπορούμε να κάνουμε και κάτι άλλο έτσι κι αλλιώς...
-Ωραία. Πάμε να το πούμε στην Μυρτώ!
-Ναι...Δεν θα τον συγχωρέσω ποτέεεε
Επειδή λογικά οι περισσότεροι δεν έχετε καταλάβει (κάτι το απόλυτα κατανοητό και λογικό)...Αφήστε με να σας εξηγήσω μερικά πράγματα....
Όταν ο Στέφανος πήρε την Κατερίνα τηλέφωνο της εξήγησε πως έχουν τα πράγματα....Η Μυρτώ πρόδωσε τους πάντες...Και βοήθησε τον και καλά πατέρα της. Ο Άλεξ όμως και οι άλλοι δύο πρωταγωνιστές μας, Άρης και Στέφανος, έχουν βρει προφανώς ένα σχέδιο. Θα μπορούσε να πει κανείς, αρκετά ριψοκίνδυνο...Αλλά μιλάμε για τα αγόρια αυτής της ιστορίας... Για να μην καρφωθούν όμως και τους καταλάβει η Μυρτώ, ο Στέφανος έδωσε οδηγίες στην Κατ να τον κατηγορήσει και να πάει να ειδοποιήσει τα κορίτσια για τα καινούργια δεδομένα ενώ την ίδια στιγμή ο Στέφανος και οι υπόλοιποι θα ρίσκαραν την ζωή τους για τους ίδιους τους εαυτούς τους και τους ανθρώπους που αγαπάνε. Όταν η Κατ έφτασε στον πάνω όροφο με δάκρυα στα μάτια, μπορεί η φωνή της να κατηγορούσε ένα από τα πιο σημαντικά πρόσωπα της ζωής της, ίσως και το πιο σημαντικό. Βαθιά μέσα της όμως...στην ψυχή της...μόνο μία λέξη τριγυρνούσε...ΓΙΑΤΙ?
................................................................................................................................................................
χευ γκαιιιιζ
χίλια συγγνώμη που άργησα τόοοσο καιρό
αλλά ήρθε καιρός πιστεύω για να φτάσει η ιστορία στο τέλος της
το τέλος της θα ανεβεί σε 2 με 3 μέρες
θα τα πούμεεεε
KAMU SEDANG MEMBACA
16 & pregnant
PertualanganΗ Κατερίνα ένα 16χρονο κορίτσι που πάει Δευτέρα Λυκείου... Είναι δυναμική μα δεν το ξέρει όπως και πολλά άλλα πράγματα που δεν ξέρει για εκείνη... Είναι άριστη μαθήτρια και δεν βγαίνει σχεδον ποτέ.... Ο Στέφανος ένας 18χρονος εφηβος ο οποίος έχει...