-θέλω και εγώ... να.. μπω στην συμμορία...
και το βλέμμα του σκοτείνιασε
-Κατερίνα δεν υπάρχει ούτε μια περίπτωση να μπεις σε καμία συμμορία πουθενά! Το κατάλαβες?!!
Ααα δεν θα τα πάμε καλά κύριος...
Δεν σου τα πάνε καλά κύριος...
Για πρόσεχε τα λόγια σου κυριο-Σκασε για ένα λεπτό, και σκέψου...
Υπάρχει περίπτωση να αλλάξει γνώμη, ότι και να του πεις??Οχι...
Άρα τώρα γιατί δεν του δίνεις μια θετική απάντηση... Και εσύ να μπεις κρυφά σε μια συμμορία??
Αυτή... Είναι πολύ καλή ιδέα...
Και για πρώτη... Και τελευταία φορά θα συμφωνήσω με την νιτσα.... Δεν ξέρω πως σε έλεγα πριν... Και γενικά θα σε λέω όπως να ναι...Αν σε ξανά βοηθήσω εγώ... Τρύπα μου την μύτη ρε!!
Οχουυ Σκασε πια μας έχεις πριξει τα ανύπαρκτα!!Λοιπόν πάμε...
-Πφφ καλά οκ...
Φάνηκε έκπληκτος που δεν επέμεινα...και πραγματικά αυτή την στιγμή κρατιέμαι με νύχια και με δόντια...
-οκ... Έλα να δούμε την ταινία...
Αν και φάνηκε λίγο σκεπτικός... Αλλά νταξει...
Μεριά Στέφανου...
- οκ... Έλα να δούμε την ταινία...
Κάτι σκαρώνει αυτή και δεν μου αρέσει... Και το θέμα είναι ότι πρέπει να φύγω για τριήμερο ταξιδι και θα μείνει μόνη της η μικρή και δεν θα μπορώ να την προσέχω... Στα παιδιά δεν μπορώ να την πάω... Γιατί μην χεσω θέλω να μείνουν όλοι μόνοι τους... Κανονικά αύριο ξεκινάει το σχολείο αλλά δεν πειράζει ποιος το χεζει τώρα και το σχολείο... Συν το ότι πρέπει να της πω για αύριο... Ότι φεύγω τριήμερο και όλες αυτές οι μαλακιες...Θέλω όμως να δω την αντίδραση της... Γιατί αν χαρει... εκεί είναι που θα σκαρώνει κάτι....
-εμμ μωρό μου να σου πω λίγο κάτι??
Είναι σκεπτική... Είναι σε έναν άλλο κόσμο... Κουνάω τα χέρια μου μπροστά από το πρόσωπο της και μετα από κάνα δεκάλεπτο ξυπνάει επιτέλους....
-ε? Τι? Ποιος ήρθε??
-μωρό μου εγώ είμαι...
-αα εσυ? Έλα πες μου τι θες...
-γιατί ποιος περίμενες να ήταν??
Της είπα με ένα αγριεμένο βλέμμα-Ο Shawn Mendes... Εεε ο φουφουτος ήθελα να πω...
Πήγε να το σώσει αλλά που...
-Νομίζεις ότι ο φλώρος ο Shawn είναι πιο όμορφος από μένα??
Μεριά Κατερίνας
-Νομίζεις ότι ο φλώρος ο Shawn είναι πιο όμορφος από μένα??
Εμμ δεν σε φτάνει ούτε στο μικρό σου δάκτυλακι μωρο μου... Αλλά γιατί να στο πω...? ☺️😁
-εε κοίτα...Αυτός είναι θεός... Και εσύ όμως... Δεν είσαι και άσχημος...
Και τότε με άρπαξε με σήκωσε απο τον καναπέ με σήκωσε, με έβαλε πάνω του σαν σακί με πατατες... Κι ξενικησε να πηγαίνει προς το δωμάτιο μας
-τώρα θα σου δείξω ποιον θες πραγματικά μωρό μου!
Είναι λίγο θυμωμένος και εμενα λίγο στα τέτοια μου πρέπει να μάθει να συγκρατεί τον θυμό του... Έλεος πια αυτός ο άνθρωπος!!
Έκλεισε την πόρτα, κλείδωσε έβαλε το κλειδί δεν είδα που, με άφησε κάτω μπροστά από την πόρτα και με κόλλησε στον τοίχο με το σώμα του και βάζοντας τα χέρια του δεξια και αριστερά μου και ξεκίνησε να μου χαρίζει υγρά φιλιά στον λαιμό...και...νομιζω ότι θα αφήσει σημάδι...
-κάνεις...
Μου λέει και με ρίχνει στο κρεβατι-μα κάνεις
Και ανεβαίνει πάνω μου-δεν θα σε ερεθίζει όπως εγώ...
Και ανέπνεε στον λαιμό μου με μια βαριά ανάσα... Και ναι.... Έχει εμέ δίκιο σε αυτό...-και κάνεις δεν θα σε αγγίζει όπως εγώ... Είπε ενώ με φιλούσε
-για αυτό... Το τριήμερο που θα φύγω αύριο θα μείνεις στο σπίτι και χεσε το σχολείο... Δεν παω εγώ δεν πας ούτε εσύ έτσι θα το κάνουμε... Δεν ξέρω και τι λυγουριδες έχει εκεί... Α και θα σου βάλω και συναγερμό για να ξέρω ότι δεν θα φύγεις...
Και ξεκινάει πάλι να με φιλαει...
Οπα όπα κάτσε φίλος... Τι??
-όπα κάτσε τι??? Και τον εσπρωνα από πάνω μου αλλά δεν εφευγε-δεν υπάρχει λόγος να με σπρώχνει μωρό μου ξέρεις ότι δεν θα φύγω... Και ναι αυτό που άκουσες...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ενημέρωση παιδιά χίλια συγνώμη που άργησα... Αλλά έχω διάβασμα και χίλια συγνώμη... Αλλά γενικά θα αργώ τώρα να ανεβάζω γιατί... Είναι δύσκολα... Σας αγαπάω αγαπάκια μουυυ φιλακιααα
Και σορρυ που είναι μικρο... Αλλά αυτές τις μέρες έχει προκύψει κάτι και... Δεν έχω εξίσου καθόλου χρόνο αλλά το στριμωξα
ŞİMDİ OKUDUĞUN
16 & pregnant
MaceraΗ Κατερίνα ένα 16χρονο κορίτσι που πάει Δευτέρα Λυκείου... Είναι δυναμική μα δεν το ξέρει όπως και πολλά άλλα πράγματα που δεν ξέρει για εκείνη... Είναι άριστη μαθήτρια και δεν βγαίνει σχεδον ποτέ.... Ο Στέφανος ένας 18χρονος εφηβος ο οποίος έχει...