Μετά από 5 χρόνια...
Κατερίνα και Στέφανος επιτέλους μαζί,
με τα δύο τους μωράκια...Μάλλον παιδάκια πλέον...την Ελισσάβετ και τον Ηρακλή. Ζουν ευτυχισμένοι και ανακαλύπτουν μέρα με την μέρα τις χαρές της ζωής και προσπαθούν να αναθρέψουν τα παιδιά τους με το καλύτερο τρόπο. Ο Ηρακλής προορίζεται για μεγάλος player σαν τον πατέρα του....Πριν ανακαλύψει τα αισθήματα του για την Κατ φυσικά. Ο Άλεξ και η Λίνα έχουν αποκτήσει ένα υπέροχο αγοράκι τον Δημήτρη. Και είναι και αυτοί πολύ περήφανοι για το μικρό τους παιδάκι, το οποίο έχει γίνει ήδη κολλητός με τον ξάδερφό του τον Ηρακλή. Καθώς τα βρίσκουν ακόμα και με τους τρόπους που πειράζουν την αδερφή- ξαδέρφη τους. Όσο για τον Πάνο, δεν έχει αλλάξει και πολύ...Player ακόμα. Ο Άρης μετά από αυτό που συνέβη στην Μυρτώ και στα μωράκια τους... έχει συνέλθει περίπου αλλά έχει κλειστεί περισσότερο στον εαυτό του και με την βοήθεια των παιδιών γίνεται καλύτερα μέρα με την μέρα ...Τώρα που το ανέφερα...Η Λίνα και η Κατ ήταν επίσης καταρρακωμένες...και όχι μόνο για τον λόγο τους ότι τους πρόδωσε, αυτό φυσικά και της το έχουν συγχωρήσει αλλά και που μετά θυσίασε τον εαυτό της για να τους σώσει όλους. Άλλαξε γνώμη τελευταία στιγμή, και αυτό της κόστισε την ζωή της...Όπως και στα δύο μικρά της μωράκια που ποτέ δεν πρόλαβαν να δουν το φως του ηλίου. Τα κορίτσια όμως έχουν τα μικρά τους και τους άνδρες της ζωής τους και τις έχουν βοηθήσει αρκετά. Δεν σημαίνει φυσικά αυτό πως ξεχάσαν την αδερφή τους ή αλλιώς την κολλητή τους...Όμως έκαναν ότι τους ζήτησε η Μυρτώ λίγο πριν φύγει ψηλά. Τους είχε γράψει ένα γράμμα και τους εξηγούσε και ζητούσε να την συγχωρέσουν. Τώρα όλοι θα αναρωτιέστε για το τι ακολούθησε εκείνη την μέρα....Και θα σας πω απλά ότι η Μυρτώ δεν κατάφερε να ξεφύγει από τον <πατέρα> της...καθώς τον πρόδωσε και αυτόν και με το δίκιο της φυσικά. Ο πατέρας τους...υποτίθεται...πήγε φυλακή και δεν πρόκειται να ξαναδεί τον κόσμο έξω από το κτήριο εκείνο... Τα αγόρια απ΄ότι φαίνεται είχαν καταστρώσει ένα πολύ καλό σχέδιο και όλα πήγαν όπως όλοι ελπίζαμε.... Τουλάχιστον για τους περισσότερους. Με την βοήθεια φυσικά της Μυρτώς.
Ο Στέφανος με την Κατ παντρεύτηκαν μαζί με την Λίνα και τον Άλεξ. Κάνανε μεγάλο γλέντι εκείνη την μέρα... Ο Άρης μετά από ένα χρονικό διάστημα αποφάσισε ότι πρέπει να προχωρήσει και να αφήσει την Μυρτώ πίσω, σαν μια γλυκόπικρη ανάμνηση που ήξερε φυσικά ότι θα του στοίχειωνε το μυαλό για όλη του την ζωή, αλλά με έναν γλυκό τρόπο...Εξάλλου έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο στην ζωή του και ακόμα και αν είχε την ευκαιρία και τον τρόπο να την ξεχάσει τελείως, δεν θα το έκανε. Γιατί εκτός από την αγάπη που υπήρχε μεταξύ αυτών των δύο, υπάρχουν και οι αναμνήσεις όπως και το γεγονός ότι παραλίγο να γίνει γονιός και πατέρας μαζί της. Οπότε όταν του δόθηκε η ευκαιρία να κάνει πράξη αυτά που είχε αποφασίσει, επιτέλους μετά από πεντέμισι χρόνια γνώρισε μια κοπέλα και έχει αρχίσει να ξαναβρίσκει το εαυτό του και το χαμόγελο του μετά από τόσο καιρό. Ο Πάνος είχε την χαρά και την τιμή να γίνει νονός των μικρών αγοριών και κουμπάρος των δύο ζευγαριών. Ενώ ο Άρης έγινε νονός της μικρής μας Ελισσάβετ. Και μπορώ πως είναι και η αδυναμία του. Όπως είπα και πριν ο Ηρακλής θα γίνει όπως και ο Δημήτρης και θα μοιάσουν και οι δύο στους μπαμπάδες τους, είναι κουκλιά! Όσο για το Ελισσαβετάκι, έγινε απλά μια κούκλα. Και όπως ήταν αναμενόμενο δεν άφηναν να την πλησιάσει ούτε αρσενική μύγα τα αγόρια...Βέβαια εκείνη τους ξεγλίστραγε από δω και από κει...Ήταν άριστη μαθήτρια και είχε μέτρο στις σχέσεις της. Όλοι πλέον είχαν ξαναβρεί τους ρυθμούς της ζωής τους ξανά και ζουν ευτυχισμένοι χάρη στην Μυρτώ αλλά και στην αγάπη που τους ενώνει. Και κάπως έτσι έρχεται το τέλος αυτής της ιστορίας.
Και όπως λένε στα παραμύθια...ζήσαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα.
YOU ARE READING
16 & pregnant
AdventureΗ Κατερίνα ένα 16χρονο κορίτσι που πάει Δευτέρα Λυκείου... Είναι δυναμική μα δεν το ξέρει όπως και πολλά άλλα πράγματα που δεν ξέρει για εκείνη... Είναι άριστη μαθήτρια και δεν βγαίνει σχεδον ποτέ.... Ο Στέφανος ένας 18χρονος εφηβος ο οποίος έχει...